Geweldig..vliegtuig(not) 30 uur vertraging

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Geweldig..vliegtuig(not) 30 uur vertraging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:43

Zaterdag zou ik vertrekken naar NL, nou met inchecken zag ik het meisje waarmee ik de heenreis naast zat, dus we hadden stoelen naast elkaar geregeld. Blah blah, in het vliegtuig.. was er een technisch probleem, kon effe duren want zo konden we niet vliegen. Nou.. bleek dat het niet gemaakt kon worden, we zouden terug gaan naar de Gate....

Vliegtuig blijft stilstaan,we krijgen eten Verward Omdat dat al warm was, iedereen doet net alsof we aan het vliegen zijn en hij staat nog op de grond. Naja weer een bericht van de piloot "Het kan niet nu op worden gelost blah blah we vertrekken morgen, er worden hotelkamers geregeld"
Ik en N (dat meisje waarmee ik in het vliegtuig zat) van oohhh oliebol aah eng enzow.. en van ja we moeten wel bij mekaar zitten in de kamer..

Wij uitstappen,op de koffers wachten en in de rij staan voor de balie voor hotelkamers. Er waren maar 2 mederwerkers nog daar(het was 3 uur snachts), nou iedereen dus onwijs chaggo! En ik + N gingen maar op de lopende band voor incheckende bagage zitten, en op de stoelen etc. Nou we moesten dus op een hotelkamer met 2 meisjes die ook onder begeleiding vlogen, ook nederlands maar ze deden zo bitchy. Er was ook een canadeze jongen die zei van "heb je leuke jongens gezien?" wij (beide bezet:P)"nee" Ja er staat er 1 voor je blah blah zegt hij... sukkel *LOL* En van ja je mag me make up op doen en scheren en epileren etc. En met zijn nederlandse woordenboekkie gingen N en ik hem vliegtuig leren zeggen,wat dus niet lukte. Iig om half 5 in de nacht zitten we in de hotelkamer, de 2 bitches gingen slapen, N en ik niet. Gingen ze zeuren dat we zachter moesten praten en ons nachtlampje uit moesten doen etc, en van "oh ik heb last van astma" en die bullshit. Wij de hele nacht opgebleven, thee gemaakt en smorgens om 7 uur haren wassen en aankleden etc.. En met onze ontbijtbon die we van Martinair hadden ontbeten (lees; een muffin en jus dorange;wat een ontbijt! Boos!)

oja en onze ouders waren niet gebeld, niemand wist waar wij waren(mijn moeder belde overal heen maar niemand kon het hun vertellen), dus wij hadden collecht gebeld etc nou dan wisten ze het, en het vliegveld zou bellen waanneer ons vliegtuig ging,als het al die dag ging.. nou we konden er op rekenen dat ie ook de dag erna zou gaan, maar dan zouden we bij de oom en tante van N kunnen slapen(10 min daar van daan) maar toen werden we gebeld; 1 uur vliegen! Wij snel naar het vliegveld(alleen, zonder begeleiding;NERGENS TE BEKENEN) , ingecheckt en toen zagen we N's oom,die nam ons mee naar een eetcafe waar we wat hebben gegeten. Toen naar de gate waar N en ik bijna in slaap vielen, na paar uur wachten zeggen ze dat ze nog bezig zijn met repareren en dat het nog lang kan duren.. Wij dus pissig en weer ouders opgebeld;toch niet te geloven! Nou na een half uur kwam die toch en eindelijk.. om 4 uur zaten we in het vliegtuig! Toen lekker lol gemaakt en we waren zo in nederland,maar jee dat is toch niet normaal!Niemand wist hoe of wat wij en de andere passagiers zaten,sommige zaten trouwens niet eens in een hotelkamer, die moesten op de airport slapen. Sorry voor het lange verhaal en warrig want voor mij is het nog dezelfde dag als vandaag omdat ik niet heb geslapen(paar uurtjes in vliegtuig maar oke). Mijn en N's moeder gaan wel een klacht indienen, we worden gewoon in een hotel gedumpt in Canada en onze ouders en niemand weet ergens vanaf, en begeleiding was nergens te bekennen.
Maar ik ben weer thuis uit canada.. maar ik dacht echt van "ik zit hier vast!!" we waren ook kwaad dus gingen we op de bedden springen Bloos! Clown

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:48

haha lekker is dat!
heb je het wel leuk gehad!!?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:54

Ja dat wel, op een paar kleine dingen na. Maar ben ook weer blij om thuis te zijn. O weetje wat erg is.. N en ik praten beide Nederlands maar in de gate waren we zo moe, we praatten Nederlands en Engels door elkaar.bv; "i hate him?" "wa??" "dat ik um haat" "oh me 2" " thats ok we can go " "why?" etc etc Clown Echt erg, en zon dingen als 8 uur in the morning en dan opeens beide helemaal engels en dan weer in het nederlands.. ik had het echt niet door

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:57

"Mooi weer?
en hoelang ben je daar geweest??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:10

pfff das wel erg lang zeg Boos!
zou er zelf ook behoorlijk van balen! denk je even naar huis te gaan!

Dag lieve mama...


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:16

Ik zal er idd ook behoorlijk van balen. Was een flink verhaal, idd! Maar ik heb het gelezen. Heb je ook een verslag van de vakantie zelf?

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:26

Dat was zeker balen!! Nee,daar kan ik erg kort in zijn;zwembad,paardrijden,bioscoop,strand,winkels Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:13

wooweie wat een verhaal nou dat is dan ook lekker gergeld allemaal en martinair? pff ik vind dat t altijd supergaat met hum maar gewoon gedumpt in een hotel jeetje echt schandalig en leuk dat je met van die bitchies op de kamer zat Lips are sealed was t wel een beetje een redelijk hotel? en ik snap t eigelijk niet echt ben je in je EENTJE naar canada gegaan?

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:32

Dat is wel balen zeg! lijkt me doodeng om dan zo op het vliegveld te staan..en dat je ouders niet eens weten waar je bent!
Slecht geregeld!
Ik heb wel eens vertraging gehad..we zouden savonds nog naar New York vliegen maar daar was een sneeuwstorm dus dat kon niet..
Maar voor ons werden er geen hotels geregeld..dat moesten we zelf doen en we hebben 2 uur staan wachten op de koffers..ik ging ondertussen maar op de grond liggen slapen..ik was zoo moe Haha!
Maargoed wel fijn dat je het leuk hebt gehad!

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:10

30 uur is wel heeeel erg, dan had ik het nog beter met 11 uur vertraging pas....
Maar voor jullie werd er nog iets geregeld tenminste, wij kregen geen eten niks, moesten het zelf maar regelen. En op het hele vliegveld geen personeel van Martinair te bekennen Boos! Uitendelijk heeft een ander maatschappij ons verder geholpen en gekeken hoe lang de vertraging nou zou gaan duren (is tot 5x toe verlengd namelijk).

Je moet zeker een klacht indienen, het geld dat je in die tijd hebt uitgegeven ook proberen terug te krijgen.
Het is namelijk zo dat je vanaf 8 uur vertraging recht hebt op teruggave van de hotel + reiskosten van 1 dag (bijv 14 dagen weggeweest á €800,- gedeeld door 14 = €57,-). Aangezien jij 30 uur vetraging had zou ik proberen 2 dagen terug te krijgen.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:03

Echt balen zeg.
Echt eng het idee dat je haast in een kapot vliegtuig bent gestapt en met een net gerepareerd ding hebt gevlogen, dan zou ik me echt niet prettig voelen Scheve mond

dat hadden mn ouders eerst ook.. vliegtuig ging opstijgen en net voordat hij de lucht in was draaide hij om en stopte omdat er wat kapot was aan het vliegtuig. stel je voor als ze dat maar iets laten hadden ontdekt Scheve mond

Maar gelukkig ben je heel thuis en heb je Nilla leren kennen! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:55

Wow Laura dat is ook eng! maar ik ben gelukkig weer thuis ja Lachen We gaan ook zeker een klacht indienen.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:00

Ik moest onlangs een 4 tal uren in een vliegtuig zitten dat niet mocht opstijgen vanwege een storm op de plaats van aankomst. 4 uren lang, stilzitten in een vliegtuig dat nog 2 uren te vliegen heeft. En dat na een eerdere vliegtocht van dik 7,5 uur.

Ik kan je vertellen, op die momenten leer je een heleboel over jezelf.
Overigens, alles wat ze bij ons aan boord hadden waren minizakjes pindas. Dus eh...Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:02

Dees; das ook balen. Wij stonden daar ook 3 uur stil op de grond, en ze zeiden in NL op schiphol dat we eerst 4 uur hadden gevlogen maar toen terug moesten.. Nou gelukkig niet! Stel je voor dat er dan wat gebeurd.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:08

Wow wat een verhaal!
Wel een bijzonder avontuur, op het moment zelf is het niet leuk.
Maar misschien dat je er later nog om kan lachen.
En idd wel een klacht indienen want 30 uur is niet normaal, maar ook je ouders hebben denk behoorlijk in de stress gezeten.
Slechte service, maar het had nog slechter kunnen aflopen als jullie geen hotelkamer hadden gehad.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 07:27

Zo balen zeg! Gelukkig had je nog dat meisje N, kon je je nog een beetje vermaken.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:04

Getver nou gelukkig ben je weer heel terug in NL.
En je hebt er vast een leuke vriendin aan over gehouden toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:22

Dees schreef:
Ik kan je vertellen, op die momenten leer je een heleboel over jezelf.


Heb eens twee uur rondgecirceld voor Washington, storm en het vliegtuig kon niet landen, alle mogelijke uitwijkhavens waren te druk en wij hadden nog genoeg brandstof... Daar wordt je pas gek van, zeker met een heel stel van die zeikende Amerikanen aan boord Misselijk Scheve mond

Maar ja, je bent weer thuis! Verder toch wel een goede vakantie gehad?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 09:14

Ja idd Nimber Lachen Verder wel een goede vakantie gehad ja, ik was trouwens idd alleen gegaan omdat een vriendin van mij daar woont Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, jitskenienke, Vagabondo en 58 bezoekers