verslag van avondje Time-Out

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

verslag van avondje Time-Out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:46

de foto's staan er al, maar ik plaats er dalijk nog een paar bij, maar er was nog nergens een verslagje te vinden, dus hier komt ff een verslagje van zaterdagavond!

Machie(Marleen) was rond half 7 bij mij, en SuperSnel(Renzo) kwam wat later ook helemaal naar hoogeloon toe
SP was stom, die dacht de we vrijdag gingen en had zaterdag al een afspraak met iemand(was het lekker maan ;) ) maar dat was gewoon een smoesje want hij durfde denk ik niet met ons mee op stap.

daarna zijn we naar Best/Oirschot gegaan, en vanaf daar zijn we achter Orionneke(marieke) en Destinietje(Iris) aangereden naar de time out toe, bijna in 1x goed gereden he Knipoog

daar aangekomen was GribaldiFAN er al(jeanette) en gingen we naar binnen, na een domme opmerking dat rotterdammers eigenlijk niet meer binnen werden gelaten, mocht renzo gelukkig toch wel mee naar binnen, omdat ie samen met een groep leuke dames was natuurlijk Tong uitsteken

toen zijn we ff naar verschillende zlen ggaan en na een tijdje waren Suzanne F en Wouter 24 er ook, maar toen gingen we naar een andere zaal en marleen renzo en ik gingen ff wat te drinken halen, en toen waren we de rest kwijt

we zijn toen nog naar een paar andere zaaltjes gegaan, toen we in de zaal waar en bandje optrad(V-male, en die zangeres was echt goed!) terecht zijn gekomen en zijn daar ff gaan zitten en ff lekker zitten kletsen&wat gedronken en later nog lekker buiten op het terras gezeten(jaja we hebben rond 2.00 nog een serieus gesprek gehad!)
toen gingen we naar binnen want t werd toch wel erg koud buiten, en toen kwamen we in een wat kleiner maar wel gezellig zaaltje terecht, maar die ging om 3.00 alweer dicht(t was echt heeeeeeel erg rustig in de time out heb het er nog nooit zo leeg en rustig gezien!) en toen zijn we naar een heel klein 'zaaltje' meer een klein kroegje in de tim out zelf zeg maar gegaan en daar was het wel heel gezellig

marleen en ik hadden wat energie over(kwam door alle wodka redbull) en zijn gaan dansen en toen hadden we wel weer zin in dropshot dus ik ging dat bestellen, gaat die barman echt zo overdreven aardig doen en complimentjes geven enzo, dus ik had zoiets van hmm eens kijken hoe ver ik kan gaan haha dus ik mee gaan flirten enzo uiteindelijk kreeg ik gratis dropshots als ik wat ging bestellen en daarna kwam hij zelf naar me toe terwijl ik aan het dansen was, om me een dropshot te geven, was toch best lief van hem Haha!

inmiddels waren iris marieke en jeanette ook weer bij ons, alleen waar suzanne en wouter waren gebleven weet ik niet, wel jammer dat we die
maar heel eventjes hebben gezien maar ja volgende keer beter.

maargoed, ff verder over de barman dan, speciaal voor de nieuwgierige mensen Tong uitsteken

nadat ie heel wat heen en weer had gelopen vlak langs marleen en mij, tussen de bar en de dj kwam ie ineens achter me staan dansen en toen had ik zoiets van hmm ja dat was wel oke, dus ik draaide me om en toen bleven we ff zo staan dansen en toen gingen we ineens zoenen en stonden we ineens tegen de muur aan, tussen het zoenen door nog ff een dropshotje gehad dat al klaar stond bij de dj waar we dus naast stonden tegen de muur aan, en toen was het alweer 4.00 en gingen ze sluiten.
toen vroeg hij nog of ik nog ff bleef wachten tot ie klaar was met opruimen, en ofdat ik er volgende week weer was, toen heb ik maar gezegd dat ik wegging en misschien nog wel een keer terug zou komen en toe wilde hij nog wat zeggen maar gaf ik hem nog 1 zoen en ben ik aangelopen haha

maargoed hij zoende lekker en had een erg lekker kontje, voelde lekker strak aan(heb ik maar meteen ff gecheckt Knipoog )

het was echt een supergezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar *LOL*


om 5.00 waren renzo marleen en ik weer terug in hoogeloon, waar we erachter kwamen dat het al licht was en we de wei in zijn gegaan om foto's te maken(die komen er ook nog al heb ik ze nog niet allemaal, renzo waar is de rest gebleven?)
en ik heb nog ff snel de stallen uitgemest, toen de paardjes binnengezet en de tinker van de hoefsmid buitengezet, die zn voeten niet op wilde tillen en aangezien ik geen zin had in een trap van dat beest heb ik hem even 'streng toegesproken' waar renzo van onder de indruk was Tong uitsteken en toen tegen 7.00 ging renzo naar huis en zijn marleen en ik gaan slapen


Wanneer gaan we weer??

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:53

Snel!! Ik wil ook mee, heb vervoer geregeld als hij ook kan.. he Mike?? Toch???
Ik heb zaterdagavond stevig zitten balen dat ik niet meekon..nou ja volgende keer beter..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:55

komende zaterdag kan ik nog, daarna 3x niet ivm wedstrijden....ik wil ook snel weer!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:58

Uhhhh volgende week??? Haha! Haha! Haha! Ik wil die jongen met die polo nog eens een keertje tegen komen , kijken of ie dan WEL wat zegt.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:59

a.s. zaterdag kan ik niet, heb ik een verjaardag, maar daarna wel hoor!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:04

haha, t was zooo gaaf he! En die barman, tja, ik heb hem niet zo goed bekeken! haha! Had meer interesse in die andere " barman" haha! Maar ik hoop dat als we weeer gaan dat die Mark er is, hij heeft me iig toegevoegd op msn, dus das al een goed teken! Enne, marieke, we gaan zoiezo nog wel een keer he! Al is het alleen maar op jongensjacht! haha, dankzij marieke heb ik Mark van dichtbij gezien haha! Nog bedankt he! hahaha! Maarja, mijn koppelpoging was mislukt, sorry;-)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 14:13

ja volgende week kan ik wrsch wel, maar daarna dus 3 weekenden niet Boos!

hier alvast ff 1 foto van renzo met Quentin, de rest moet ik nog uploaden maar de pc herkent ze niet na het verkleinen.....vaag!!

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:19

Mooi verslag renske Lachen
Jij had dus de puf om alles te typen, dat had ik niet
Zo, heb vandaag maar eens lekker bijgeslapen Haha! Was ook wel nodig, mn moeder vond dat ik er als een lijk bij liep Bloos!

Maar dd snel weer. Laat het me dan wel op tijd weten, kan ik vrij regelen op mn werk...
is 20 september een goeie datum?

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:20

Wat kijkt quentin toch weer vrolijk! haha! Maare, zet die andere fotos er ook allemaal maar op;-)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:28

Het mag van mij ook 13 september??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:30

is goed, de 13e of 20e kan ik vrij regelen. Moeten jullie mar snel een datum beslissen..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:32

13de is sneller.. hihi

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 14:39

ik weet morgen of ik het weekend van de 13 of 20e wedstrijd heb dan horen jullie t meteen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:45

Ik heb het weekend van de 13e wedstrijd de 14e. De week erop niks...


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 15:12

ik hoop dat ik t weekend van de 20e geen wedstrijd heb, denk van niet want mn vader is de 21 jarig dus denk ik dat mn moeder niet wilde dat ik me voor de 21 zou opgeven

dus dan wordt het wrsch de 20e, duurt nog lang zeg heb er nu alweer zin in!

nog meer foto's

[LK] SuperSnel&machie na 't stappen bij de paardjes

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:56

13e of 20e, t maakt me weinig uit! Als ik het morgen maar weet...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:16

machie schreef:
Mooi verslag renske Lachen
Jij had dus de puf om alles te typen, dat had ik niet
Zo, heb vandaag maar eens lekker bijgeslapen Haha! Was ook wel nodig, mn moeder vond dat ik er als een lijk bij liep Bloos!

Maar dd snel weer. Laat het me dan wel op tijd weten, kan ik vrij regelen op mn werk...
is 20 september een goeie datum?

Dan ben ik jarig!!!! Wilde een party organiseren waarbij dus ook bokkers zijn uitgenodigd!! Dus ook JIJ! Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:13

De datum die we nu hebben afgesproken is 20 september..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 18:15

de 20e kan ik ook Haha!

volgens mn moeder ben ik voor de 21 niet ingeschreven voor een wedstrijd ivm de verjaardag va mn vader, dus ook ik ben er!

he das waar gribaldifan, daar zei je zaterdagavond nog iets over he, dat je iets ging organiseren voor veel bokkers, was alleen vergeten welke datum!maar das dus de 20e Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:25

Nou ik heb de 21e wedstrijd dus dan kan ik weer niet mee. Tong uitsteken
Maar t klinkt wel leuk je verslagje!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:35

Renske20 schreef:
de 20e kan ik ook Haha!

volgens mn moeder ben ik voor de 21 niet ingeschreven voor een wedstrijd ivm de verjaardag va mn vader, dus ook ik ben er!

he das waar gribaldifan, daar zei je zaterdagavond nog iets over he, dat je iets ging organiseren voor veel bokkers, was alleen vergeten welke datum!maar das dus de 20e Haha!
Hmm tja ik kan het natuurlijk ook verzetten en mijn verjaardag in TIME OUT vieren! Haha! Is natuurlijk ook een plan! Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 18:37

he dat is pas een idee!!

gewoon met heel bokt(alle genodigden dan he Tong uitsteken ) naar de time out, jouw verjaardag vieren *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 18:38

vrijdag 26 september is er een hardstyle party, en charlie lownoise&mental theo zijn er ook

destinietje wil daar heen(gaat ze iemand opzoeken daar he Knipoog ) en ik heb daar ook wel zin in!

ga nu alvast zorgen dat ik dan zaterdag de 27 niet hoef te werken haha

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:57

Renske20 schreef:
vrijdag 26 september is er een hardstyle party


komt dana ? Schijnheilig

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:43

neeeeeeeeeeeee, niet de 20e. dan kan ik niet mee Huilen
Moet de volgende dag Dam tot Dam loop lopen (das ruim 16 km) en ik moet s ochtends om 7 uur weg uit enschede! Kunnen we niet de 13e met zn allen weer Time Outten?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers