Adressen voor tweedehandszadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 12:02

Ik ben nu al een tijdje bezig om mij te verdiepen in western rijden. ( heb ook al een lesje gehad, k'kon zowat niet meer paardrijden, t' was erg komisch)
en nu ben ook al een tijdje opzoek naar adressen waar ik een zadel kan kopen voor een klein prijsje. dit omdat ik nog niet weet of ik echt western wil gaan rijden, maar ik wil wel graag een westernzadel kopen zoiezo voor de buitenritten.
ik kan er een bij divoza kopen maar ik hoorde dat de kwaliteit nu net niet zo geweldig is. nu gaat het mij er wel om om het eerst eens uit te proberen en is het echt fijn rijden enz. dan kan ik altijd nog een 'betere' kopen.
dus ik zoek adressen waar ik eens kan informeren, naar prijzen enz. ze moeten wel in overijssel zitten of in gerlderland (anders is het te verweg en ze moeten wel komen passen)
ik kan natuurlijk via marktplaats e.d. iets kopen maar dan moet ik het zelf passen en dat doe ik eigenlijk liever niet.
dus graag jullie adressjes en advies.
(p.s het zadel moet op een tinker liggen, haha)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [***] op 2001-08-30 12:04 ]</font>


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:08

Tja, mijn zadel is speciaal gemaakt voor tinkers, fjorden etc maar ik denk dat dat niet helemaal jouw prijsklasse is. Moet je denk ik toch ff zelf met je paard op sjouw want meestal komen ze niet met 2 dehands zadels passen.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 21:07

Hai, neem voor een goed passend westernzadel eens contact op met Euro Horse, Evelien Velthuis, ze komt aan huis passen, is zeer deskundig, verkoopt ook 2e hands zadels

telefoon 06-51082855

Succes en groetjes,

Geral (amanda)

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 22:35

bedankt Geral voor het nummer, heb haar meteen even gebeld, maar ik moet dan nog wel even sparen.
wat vinden jullie, gewoon met een divoza beginnen?

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:30

Met een divoza beginnen is znde van je geld als je toch een goed zadel wilt.
Spaar nog ff lekker door.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:29

probeer het eens via Cl@udi@, die heeft misschien ook wel wat connecties Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:34

hoi hoi

ik heb misschien wel iets voor je. Ik rij ook sinds kort western en had toen een leuk zadeltje gekocht bij Claudia, maar dit bleek naderhand toch niet zo goed te passen. Het is een zadel afkomstig uit USA, het is wel een gebruikt zadel, maar ik neem aan dat het niet nieuw hoeft te zijn.

groetjes!

Het leven is een gebakje!


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:03

[***], ook ik heb misschien een zadel 'overbodig', alleen is het een zadel met een vrij klein zitvlak, dus niet geschikt voor stevige dames- billen *LOL* . Ik ga eerst even kijken of het op mijn ouwe nieuwe pony past, zoniet, gaat ie voor een net prijsje in de aanbieding. Ik laat het je dan als eerste weten!!!
-Karen-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers