Vreselijk!!!!!!!!!!!!!! Laura in NY?????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 16:54

Oooh wat erg al die beelden ik moest het op mijn werk met de Radio doen en toen ineens bedacht ik me dat Laura in New York zit/Zat Karin weet jij daar meer van??
Ooh als er maar niets met haar is het is echt een ramp.
WO3....
En al die mensne in die gekaapte vliegtuigen.. je zal er maar in zitten...
De dochter van mijn baas zou vanavond terug naar NL vliegen maar zit vast op het vliegveld.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:57

Nim, we hebben het er al even over gehad, laura zit als het goed is ergens in Florida hopen we. Ze zou wel tegen het weekend weer terugkomen naar NL.
Karin zou contact zoeken met haar ouders om zeker te weten dat ze niet meer in NYC zit en in orde is.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:59

Dat was een van de eerste dingen waar Lov en ik het om half 4 via PB over hadden, vlak nadat Lov dat bericht had geplaatst. Ik wilde niet meteen paniekerig doen, eerst maar ff bedenken wat het handigst zou zijn. Zodra mijn mail het weer doet (Hotmail ligt nu ook plat geloof ik) zal ik haar en haar ouders ff een mailtje sturen. Geen paniek, gewoon belangstellend.

Zie voor meer info mijn reactie op het topic van Mickey:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=2&3

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:24

Ik dacht ook meteen:"Laura!". Ik hoop maar dat er verder geen aanslagen komen en dat Laura veilig zit.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:35

Heb net zowel Laura als haar ouders gemaild, hoop snel bericht te hebben en dan laat ik het hier uiteraard weten!

BTW: ik ga er dus van uit dat ze safe is, vond net nog een heel kort mailtje van haar uit New Orleans, verstuurd op 2 september, dus ik neem aan dat ze in het zuiden zit. Maar ja, dat vliegverkeer ligt dus stil, dus de vraag is wanneer ze weer naar NL kan. Afwachten maar.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Amazonbot, belle_boef, Boheme, ComscoreBot, darkangel23, DogWords, DotBot, Indy_Mouse_9, Jessica_1998, Rije, Rijsa, Rooss_24, Shetje14, YandexBot en 83 bezoekers