Wie kan mij iets meer vertellen over deze lijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Wie kan mij iets meer vertellen over deze lijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 23:26

Wie is er een beetje thuis in de drafsport? Ik kan op internet zo weinig vinden over eventuele prestaties enzo. De moederlijn van mijn pony is:



Bonefish 1.13.5*
Casting 1.16.3a
Rose Queen 1.16.3*

Ferries Maid

The Black Douglas 1.15.5*
Zelma Fortuna 1.21.9a
Fantastica 1.22.8a

Kan iemand mij ook vertellen wat de getallen achter de namen inhouden? Achter Ferries Maid stond allen maar haar levensnummer en niet dit soort getallen. Wie helpt mij? Ben erg nieuwschierig.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:07

Dta is de kkiometertijd die de dieren op een offiiele wedstrijd hebn gelopen.Waarschijnlkijk is deze merrie niet op de drafbaan geweest maar heeft wel een zeer voorname afstamming van zelma fortuna en fantastica.Dat het niet geklopt heeft op de baan met deze merrie die jij hebt konmt hoogst waarschijnlijk door de black douglas aangezien er van deze hengst niet zoveel nakomelingen in de baan zijn verschenen.Ik zal dit stukje aan mijn ma laten lezen die eheft zowel de moedr als grootmoeder zien lopen

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:11

Fantstica is gefokt door S van der Oort haar vader was manton hannover uit madam w van fried uit schattule.Zij heeft gebracht in 1973 Olga fortuna van Peppietoon Hanover een superbeest .in 74 Petra Fortuna van Loring Hanover in 1975 Reggie fortuna in 1976 Sultan Fortuna en in 1977 Trinet Fortuna.Daarna komt de moeder van dei van jou Selma fortuna

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 00:14

Nog even voor de duidelijkheid: Ferries Maid is de moeder van mijn merrie. De vader van haar is Michael een Ned. Appaloosa hengst. Op de NAS-site kun je aardig wat info krijgen. Ik vindt het erg leuk om te weten wat voor "bloed"er in mijn paardje zit en ben erg blij dat je me als wat wijzer hebt gemaakt. Ben benieuwd wat je ma er van weet en vindt.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:16

Mijn ouder hebben jarenlang dravers gehad maar zijn uit het beroerde wereldje van doping enzo gestapt daar het later onder het moto gign van als je niet spuit kom je niet mer mee.Teven is het een heel gevaarlijk wereldje waar je leiver niet in verkeerd

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:54

De strade stam komt uit Wageningen: fokker: Fam. Hagens.
Er is meen ik vorig jaar een paard uit de strade stam hoog geeindigd in de Pavo-cup (vader Krack C). Heb zelf de merrie Eistrade bij de fokker gezien omdat we daar een veulen gingen kijken. Het is een fors ontwikkelde kapitale merrie. Ken trouwens ook een Farrington uit deze stam: Neistrade en dat was een kleine, knap lastige merrie.

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:00

Sorry foutje van de zaak, komt vast van de hitte, bij verkeerde item geplaatst.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:25

joshua schreef:
Mijn ouder hebben jarenlang dravers gehad maar zijn uit het beroerde wereldje van doping enzo gestapt daar het later onder het moto gign van als je niet spuit kom je niet mer mee.Teven is het een heel gevaarlijk wereldje waar je leiver niet in verkeerd


Wat is dit nu weer voor onzinnige praat!!!! Tuurlijk wordt er wel eens doping gebruikt in de drafsport, maar ten eerste in welke sport niet en ten tweede wordt er zeer streng gecontroleerd en gestraft. Het wereldje is niet gevaarlijk, maar juist heel gezellig. Ik ziet liever in dit wereldje dat in een wereldje van haat en nijd, zoals het er bij de dressuur nog wel eens aan toegaat