Waar kun je goed shetlanders kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Camelanz
Berichten: 23
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Zaandam

Waar kun je goed shetlanders kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 14:44

Ik weet het nog niet zeker, maar omdat mijn paard chronische bronchitus heeft en aanleg voor hoefbevangenheid dacht ik aan een shetlander als gezelschap. M'n pony moet veel buiten staan, en liefst in een paddock ofz. Zo nu en dan kan er een ander paard bij, maar veelal moet hij alleen staan, vandaar dat ik een adres zoek waar ze leuke grote shetlanders hebben, liefst ouder zo'n 10 jaar. Ik kijk weleens bij fokkerijen enzo, maar daar houden ze over het algemeen de leukste pony's zelf. Met veilingen heb ik geen ervaring, lijkt me riskant. Misschien heeft iemand nog tips?


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:22

Een simpel gezelschapsshetje dus? Kijk dan eens op www.marktplaats.nl of in de vondst. Daar zit vast wel iets tussen!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:33

Of ik kan je aan adressen helpen. Op dit moment hebben we net twee verkocht die te koop stonden maar ik kan wel helpen met anderen. Alle maten en kleuren. Direct van de fokker! Pb me anders maar even.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:13

Een vriendin van mij heeft er ook nog 1 te koop als het goed is.Met papier en al.En drachtig.Als je meer info wilt kan ik je haar nummer wel geven.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:27

Je kan ook gewoon een advertentie plaatsen. Daarin vragen naar een Shet voor gezelschap. Mijn shet staat ook bij andere mensen als gezelschap. Zijn genoeg mensen die een plekje zoeken omdat ze de Shet niet willen verkopen...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:19

Ik heb mijn shetje uit Thesinge in groningen van stal de groenlanden. Als je de bocht om komt zie je een heel weiland vol met zwarte stipjes. Hij heeft een aantal enorme weiland vol met shetlanders. Toendertijd zo'n 200 in alle kleuren en maten, maar voornamelijk zwart. Hij heeft tevens een stuk of 6 hengsten. Ik weet niet of hij nu nog steeds die stal heeft, want hij heeft een hersenbloeding gehad, maar als je wil, kan ik het voor je navragen. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers