de voorantwoordelijke krijgen vast ook problemen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:06

Ik denk niet dat Amerika dit op zich laat zitten Boos! , die mensen zitten gewoon feest te vieren zag ik! echt erg!!!!!!!!!!!!! Verdrietig Verdrietig ik Misselijk van die mensen, sorry hoor... Lips are sealed

_________________
<font face="verdana "><font size=3><font color=Magenta>hace 2 años de PINO de los cames en mi vida y un realizar que cuidaré el aboute él para el resto de mi vida, PINO i le amarà`por siempre!!!
</font size>
</font face>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-09-24 13:06 ]</font>


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:11

ja die palesteinen sporen niet ik hoop dat ze palenstina plat bombaderen dit is niet normaal en trouwens ze pakken wle de verkeerde want amerika laat het hier eg niet bij hoor Boos!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:13

jah hallow ze maken het voor zichtzelf alleen maar ergen.. Hoogst waarschijnlijk is nu heel de wereld tegen ze. en dat vink nie gek ook!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:14

Nee dat ik zeker niet gek!! Boos! Frusty

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:15

die lui zijn ziek!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:19

Ja inderdaad ze zijn Echt ziek in hun hoofd! Boos!
stomme poedersuiker mensen!

_________________
<font face="verdana "><font size=3><font color=Magenta>Ik hou van pino ik hou van de zon, ik
loop naar buiten en flikker van `t balkon.
</font size>
</font face>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-09-11 19:20 ]</font>

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:21

hahaha poedersuiker?? hoezow?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:24

poedersuiker= k u t dat vertaald bokt vanzelf he Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:27

ow ok poedersuiker poedersuiker poedersuiker.. hahah lachu naja K*T mensjuh I hate them

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:06

aaah wat erg. er komt denk ik oorlog Boos! Boos! Boos! ik heb familie in amerika

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:11

Hoi,

Nee, alsjebliefst niet ook Palestina plat bombarderen. Niet nog meer doden!

-x-

(L)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:16

Het is echt heel erg, al die onschuldige doden en het verdriet van de familie's!!! Laten we hopen dat het niet erger wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:19

OKeej, ik vind het super Boos! dat dioe gekken zitten de feesten, maar om ze nou dood te maken, nou nee, nog meer doden, ik moet er al bijna van kotsen, 10.000 werknemers in elk gebouw in Amerika, en ook nog bezoekers, en nou ook nog die 2 andere aanslagen Verdrietig Verdrietig Boos! Boos! Boos! Boos!

DanceAngel
Berichten: 66
Geregistreerd: 04-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:34

Ik zat voor de tv naar die straat te kijken waar die palesteinen 'feest' stonden te vieren. Een vrouw stond met haar armen omhoog rare geluidjes te maken en kleine kinderen liepen over straat met vlaggen van Irak in hun handen.

Na de beelden van de aanvallen had ik zin om ze stuk voor stuk door hun hoofd te schieten... gewoon uit kwaadheid..
Hopen dat we geen oorlog krijgen, maar de kans is waarschijnlijk groot, ik geef de Amerikanen groot gelijk. Maar a.u.b. geen 3e WO!!!!

DanceAngel
Berichten: 66
Geregistreerd: 04-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:36

Ohw ja.. niet palestina plat bombarderen? Niet nog meer doden?
De VS heeft een goede reden om wat terug te doen, ik ben mezelf doodgeschrokken!
Van mij mogen ze dat hele rotland overhoop halen! Stelletje dwazen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 00:51

Ik copy-past myzelf even, want ik WALG echt van de ongenuanceerde reacties van sommigen hier op bokt Misselijk ik wil je niet meteen mijn mening opdringen, maar hoop toch wat mensen iig een beetje aan het denken te zetten. Kijk eens iets verder dan de Telegraaf lang is!

[quote]

Palestijnen zijn jarenlang (vanaf de jaren '50 !!!!) stelselmatig onderdrukt door de Israeli's. De Israeli's worden vanaf het eerste begin in de wereldpolitiek zwaar gesteund en gefinancierd door de VS. Dat neemt niet weg dat het een wrange situatie is om blij te zijn om de dood van duizenden mensen, maar het maakt de situatie hopelijk wel begrijpelijker.

Wie hier uitspraken over wil doen zou zich eerst eens in het probleem moeten verdiepen. Goed of fout bestaan helaas niet in de wereldpolitiek. Publieke opinie is sterk afhankelijk van de verslaggeving door journalisten. De laatste tijd is de stemming vooral pro-israëlisch, ihkv de bomaanslagen e.d. Ik hoor daarbij regelmatig uitspraken van mensen over palestijnen waar ik echt neigingen van krijg. Voor je iemand veroordeeld die zichzelf opblaast om daar een ander iets mee aan te doen moet je je eens afvragen hoe je een volk massaal en collectief zo gek krijgt dat soort dingen te doen. Ik denk daarbij altijd aan één van de prachtigste plekken in Jeruzalem, dat mooie grote plein, waar je zo op de klaagmuur kijkt en daarbovenop die gouden koepel ziet. Als je daar staat en bedenkt dat daar tot 1967 een dichtbevolkte Arabische wijk stond, maakt die plek ineens een heel ander soort indruk.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de Israëli's hun beleid nog altijd weten te verantwoorden met de diaspora en de holocaust. Van een volk dat zelf zo onderdrukt is zou je een andere houding verwachten. Het is afschuwelijk wat er in de WOII in Europa gebeurd is, maar ik heb geen medelijden met een kolonist die een huis met een zwembad wil hebben, terwijl op nog geen 1000m afstand nauwelijks voldoende drinkwater is voor een Palestijns vluchtelingenkamp.

Het is absoluut afschuwelijk dat één of andere groepering zijn standpunten wil bevechten over de levens van duizenden onschuldige mensen. Maar nuanceer je denkbeelden even voor je met een beschuldigend vingertje naar een ander wijst.
_________________

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:36

Sorry, mar als je feest staat te vieren om de dood van duizenden en duizenden mensen dan ben je zo ziek, dan mag er van mij een bom op!!! Die lui zijn levensgevaarlijk, geen enkel respect voor menselijk leven.

Voorzitster AFM

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:24

Ik vond het ook vreselijk om te zien, maar als je er 'maar' een bom opgooit, heb je net zo weinig respect voor menselijk leven.
Ik wil absoluut niet goedpraten dat die mensen staan feest te vieren, ik werd ook vervuld door afschuw, maar het is vanuit hier zo makkelijk redeneren.
Net als Bart zegt, toen Nazi Duitsland werd overwonnen hebben we hier ook niet echt zitten treuren.
Je moet voor mijn gevoel veel meer van alle achtergronden weten om echt te kunnen (mogen) oordelen.
Hoe schrijnend de beelden ook waren.

Navragen is beter dan afvragen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:56

Op de radio zeiden ze ook dat meteen alle vingertjes naar de Palesteinen gaan en dat ze er misschien niets mee te maken hebben. Dat zal dan wel, maar er zal toch wel een reden zijn dat alle vingers die kant op wijzen? Hebben ze het daar dan niet een beetje zelf naar gemaakt, of mag ik dat niet zeggen? Lips are sealed

En inderdaad, als die mensen feest lopen te vieren omdat er zoveel doden zijn, dan wens ik die mensen het ergste toe.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:34

50% van de feestvierende mensen op tv waren kinderen. Als jij vanaf je geboorte te horen hebt gekregen dat Amerika het kwaad is wat er voor zorgt dat jij in slechte omstandigheden leeft, geloof je dat en zal je dus feestvieren. Deze mensen zijn niet verdorven maar geïndoctrineerd.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:24

Israel en Palestina daargelaten, het gaat niet om die oorlog het gaat om een moslimgroepering die vliegtuigen in amerikaanse flatgebouwen stuurd!
Waar die moslimgroepering vandaan komt zal me een worst wezen, maar de dader mag van mij publiekelijk opgehangen worden.
Dat zou ik ook vinden van een andere groepering, stel dat het de ETA zou zijn...
Dat mensen zo kunnen genieten van het vermoorden van duizenden onschuldige mensen dat is echt Misselijk Misselijk Misselijk

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:26

Tja, zie een aantal andere replies van me in dit forum. Ik sluit me wat dit betreft helemaal aan bij Zep...

Wat denk je dat de Nederlanders tijdens WO2 deden als er een bombardement op een Duitse stad was? Vol met onschuldige Duitse mensen?

Beetje ongenuanceerd dit..


En dat 'iedereen wijst naar de palestijnen dus er zal wel een reden voor zijn' is ook een beetje een vreemde redenatie Knipoog In iedergeval niet wetenschappelijk verantwoord Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:56

Orri heeft het denk ik bij het rechte eind. Als het om moslims gaat, dan is het moeilijk om onderscheid te blijven maken. De Palestijnse kwestie speelt hier zeker een rol.
Bin Laden bijvoorbeeld staat achter het feestgewoel ook vanwege het verwijt naar Amerika, wat weer gaat over dat Amerika zwijgt terwijl de Palestijnen worden uitgemoord, volgens hem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie