Wedstrijd in Warnsveld gehad! + foto!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Wedstrijd in Warnsveld gehad! + foto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 18:32

Heey allemaal!

Vandaag had ik wedstrijd in Warnsveld! Verslag:

Vanmorgen om 6 uur ging mijn wekker.. met als gevolg dat ik een kwartier later pas op stond Haha! Kwart voor 7 gingen we bij ons weg, op naar de pony's!

Kom bij de pony's, gauw beetje klaargemaakt (vlechten en wassen had ik gister al gedaan) Willen we de vrachtwagen pakken... zit de deur op slot! Konden we dus niet bij de sleutels... Mams heel sneaky met de mobiel naar binnen gebeld Schijnheilig jaaa iemand wakker!Wij op weg naar Warnsveld.

Wij daar aangekomen, Boas van de vrachtwagen gehaald en opgezadeld. Ik naar het losrijterrein.. mams startbewijzen halen...
Boas was echt super opgefokt.. staart erop.. snuiven (= ik ben arabier Haha! , naja.. Welsh K *LOL* ) Ik draaf aan.. hmm.. niks aan de hand....ja opgefokt natuurlijk.. geen gekke dingen verder... Ik galoppeer aan... en uh... *ff zoeken naar de juiste omschrijving* ik zat op een um.... ontplofte bom! *dat is de beste omschrijving...* Uitleg over mijn bommetje is verder niet nodig! Haha! Bleef gelukkig zitten, maar ik was zo verbaasd dat ik nog zat, dat ik vergat om hem af te straffen Schijnheilig
Ik de proef rijden: SUPER! 2e proef: ook goed, wel minder.

Daarna Dancer opgezadeld, liep ook erg goed, ga de ring in, nette proeven!

Na mijn 2 proeven met Dancer gauw naar Bestgaande Rijpony gecrosst... maar dat werd niks.. Dancer loopt normaal nooooooooit in een springring... Ze liep erg lang en um.. erg hard ... was wel jammer... maarja ik deed het voor de ervaring en aan het eind was ze superlief! OK dan! Dus mijn doel is bereikt Haha! was uiteindelijk 11e van de 13 Verward maar kreeg wel een roze rozet (had ik nog niet.. oranje is de hoofdkleur! Haha! ) en vitamientjes voor de pony's!

En ja.. .toen de uitslag van de dressuur! Met Dancer had ik 2x 152.. overal laag gepunt.. want ik was wel 1x 1e bij de C-pony's!!!!!! (L1 dressuur)

En Boas, 151 (2e proef) en.... 165!!!! En een 3e prijs! (van de 27!!!!) Jaaa die proef ging echt super hoor!! ben echt helemaal gelukkig!
En het was nog wel een jaar geleden dat ie op concours is geweest... en ik moest ook meteen L1 met hem! Jeeeeeejjjj *blij blij*

Hier een foto van Dancer tijdens het uitstappen met een vriendin (Laura op Pasha, zij heet Pasha hier op bokt!) Laura heeft ook super gereden! Het was haar laatste B-wedstrijd (en de Gelderse moet ze nog) en ze had 2x 172 punten! En ze was 1e en 2e!
Cheese!
Afbeelding
Links: ik op Dubbelland's Dancer. rechts: Laura op Pasha!

Groetjes!

*hoop op reacties! Vingers aflikken *

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:31

WAAahaaa Shanaa!!! Die foto Tong uitsteken
Hee das wel mijn foto jaa die wou ik plaatsen Tong uitsteken :@
Neee maar njaa ik zeg het hier ook maar ff!!
Van harte Gefeliciteerd!!
Echt knap van je hoor met Bootje en Dancer!!
We gaan snel buitenrit maken Haha!

Liefs Laura

P.s Pasha staat wel erg lief ( NOT ) op die foto he Knipoog

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:43

had t al gezegd, maar vind t echt super gereden!!
kom jullie binnenkort een keer in t echt bewonderen *LOL*
hele mooie foto OK dan!
je mag terecht trots zijn op je bommetje Knipoog en Dancer natuurlijk!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:45

gefeliciteerd met je punten!! Maarreuh, met boas beter rijden dan met dancer kan natuurlijk niet he! Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 23:06

haha fijne opmerking hoor stef Tong uitsteken enne.. ja Eva.. ik ben supertrots op mijn bommetje *die bijnaam is ie voorlopig nog niet kwijt!* Dancer ook!

xxx

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 11:58

waren dit alle opmeringen die ik krijg j Verward ammerrrrrr.... *jullie zijn tenminste echte bokkers! *LOL* enum... vrienden of familie Tong uitsteken* haha.. nog andere bokkers die ECHTE BOKKERS willen zijn?? Haha! *geef dan dus ff een reactie Tong uitsteken*

Groetjes! OK dan!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:05

Gefeliciteerd met je winstpunt hoor!
Mooie pony is dat zeg, die Dancer. Hij glimt ook zo mooi!:)

ezzie996

Berichten: 61
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:25

stoere pony is Dancer! Lachen Is het je eigen pony? Gefeliciteerd met je behaalde punten.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 12:46

jeujjjj er zijn nog wel echte bokkers!!! umz.. manon.. dank je *mijn oplossing voor de glimmende pony: Zwitsal babydoekjes! Tong uitsteken* enuuhh.. nee ezzie... dancer is helaas niet mijn eigen pony. het 'bommetje'helaas ook nie.. Tong uitsteken maar mag dr alles mee en ben de enige die ze gebruikt!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:10

Gefeliciteerd met je winstpunt hoor!!!!
En idd een super toffe pony!

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 18:54

thnx!