Op deze manier ervaring op laten doen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5082
Geregistreerd: 19-06-02

Op deze manier ervaring op laten doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 11:07

Graag zou ik jullie mening willen weten over het volgende:

Ik heb Pegani (Neronelja hier op bokt) opgegeven voor a.s. zaterdag NRPS wedstrijd in Ermelo.
Dit is de 1e dressuur-wedstrijd voor pony + amazone.
Stal gereserveerd zodat de pony niet lang op de trailer hoeft te staan.
Heb n.l. geen idee hoelang het allemaal gaat duren daar.
Vervoer was geregeld, dus alles voorelkaar..............
Nu heeft de persoon die ons zou brengen afgehaakt.
De enige manier om er te komen is mee met een kennis met de vrachtwagen.
Geen probleem, maar hij moet 's morgens met zijn pony's keuring aan de hand doen.
De dressuur is verderop in de middag, dus ik begrijp best dat hij niet gaat wachten tot wij klaar zijn.
Ik wil toch graag gaan zaterdag, ook al kan Pegani dan niet starten.
Voor de ervaring, pony heeft weinig gereisd, en ze kunnen samen wennen aan wedstrijd-sfeer.

Wat vinden jullie?????



Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:17

Kan je zelf niet met de trailer rijden (aan je rijbewijs ligt het niet Knipoog )
Of wil die man niet toch even wachten totdat de dressuur is afgelopen? Ze start behoorlijk vooraan. (startlijst: http://www.nrps.nl/ ) Misschien overleggen met de ringmeesters dat ze als eerste kan starten? Of met iemand anders mee terug rijden?

Wanneer dat allemaal niet mogelijk is, dan zou ik toch meegaan met je kennis. Het is voor pony en ruiter wel weer ervaring. Rijden op een vol voorterrein, etc. Aan de andere kant, misschien wel een beetje zuur, dat je er rondrijdt en niet kan starten omdat je te vroeg weer naar huis moet.

Wat vind Peganini daar zelf van?

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:45

Probeer te regelen of ze als eerste de ring in kunnen, anders gewoon voor de ervaring even rijden op het voorterrein. Weet je meteen hoe de pony op concours is
Mits de ruiter het natuurlijk wil. Als ze heel braaf is is het wel balen als je de ring niet in kan...Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:11

De allereerste keer dat Voltrack op een wedstrijdterrein was gingen wij hem ook niet starten. Het andere paard (Hercules) was kreupel en dus hadden we gezegd dat we met onze jonge net hengst af volbloed arabier langs zouden komen. Geen probleem. We zijn er heen gereden, paard is gekeurd (en goed gekeurd) daarna nog wat gemiept met m en weer geladen en op naar huis. We hadden geeneens een zadel mee. Het maakte ons toen niet uit, het beest hadden we net een paar maandjes en hij had nog lang niet genoeg conditie, het was meer voor de afwisseling. Nu zou ik het niet meer zo doen, maar toen kwam het zo uit omdat Herc echt de dag van te voren kreupel werd (verstapt oid).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers