Nieuwe Idols, doen er nog bokkers mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Nieuwe Idols, doen er nog bokkers mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:29

Ik zag net op TV de reclame voor de nieuwe Idols.
Gaan er nog Bokkers mee doen aan de voorronde´s?


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:44

Ike natuurlijk Knipoog
Nee helaas ben nog geen 15.........

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:52

Ik zal de rest van Nederland mijn zang'kunsten' besparen Tong uitsteken

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:53

Nieuwe Idols? Hmm, denk dat ze een stuk minder kijkcijfers krijgen dan ik het begin. Ik vind dat ze het eigenlijk bij 1 Idols moeten houden.. net zoals bij Big Brother enzo, werden heel veel nieuwe 'rondes' gehouden en t werd steeds minder leuk!
En als er nieuwe Idols zijn hoor je volgens mij ook niks meer van Jim & Jamai...

Naja ik ga zeker kijken, vooral die voorronder zijn geweeeeldig *LOL* OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:54

Haha, wel offtopic maar dit moet even.. Ik stond gisteren bij de artiestenuitgang van Aida (één na laatste voorstelling en de laatste voorstelling voor een kennisje van mij, Carolina, die een alternate van Aida was) en daar zag ik een bekend gezicht, alleen ik had geen idee waarvan. Al nadenkend kwam ik erachter dat ik de beste rode jongen van Idols kende. Hij was.. jeetje hoe leg ik dat uit.. die sukkel met een bril, redelijk wit hoofd, rossig haar, sukkelige uitstraling, spencertje en hij was ontzettend zenuwachtig met zingen. Er kwam niet veel meer uit dan wat zangerig gepraat. Ik vertelde het tegen mijn vriend (die zag al dat ik hard aan het nadenken was.. komt niet vaak voor namelijk Knipoog ) en toen moest hij ook heel hard lachen. We wilden eigenlijk zijn handtekening vragen voor de lol, maar hij was zo spooky in het echt, dat ik het toch maar niet heb gedaan Toen we thuis waren hebben we meteen de Idols DVD gekeken en we hoefden maar twee minuten te wachten voordat hij uitgebreid in beeld kwam. Haha, wat heb ik gelachen. Maar ja, dit is heel offtopic

Ik ga overigens niet meedoen aan Idols. Zou op zich willen weten hoe hoog ik zou kunnen eindigen (oftewel of ik de eerste ronde zou halen), maar ik wil eigenlijk helemaal geen carriere in de muziek en dan wil ik de rest eventueel niet voor de voeten lopen. Daarnaast denk ik dat ik, als ik mee zou doen, ook op de volgende DVD zou staan, omdat ik van zenuwen bijna in mijn broek zou piesen.. Scheve mond Zo alleen voor de jury staan zingen, cameramensen er omheen, veel licht op je... Misschien niet zo leuk. Bovendien zou ik sneller auditie doen voor een musical

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:56

en ik ga ook niet meedoen, kan niet zingen maar wie weet zien we nog wel bokkers op tv

laten jullie het horen??

ONDERSCHRIFTLOOS

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:57

leuk als er wat bokkers mee gaan doen Tong uitsteken

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:01

Nathalie? Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:03

Haha ik zag het ook, aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant ben ik echt bang dat ik voor banketstaaf ga staan Haha! .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:03

Ik doe ook niet mee, hebben jullie ff geluk Tong uitsteken

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:11

Haha nee dankje. Zal me hele leven achter volgen. Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:11

Kweetniet hoor! Ik vind mn zang helemaal niks eigenlijk!
Vorig jaar had mn muziek-lerares me over gehaald maar ik heb altijd gezegd dat ik éérst zangles wilde voordat ik me nog een x op zou geven. Dat is nog steeds niet gebeurt (op wat virtuele zanglesjes na Tong uitsteken) dus denk t niet.
En verder heb ik ook echt geen zin om voor paal gezet te worden!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:12

Ik wordt gechanteerd door een vriendin, ze heeft al een formulier voor zichzelf in gevult en voor mij ook Clown .
Weeh als ze je zo'n brief sturen, moet je dan ook? Scheve mond

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:16

Nee, je krijgt een brief, en moet dan nog een bevestiging terugsturen zodat ze zeker weten dat je jezelf aangemeld hebt. Lachen
Ik heb mezelf ook ff aangemeld.. Denk alleen dat ik toch niet mee doe, maar misschien kan ik nog snel zanglesjes nemen, t begint toch pas 6 december.. Tong uitsteken

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:25

Ooh Nathalie dat moet je doen joh Tong uitsteken Ik weet natuurlijk niet hoe je zingt maar als je zanglerares zegt dat het mooi is zou ik het iig proberen Knipoog

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:31

Idd Nathalie, je moet echt mee doen.. en voor banketstaaf staan doet bijna iedereen die mee doet dus het valt niet op.. Tong uitsteken Misschien kan je dan ook nog wel reclame maken voor bokt, vind Bart vast leuk.. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:35

Ik heb nu een idols email adres haha! Heb jij die ook Ilse?
Ik wil wel heel graag mee doen, wil al heel me leven zangeres worden zo ongeveer Tong uitsteken
Maar ik neem eerst wel zangles denk ik, ik wil eerst een bevestiging dat ik goed kan zingen. Want wie weet was het wel een geintje van mn muziek-docente. Tong uitsteken

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:37

ja, ik geloof dat er een aantal jou kunsten hebben gehoord.
Het zou wel kei leuk zijn als je meedoet. 1 tip: kom erg zelfverzekerd over en zing uit volle borst..hihihi.... Denk er goed over na, het zou echt leuk zijn als we je op tv zagen.....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:39

Moet je het bokt.nl liedje doen Nath, met bijbehorend handwerk Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:40

Nathalie schreef:
Ik heb nu een idols email adres haha! Heb jij die ook Ilse?
Ik wil wel heel graag mee doen, wil al heel me leven zangeres worden zo ongeveer Tong uitsteken
Maar ik neem eerst wel zangles denk ik, ik wil eerst een bevestiging dat ik goed kan zingen. Want wie weet was het wel een geintje van mn muziek-docente. Tong uitsteken


Hmm ik ga eens kijken, is natuurlijk wel leuk zo'n adres..
Pff misschien dat ik het wel doe, maar dan ga ik nu wel eerst naar de sportschool, he Tif?!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:42

Ilse"]
[quote="Nathalie schreef:
Ik heb nu een idols email adres haha! Heb jij die ook Ilse?
Ik wil wel heel graag mee doen, wil al heel me leven zangeres worden zo ongeveer Tong uitsteken
Maar ik neem eerst wel zangles denk ik, ik wil eerst een bevestiging dat ik goed kan zingen. Want wie weet was het wel een geintje van mn muziek-docente. Tong uitsteken


Hmm ik ga eens kijken, is natuurlijk wel leuk zo'n adres..
Pff misschien dat ik het wel doe, maar dan ga ik nu wel eerst naar de sportschool, he Tif?!
[/quote]

Haha! Tong uitsteken Tuurlijk , en ik ga mee als je coatch (ofzo) Je kan het! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:46

liberty schreef:
Moet je het bokt.nl liedje doen Nath, met bijbehorend handwerk Knipoog


Ja koel!
Maar dies te kort, je moet namelijk een couplet en reffrein zingen. Tong uitsteken


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:51

Nathalie"]
[quote="liberty schreef:
Moet je het bokt.nl liedje doen Nath, met bijbehorend handwerk Knipoog


Ja koel!
Maar dies te kort, je moet namelijk een couplet en reffrein zingen. Tong uitsteken
[/quote]

dan ga je verzinnen, dat kan jij toch zo goed Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:53

ik ga me best doen Tong uitsteken
whahaha
kzie t al helemaal voor me! jury kijkt me aan van "jaaaajaaaa Verward" en ik lig helemaal dubbel!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:58

Doen nathalie, heb je stukjes lied toen gehoord en dat klonk echt niet verkeerd!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Antgillya, Astrophe, boyca, Christina, DJZ, Duran123, ellen05, fjord_brucht, Freyr, Kitty_, Koekie_186, Sabbientje, Sasqiua, SentiBot, soeboenoe, supervon78, Tamara1991, VenoSnorlax, WendyShet, YandexBot en 247 bezoekers