Vrouwen zijn gemeen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vrouwen zijn gemeen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 19:32

Echt waar...

The following situation:
Ik ga vrijdagavond stappen. Besluit dat mijn benen wel erg bruin zijn en dat mijn figuur best wel okee is (ondanks de vakantiekilo's..)
Dus ik trek aan: een kort zwart rokje met splitje op je bovenbeen met daarlangs een beige streep + zwart blousje + hoge zwarte hakken Pling

We staan in de kroeg en ze draaien mega leuke nummers! Ik sta lekker te dansen met een paar vrienden/vriendinnen. Party!!

Komt X binnen. X staat achter de bar bij een andere kroeg, en is met haar vriendje. Ik ken haar alleen van die kroeg en van gezicht. X is een heel mooi meisje, en lijkt (leek) mij best aardig. Blond

(gewone) Vriend van X vraagt aan mij of mijn split niet hoger kan. Ik lach, haal voor de gein iets die split omhoog, zeg "mmm nee, er moet nog iets voor de verbeelding overblijven!" Knipoog Zie ik uit mijn ooghoeken X mijn beweging nadoen met een kotsgebaar erbij. Verward

Vorige week liep ze op krukken,dus ik zeg 'hee wat heb jij nou gedaan?' Geen antwoord, word compleet genegeerd. Okee...

Conclusie is duidelijk: X 'mag mij niet'..
Waarom? No clue. Ik ben waarschijnlijk teveel 'concurrent' (waarín in hemelsnaam? Ik hoef d'r vriend echt niet!' Doei, doei Dat ze mij in het geheel niet kent schijnt niks uit te maken. Dat haar (mannelijke) collega's mij wel leuk vinden, Wow! schijnt haar ook in het verkeerde keelgat te schieten. Zodra ik verschijn moet zíj ineens met alle kerels dansen, zolang zij alle aandacht maar heeft... Ik ben natuurlijk 'een bitch' en weetikveel wat. >;)

Dat zij vorige week in een truitje liep met MEGA-decolletee, daar was ik de enige vrouw bij die openlijk tegen anderen zei dat ik vond dat ze het goed kon hebben, OK dan! dat maakt van mij zeker een 'slijmbal' Knipoog Gek he, ik heb zelfvertrouwen... iets wat zij blijkbaar mist. Haha!

Triest hoor... ik zal er maar om lachen en het als een compliment opvatten.. Nagelbijten / Gniffelen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:35

Hihi, idd lekker laten gaan. Jij staat overduidelijk beter in je 'hakken' dan zij Tong uitsteken.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:35

tja zo zijn vrouwen. helaas weten maar erg weinig vrouwen dat dit soort dingen vreselijk onaantrekkelijk zijn voor mannen. en eigenlijk doe jij bij haar nu wel een beetje hetzelfde, alleen dan op internet Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:38

Precies de reden waarom ik liever mannen heb Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 19:40

Wat is precies onaantrekkelijk? Mijn korte rokje of haar houding? Knipoog Over dat eerste kan ik nog wel in discussie gaan met je *LOL*

Ik doe niet precies 'hetzelfde' bij haar. Ik heb geen hekel aan haar, ik vind haar geen bitch en kraak haar niet af. Ze is een mooie meid. Haar houding tegenover mij vind ik alleen triest, en dat zet ik hier neer op internet. Dusseh SP, wereld van verschil Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:45

nee dat onderlinge gedoe laura Haha!

misschien heb je wat dat 2e betreft een beetje gelijk, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:45

Laura schreef:
Wat is precies onaantrekkelijk? Mijn korte rokje of haar houding? Knipoog Over dat eerste kan ik nog wel in discussie gaan met je *LOL*


Kom maar door met die foto! Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:46

laat het margreet maar niet horen daniel!

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:47

Franca schreef:
Precies de reden waarom ik liever mannen heb Knipoog


haha precies ja!! *LOL*

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:47

Die is aan het werk Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:48

lekker laten gaan joh!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:56

Slaat idd weer helemaal nergens op, zal vast jaloezie zijn Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 19:59

Ik merk het wel vaker hoor, als je zelfverzekerd bent is de grens tot arrogantie klien voor sommige mensen. Terwijl ik echt niet zelfingemomen ben, maar juist blij met mezelf. Mag toch? Ongelukkige mensen zijn er genoeg!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:01

Joh, ik word ook weleens als arrogant gezien terwijl ik simpelweg blij ben met wie ik ben.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 20:08

Het lijkt wel eens alsof je gewoon hóórt te zeuren dat je hier een kilo te veel hebt en daar een put in je bil en dat je dát hempje echt niet aan kan... pas als je 40x vraagt 'lijk ik hier echt niet dik in' mag je pas de deur uit ofzo...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:34

Het zal mij vaak een worst wezen wat mensen van mij denken naar aanleiding van hoe ik eruit zie. Ik draag wat ik wil en lekker boeiend als ik eens iets teveel weeg... Zolang ik er zelf geen drama van maak, hoeven anderen dat niet voor mij te doen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:20

Inderdaad typisch vrouwen.. Ik kan daar ook niet tegen hoor, doe maar normaal dan doe je al gek gewoon zeg ik dan maar. Ik ga me echt niet boven iemand anders plaatsen.
Maar idd meestal is het gewoon jaloezie..

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:49

ik haat vrouwen Haha! naja meestal. idd, die voorbeelden die je noemt jurga. ik betrap mezelf er nu al op. leeftijdsgebonden van die dingen dan he Knipoog maar ik zie het nog veel vaker bij mijn vriendinnen.
maar ik ken geen toffe jongens (of zij kennen mij niet Boos! ) dus hou ik het nog maar even bij de vriendinnen.
ik moet zeggen, een vriendin van me, Tlove op bokt, is totaal anders. niet om te slijmen ofzo Lachen , gewoon ze doet normaal. misschien omdat ze paardenvrouw is...?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:20

er zijn helaas van die wijven die andere vrouwen alleen maar als concurrentie'/vijand kunnen zien.
SuperPepeijn schreef:
tja zo zijn vrouwen. helaas weten maar erg weinig vrouwen dat dit soort dingen vreselijk onaantrekkelijk zijn voor mannen. en eigenlijk doe jij bij haar nu wel een beetje hetzelfde, alleen dan op internet Haha!
Zelf steek ik ook niet zo in elkaar dus ik vind heel jammer als mannen dan toch zo tegen mij aan kijken. Ik ben namelijk niet zo en wil niet zo zijn.

Ik zie anderen niet als concurrentie, ik zou er hopeloos moe door worden van mezelf. Ik ga ook geen dergelijke competities aan met andere vrouwen. Als mannen geinteresseerder zijn in een andere vrouw dan ik omdat ze bijvoorbeeld er zoveel beter uit ziet, soit. Niets aan te doen. het is beneden mijn waardigheid om dan vijandig tegen die andere vrouw te doen. daarbij heb ik daar ook geen behoefte aan.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:27

ja vrouwen zijn echt gemeen hoor! vind ik zo irritant! doe mij ook amar mannen Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:12

vrouwen onder elkaar is echt erg ja, je moet die vrouwen gewoon links laten liggen joh, en gewoon echt de bitch uit gaan hangen,
onie, je moet eigenlijk gewoon het goeie voorbeeld geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:27

En daarom vind ik de emancipatie ook mislukt. Wij vrouwen kunnen niet met elkaar en voor elkaar zijn. Jammer.....

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:29

ik snap het ook niet waarom vrouwen dat doen... de meeste mannen zijn wel lomp, maar niet zo geniepig gemeen...

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:32

Ik denk dat het er vanaf hangt hoe je opsteld...
Ik kan eigenlijk met de meeste mannen en vrouwen door de bocht Lachen

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:03

ik meestal ook, hoewel ik dan toch liever met vrouwen meer omga Tong uitsteken