sabotage aan manegewei..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 19:35

Huilen op zondagavond is de wei van de manege opengeknipt, de eigenaar hoorde wat en is gaan kijken alle paarden waren ontsnapt. eentje is er dood omdat die vast zat in het prikkeldraad en eentje heeft zijn hele been open. de rest van de paarden en ponys liep bij het kerkhof rond, ze hebben ze allemaal kunnen vangen,
maar sjonge erg he?
ze dachten dat het junkies waren Boos! die zijn daar gesignaleerd rond die tijd
Boos! Boos! Boos! Verdrietig Huilen Huilen het is niet meer normaal

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:23

Dit is inderdaad wel heel erg! Het gebeurd helaas wel vaker dat paarden 's nachts losgelaten worden uit hun wei. Dit vind ik al abnormaal, je hoort van andermans bezitten af te blijven, en de gevaren als een van die paarden de weg op loopt en er komt een auto aan, ik moet er niet aan denken wat er dan gebeurd. Verschrikkelijk, dat er mensen rondlopen die zulke dingen doen. Ik moet m'n mond echt Lips are sealed , anders ga ik straks nog even heel erg tekeer, over al die stomme mensen Frusty Boos! Frusty

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:24

erg is dat he, wij hebben hetzelfde bij onze wei. lees onder pp het topic "sabotage aan onze wei" maar eens...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 20:40

ja carina dat had ik gelezen. het is verschrikkelijk dat er een dode is (paard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:07

He bah. Wat afschuwelijk zeg. Ik zou ze wel eens wat aan kunnen doen, die achterlijken die de wei open hebben gemaakt. GRMBL POEDERSUIKER

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:40

Wat zijn er toch achterlijke mensen op de wereld. Waar zouden ze aan gedacht hebben"leuk geintje' o.i.d

gelukkig is het goed afgelopen.