Op FOKkamp geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Op FOKkamp geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 20:50

Jaja eindelijk was het zo ver....na er weken na uit gekeken te hebben mog ik op 26 juli voor de 7de keer naar FOKkamp....Waarschijnlijk kennen jullie dat niet. Fokkamp = Fibrosekinderen Op Kamp is een weekje kamp met allerlei kinderen met mij ziekte. En het was net als de 6 andere jaren weer super te gek Alvast sorry voor het lange verhaal maar hier komt dus mijn verslag...
Dag 1: Zaterdag 26 Juli
Rond 2 uur kwamen we met z'n allen in bosmeer. Het was erg leuk elkaar weer te zien en er waren ook een paar nieuwe kinderen...1tje daarvan kende ik al via msn en was erug leuk! Met een paar leidings ginen we onze kamers zoeken, medicijnen wegzetten enz. Daarna ff onze fisio oefeningen doornemen (tja ook op kamp moeten die gedaan worden ) en meteen maar een groepsfoto gemaakt met iedereen erop....We zaten dit jaar in een groot klooster en om dat beter te leren kennen hebben we een soort speurtocht gedaan...dit was wel saai maarja Daarna had Arnold(een leiding) een heerlijke bbq gemaakt voor ons. 's avonds kwam Chazia Mourali (bart = een manneke leiding had zich verkleed en zag er niet uit Tong uitsteken ) en assistent langs om met ons de zwakste schaken te spelen. De zwakste waren Hans maaike en Carla en de sterkste waren Sander, Lisanne (*Jeej ik zat erbij*) en ralf. Daarna moesten we gaan slapen..... Rond 3 uur kwamen er 2 jongens (Mark + Feliks) bij mij en marloes (mijn kamergenootje) op de kamer, na een uur veel herrie enz kwam er opeens leiding binnen en werken ze weggestuurd en de volgende dag hadden we strafcorvee Bloos!
Dag 2 zondag 27 juli
Na het eten enz moesten we om 11 uur in de Cour (= een grote zaal waar we veel dingen deden) zijn. We deden een of ander weerwolven spel.....best wel saai/vaag maarja. Onder het spel werd Sylvia (=leiding word Kampheks genoemd, is ook een super stom oud mens) gebeld dat we naar buiten moesten komen. Ze wilde niet zeggen waar maar wij wisten natuurlijk allang dat dit weer de jaarlijkse motortoch was (elke zondag op kamp hebben we motortocht) en ja hoor we hadden weer gelijk. Er kwamen een stuk of 60 motors aangereden en het zag er echt super indrukwekkend uit. Nadat die motorrijders wat gedronken hadden in de cour gingen we dan opweg. Ik zat bij Veronica (een leiding Heel aardig!) achterop en het was super super tof!! We hadden 1 stop waarbij we ons brood opaten en wat drinken. Toen gingen we weer weg. Ik reed bijna vooraan en als je achterom keek zag het er zo indrukwekkend uit...zo'n hele stoet motoren achter je aan! Toen we weer terug waren gingen we samen met de motorrijders eten en nog wat lol maken...Het was een super toffe dag!!
Dag 3 Maandag 28 juli
Meteen na het omdat gingen we weg. Waar we naartoe gingen wisten we niet maar we wisten wel dat fok 4 (een groep met kindern van oudere leeftijd) ook kwam. Toen we uiteindelijk in Loon Op Zand waren gingen we in een grote tent en moesten we op Fok 4 wachten. Nadat die kwamen moesten we in groepen allerlei leuke opdrachten doen. Ook mochten we achter een jetski op zo'n banaan!! Dat was super leuk!! *LOL* We gingen met z'n alle een patatje eten en na een lange en vermoeiende dag gingen we weer terug.......
Dag 4 dinsdag 29 juli
Om 9 uur stond de bus al weer voor ons klaar....wij alleen nog niet, wat de buschaffeur niet zo leuk vond We gingen naar Den Bosch *LOL* MIJN STAD waar ik iedereende leuke winkeltjes moest wijzen (ik woon daar dus ik kende alles ) We gingen lekker bij de mc donalds eten en rond 2 uur gingen we weer weg....we wisten niet waarheen kregen alleen te horen: Het is iemand die in brabant woont en op het olympische spelen goede prestaties heeft gebracht!!
Nou dachten ik en Marloes (grote paardengekken) meteen aan Anky, maar niemand geloofde het echt (wij ook niet) Verward En ja hoor, na een tijdje kwamen we bij een groot terrein...de stallen van anky!!!! We kregen alle paarden te zien en mochten ook foto's maken Cheese! ...Ja ik heb bonfire (en anky) in real life gezien OK dan! het was toppie! Toen gingen we weer terug naar ons kloostertje waar we een of ander moorddiner kregen...was leuk!
Dag 5 Woensdag 30 juli
We mochten eindelijk later opstaan!! om 8.30 pff dat was een keertje fijn! We deden vandaag een dagje rustig aan omdat de afgelopen dagen erg vermoeiend waren geweest. (we hebben toch best wel een heftige ziekte!) er waren wat vage spelletjes uitgezet en we hebben gewoon wat rustig gedaan.... Ook hebben we geoefden voor de bont avond (de laatste avond). Na het avondeten kwamen Sjon en Esther (omroep brabant tv) met ons karaoken..dit was eruuug leuk! toen gingen we dus weer naar bed...lekker rustig dagje
Dag 6 donderdag 31 juli
Moesten vanochten gewoon weer om 7 uur opstaan Verdrietig En bijna meteen na het eten moesten we weer in de bus en waren we "OPEENS" op weg naar worner bros movie world..hier zijn we heel de dag geweest en het was echt super vet..(ff tussendoor: ER LOPEN DAAR LEKKERE JONGES ROND JOH WOOOOOWWWW *LOL* )
Dag 7 vrijdag 1 augustes
Vanochtend weer uitslapen tot half 9!! We hebben weer een rustig dagje gehad want gister was wel erg vermoeiend....Ik had zelf vannacht ook een rare nacht aangezien ik bij denise en joyca op de kamer in slaap gevallen was Verward daar werd ik dus toen k midden in de nacht bij hun gekeet had de volgende ochten wakker *LOL* LOL
's middags ginge de jongens weg en kregen de meiden een lekker middagje, we kregen galajurken, er kwamen kapsters die ons haar in gala deden en een vigagiste die onze make up deed...want ja 's avonds hadden we gala/bont avond!!! Dus wij zagen er helemal top uit!! We kregen 's avonds een heerlijk gala diner en er werd door bijna iedereen een act opgevoerd....het was erg leuk..ook de disco daarna waarbij ik met veel jongens gesjanst/gezoent enz heb *LOL* was erug toppie OK dan! Zaterdag helaas weer naar huis...HUILE Huilen Huilen Huilen

Leuk dat je heel dit verhaal afgelezen hebt het was toch niet lang Schijnheilig
Sorry maar ik wilde het gewoon ff aan iemand vertellen Haha!

doeidoei

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:39

Leuk zeg!!! Misschien een domme vraag, maar wat is fibrose?? Nooit van gehoord..

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:20

Cystic Fibrose, mijn ziekte anders moet je maar ff op www.ncfs.nl kijken

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:50

Das inderdaad een gaaf weekje.
Leuk dat jullie naar Anky gingen OK dan! , en zo'n motortocht lijkt me ook wel heel gaaf.
Moesten jullie er zo vroeg uit om medicijnen te nemen?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:56

Ja en omdat de leiding ons wilde peste Haha!

Nee, voor de medicijnen en omdat we op een dag veel gingen doen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:58

Klinkt idd erg leuk!
Ga je hier elk jaar heen?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 11:12

Jah elk jaar 1 weekje...is echt super tof, meestal zijn er ook wel een aantal dezelfde kinderen enz dus dat is echt super gezellig

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:08

Lijkt me heel gezelli!!!!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:22

Leuk, dat je zo'n leuke week heb gehad!!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 05:38

Hey volgens mij heb ik iets over het FOKkamp op tv gezien Klinkt echt hartstikke leuk! Wat een geluk dat jullie naar Anky gingen, zeg Haha!