vreemde man?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

vreemde man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:38

vrijdag was ik bij de paarden en toen was er ook een man die nieuw vliegenspul had.. zodat de vliegen wel gaan zitten maar niet gaan steken (want hassan zit helemaal onder de bulten)
dus ik eszelon met halster en touw vast gehouden komt die man dus met zijn doekje heel voorzichtig aan.. en eszelon begint me toch te steigeren niet normaal ik hield hem wel vast maar die man had het niet meer zo goed (eszelon heeft er overigens nie zoveel last van..) naja toen naar hassan en die bleef rustig staan..
maar kan er dan vroeger iets gebeurt zijn of was die man gewoon te vreemd,.. ik weet wel dat arabiertjes mensen moeten vertrouwen maar dat het zo erg was??(in elk geval eszelon wel)
wat ik nu dus wil vragen Verward wat zou het allemaal kunnen zijn dat hij zo reageert..
ow ja als we buitenrijden ook iets die kleine kindjes willen wel eens aaien maar eszelon die spring dan echt aan de kant? ook weer zoiets?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:56

Misschien leek die man op iemand waar je paard ooit een negatieve ervaring mee heeft gehad? Als je paard normaal gesproken goed tegen vreemden kan en niet bang is voor doekjes met vliegenspul is dat het enige dat ik me zo snel kan bedenken.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:22

Ik weet niet wat voor vliegen ze hebben in Vught, maar hier in Hilversum geen stekende!! Tong uitsteken

Zou best kunnen dat ze die man herkent van vroeger ofzo.
Maar ik denk niet dat je het zo ver moet zoeken, als je bij nico met vliegenspul aan komt zetten, zonder dat ie je minstens 10 minuten heeft zien aankomen, moet ie er ook niks van hebben. Ok, hij gaat niet steigeren (Maar Nic steigert en bokt nooit. Bokken alleen als je met ene ander paard in zn kont gaat zitten).. maar elk paard reageert anders...

Een pony op vakantie begon ook helemaal wild te doen, wegrennen en bijten als ze je zag aankomen met een doekje. Ze had een wond boven dr oog, en als ze je zag aankomen wist ze al dat je betadine spul bij je had... die pony had daar helemaal geen zin in en liet ze merken ook..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:09

Hoe reageert ze normaal op (onbekende) mannen?
En hoe reageert ze op vliegenspray, of de geur ervan?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:29

Steffi schreef:
Ik weet niet wat voor vliegen ze hebben in Vught, maar hier in Hilversum geen stekende!! Tong uitsteken

hier hebben we wel stekende hoor en dazen ook okee dat was ik er vergeten bij te zetten Knipoog
mare op vliegenspray reageert ie ( bij mij) helemaal niet.. ja van de zoon van de eigenaar en de eigenaar doet ie dat niet maar bij andere dan weer wel Verward en bij kleine kinderen maar die man hield ook het doekje achter zijn rug dus dat had eszelon niet eens gezien.. de geur zou het wel kunnen zijn maar bij mij reageert ie ook niet op de geur.. kan goed zijn dat die geschrokken was net op dat moment maar hij doet de laatste tijd beetje raar enzo.. maar toch bedankt

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 12:31

CCCCorine schreef:
Misschien leek die man op iemand waar je paard ooit een negatieve ervaring mee heeft gehad? Als je paard normaal gesproken goed tegen vreemden kan en niet bang is voor doekjes met vliegenspul is dat het enige dat ik me zo snel kan bedenken.


nou goed tegen vreemde kan die dus niet ?? maar kan goed zijn hijs 14 en hun hebben hem ong. 5 jaar dus er kan iets gebeurt zijn maja het kan ook weer zijn ras zijn Verward zijn zoveel mogelijkheden volgens mij


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, N_B_N, pjer en 50 bezoekers