Mijn nieuwe aanwinst voor de 2de keer met zadel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Mijn nieuwe aanwinst voor de 2de keer met zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 22:55

Hier volgen dus de foto's van When-Ever met zadel, zie ander topic voor zonder zadel en voor meer info lees op VVDD.

Dit was de 2de keer onder zadel ofzo :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:10

Leuk beestje
Mag ik vragen waarom je haar los in de bak hebt lopen met zadel en hoofdstel en haar niet aan de longe oid hebt?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:25

mooi paardje

zo hard gevochten om bij ons te blijven...yusta ik mis je
01-09-92 SHY YUSTA 26-08-06

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:41

Cool beestje! Dat wordt vast een toppertje!
Vindt je het niet eng met die bijzetjes eraan?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groetjes Yvette

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 07:29

Krijg helemaal rillingen als ik dat paard zo zie lopen met die bijzetteugels eraan! Getsie!!! Wel een leuk paard trouwens

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:08

Bedankt, maar ik ben niet diegene die mijn paard zadelmak maakt, dus ik weet alleen dat hij geen paarden longeert met zadel enzo, deze was wel al veel gelongeert maar hij doet het niet, en waarom met bijzet weet ik ook niet, maar hij maakt al zijn hele leven paarden zadelmak zelfs voor stallen in duitsland dus hij zal wel weten wat hij doet! Maar ik vond het op het eerste moment ook raar!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:13

leuk paardje hoor!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:35

waar staat ie zonder zadel? kan je de snelkoppeling effe plaatsen, denk dat ik erover kijk!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:38

Wauw! Die is gaaf zeg! Leuk paardje!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:41

kattebeest schreef:
waar staat ie zonder zadel? kan je de snelkoppeling effe plaatsen, denk dat ik erover kijk!


kheb hem nog niet geplaatst, geraakte de hele tijd niet op gofoto!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:25

Frederieke schreef:
waarom met bijzet weet ik ook niet, maar hij maakt al zijn hele leven paarden zadelmak zelfs voor stallen in duitsland dus hij zal wel weten wat hij doet! Maar ik vond het op het eerste moment ook raar!


Het kan nóóit goed zijn voor de nek van het paard, als hij een verkeerde beweging maakt met die bijzets kan het goed fout gaan met zijn spieren...

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:33

Ik zou het toch eens aan hem vragen waarom hij het zo doet. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor, ben erg benieuwd
Ik wil niemand aanvallen verder, maar dat hij al zijn hele leven paarden zadelmak maakt hoeft natuurlijk niets te zeggen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:39

Richtje schreef:
Leuk beestje
Mag ik vragen waarom je haar los in de bak hebt lopen met zadel en hoofdstel en haar niet aan de longe oid hebt?


Ja, dat viel mij ook op, dus je laat een paard los met zadel vastgebonden met zijn koppie sjeesen door de bak?
Vind ik niet echt een aanpak voor zadelmak maken, sorry
verder vind ik het wel een heel mooi paard!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:58

vet cool paardje zeg echt een mooitje Lovers

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:37

irish_lady schreef:
Krijg helemaal rillingen als ik dat paard zo zie lopen met die bijzetteugels eraan! Getsie!!!


yep me too, vooral een paard wat voor de tweede keer onder het zadel is!

Het kan er nog wel eens een angstige ervaing aan over houden door zo naar beneden gedwongen te worden Scheve mond

nee dat vindt ik geen ggoede manier om een paard zadel mak te maken...ik ben meer het type van vrijheid blijheid, de rest kan later altijd nog......

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:40

hey Frederieke, ik wist niet dat je ook een nieuw paard hebt!! Heb je Jelle nog?
Deze ziet er anders wel heel leuk uit. Ga je er later mee springen of dressuur rijden?
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:34

het paard laat hij loslopen zodat het paard zich niet ook nog eens druk hoeft te maken om de longeerlijn en zoch kan concentreren op het zadel, bijzetteugels en zweep.
Als je een paard los laat lopen met bijzetteugels en gewoon goed met de zweep erachter blijft om hem voorwaarts te houden is er niks aan de hand.
En wat dacht je van jonge paarden die vechten tegen de bijzetteugels en dan omdraaien????? Niet echt leuk als dan de longeerlijn tussen zijn benen terecht komt.
Veel mensen doen dit dus op deze manier, en hij zet het paard nu al bij zodat het paard al afgebogen loopt als hij er zo op zit en druk in de mond gewend is.

leuk paardje, lijkt op een paardje van mij.

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 21:00

zoekie schreef:
het paard laat hij loslopen zodat het paard zich niet ook nog eens druk hoeft te maken om de longeerlijn en zoch kan concentreren op het zadel, bijzetteugels en zweep.
Als je een paard los laat lopen met bijzetteugels en gewoon goed met de zweep erachter blijft om hem voorwaarts te houden is er niks aan de hand.
En wat dacht je van jonge paarden die vechten tegen de bijzetteugels en dan omdraaien????? Niet echt leuk als dan de longeerlijn tussen zijn benen terecht komt.
Veel mensen doen dit dus op deze manier, en hij zet het paard nu al bij zodat het paard al afgebogen loopt als hij er zo op zit en druk in de mond gewend is.

leuk paardje, lijkt op een paardje van mij.


pffffffff dank je wel voor je steun, kwist niet hoe ik mij hieruit weer moest redden Haha! , ik zal het hem eens vragen waarom maar zoekie zijn/haar uitleg lijkt me wel logisch en idd hij laat paarden niet de eerste keer los met bijzet als ze nog bokken en zot doen enzo maar leert ze eerst longeren zonder longe, als je tegen whennie zegt draai om verandert hij van hand zonder longe, en als hij zot zou doen zou hij bijzets niet aan doen, en ze waren ook helemaal niet vast ofzo en trouwens wat maakt het uit, jullie maken mijn paard niet zadelmak , ieder op zijn manier, en zoals ik al zei het zal niet slecht zijn want hij doet niets anders als dat, maar laten we er nu gewoon over op houden tging over mijn paard niet over hoe hij zadelmak gemaakt wordt en verpest dit topic nou niet alweer! Sorry wil niet te hard overkomen, maar ik zeg even mijn mening net zoals jullie gedaan hebben, maar ik weet het nu wel dus moeten jullie het nog geen 100 keren opnieuw zeggen! Maar int vervolg plaats ik toch maar geen foto's meer op bokt denk ik want je krijgt toch alleen maar commentaar, en hoe kun je het nu in hemelsnaam zien hoe het zit vanop een foto, ik kan er gerust tegen dat dit gezegt wordt dat het raar is maar je moet niet beginnen over verkeerd vor de spieren enzo, en trouwen ik herinner me nog foto's van Latja waar zij haar paarden longeert met bijzet of zoiets zonder loge, das ongeveer toch hetzelfde denk ik, niet?
Laatst bijgewerkt door Frederieke op 03-08-03 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 21:02

KimS schreef:
hey Frederieke, ik wist niet dat je ook een nieuw paard hebt!! Heb je Jelle nog?
Deze ziet er anders wel heel leuk uit. Ga je er later mee springen of dressuur rijden?
xxx


Tis de bedoeling om beide, maar we zien wel waar hij het beste in is, waarschijnlijk zal het springen worden want hij is volledig springbloed! En zoals ik ook al in het vorige topic zei, heb ik Jelle gelukkig Haha! Lovers nog, hij is wel verkocht maar gaat pas einde seizoen weg!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 21:07

Richtje schreef:
Ik zou het toch eens aan hem vragen waarom hij het zo doet. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor, ben erg benieuwd
Ik wil niemand aanvallen verder, maar dat hij al zijn hele leven paarden zadelmak maakt hoeft natuurlijk niets te zeggen.


Ik zal het speciaal voor jou eens vragen, je breekt deze manier tenminste niet direct af! Haha! OK dan!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:07

je hebt een ERG MOOI paardje !! Ben benieuwd naar de foto`s zonder zadel !! ... en succes verder met When-ever

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:03

Leuk paardje zeg!!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:42

Leuk paard, eindelijk nog iemand op bokt met een Darco!
Mijn paard is dus een half broer. En ondanks dat het springbloed is kunnen ze ook een aardig stukje dressuur meelopen, dus dat komt ook wel goed.

Veel plezier met je paard.

Sprakeloos

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 10:28

Esther schreef:
Leuk paard, eindelijk nog iemand op bokt met een Darco!
Mijn paard is dus een half broer. En ondanks dat het springbloed is kunnen ze ook een aardig stukje dressuur meelopen, dus dat komt ook wel goed.

Veel plezier met je paard.


Mijn paard is geen Darco hoor, tis een Omar maar Omar is dan weer van Darco! Haha!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:38

Mooooi paardje; mooie bouw, mooi koppie, mooie aftekeningen... echt een goede aanwinst, lijkt me! *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers