Concours op Texel: waar paard en mens stallen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Concours op Texel: waar paard en mens stallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:44

Misschien dat dit topic bij WD thuishoort, maar plaats het toch maar hier.

Afgelopen april zijn we (=stalgenoten) naar het concours op Texel afgereisd. We hebben een ontzettend geslaagd weekend gehad (plezier, punten en prijzen, wat wil je nog meer) en het is dus voor herhaling vatbaar. Dit jaar zaten we echter erg over het eiland verspreid qua onderkomen. Wij op de ene plek, paarden 5 km verderop en het concours aan de andere kant van het eiland... >;)

Nu de vraag: wie van jullie kan ons een goede accomodatie (stal, we willen geen weidegang) aanbevelen waar onze paarden (wij zelf niet zo noodzakelijk) dichtbij de manege in Den Burg (waar het concours gesitueerd is) gestald kunnen worden?

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:27

Hoi,

Om hoeveel paarden gaat het?

Groeten,
Judith

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:35

't Is rustig op het werk, dus een snel antwoord Haha!

Precies aantal weet ik nog niet, maar zowieso 7 paarden.

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:44

Ha ben je aan het spijbelen! Haha!

Mmhm, 7 stallen heeft de "boer" waar mijn paardjes op Texel staan niet.

Effe denken of ik nog iets anders voor je kan verzinnen, het zijn er wel veel he.

Misschien de familie Blom, die wonen halverwege Den Burg en Den Hoorn. Het ligt er ook een beetje aan of de paarden van die mensen zelf dan s nachts nog binnen staan of niet, die van ons meestal wel namelijk.
Of misschien Marloes van der Vis, die heeft haar stal tegenover de manege staan of Arie Brans die woont er naast.

Succes in ieder geval.

Groeten,
Judith


Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:53

Bedankt voor het meedenken, alvast

Het zijn idd veel paarden (worden misschien nog wat meer, zelfs), maar ja. Dat concours bevalt gewoon goed, het is een heel gezelli uitstapje voor ons.
Heb je misschien tel.nrs van Van der Vis en Brans? -anders zoek ik wel even in de telefoongids hoor-

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:38

Hoi,

Ik heb ze zo niet in mijn hoofd. Stal Rozenburg (Marloes van der Vis) heeft ook een website, ik dacht, www.stoeterij-rozenburg.tk

Groeten,
Judith

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 13:53

Ik heb contact gelegd daar. Thanks Lachen

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 14:43

Wij hebben ze altijd bij die ene boer die allemaal boxen heeft, is geloof ik geregeld door de rijvereniging daar. Je kunt daar ook je tentje opzetten, dan ben je zelf dichtbij. Wij gaan altijd in een soort herberg met z'n allen. Het is inderdaad een supergaaf weekend altijd! Maar wel erg zwaar, zowel voor paard als voor mens....

Ehmja??

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 15:19

Nuv schreef:
Wij hebben ze altijd bij die ene boer die allemaal boxen heeft, is geloof ik geregeld door de rijvereniging daar. Je kunt daar ook je tentje opzetten, dan ben je zelf dichtbij. Wij gaan altijd in een soort herberg met z'n allen. Het is inderdaad een supergaaf weekend altijd! Maar wel erg zwaar, zowel voor paard als voor mens....


hehe, ja zwaar is het wel. Maar de moeite waard.

Wij hadden onze paarden dit jaar dus bij die boer staan. Op zich niet zoveel mis mee hoor, maar we hadden ze graag dichterbij het wedstrijdterrein. Vandaar.

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:29

Wat dacht je van stallen bij de Eagles Ranch? Zij zitten in De Waal, hebben een mini camping en stallen. Neem eens een kijkje op http://www.eaglesranch.com.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers