Waar komt t vandaan :S

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Waar komt t vandaan :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:23

Ik ben dus vrijdag avond terug gekomen van het bokt-ponykamp. Vroeg naar bed gegaan, lekker uitgeslapen.. Had sinds dinsdag al een beetje last van mn enkel op kamp, en na de bonte avond helemaal (viel van mn stoel en de rand viel vet hard op mn enkel..) Maar me sterk gehoude. Knipoog

Maar Zaterdag ochtend werd ik wakker, en had ik echt heel erg pijn aan mn enkel en een beetje in mn onderbeen, dat is toen verder op de dag naarboven getrokken en heb nu nog steeds hartstikke last van mn enkel en onderbeen. Kan amper lopen. Had mn brase al omgegaan (enkelbanden vorig jaar gescheurt gehad) ik dacht dat t daar misschien wat mee te maken had. Maar daardoor werd het alleen erger. Maar sinds vanmiddag begint ht ook in mn andere been. Aan die spier aan de zijkant van mn benen zeg maar (buitenkant) Het is ook wat dikker, net of er vocht in zit ofzo.

Iemand die weet wat het kan zijn?


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:28

hee ik heb de laatste tijd ook last van mn enkel, niet dat het nromaal zeer doet, maar ik kan hem mionder ver strekken dan ze andere en dan begitn het ook pijn te doen, ook als ik van de trap loopt, hou ik mn enkel scheef en dat voel ik wel, misschien heb ik het daarvan ook gekregen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:36

Kweetniet, ik heb vooral last van de spier die van mn enkel naar mn knie ofzo loopt zeg maar. Mn enkels vallen wel mee..

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:39

Aaah heb ik ook last van gehad, duurde ook een week, en soms nog zo'n kramp....maar het komt wel goed hoor.

Gewoon even rust geven Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barbabientje, GoogleAdsense, Mrskiwi en 34 bezoekers