Bierfeest In Ermelo, de Shires lopen promotie !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Bierfeest In Ermelo, de Shires lopen promotie !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 19:56

Vandaag was er een groot bierfeest in Ermelo en waren wij gevraagd om promotie voor dit feest te gaan doen met de Shires. De organisator van dit feest heeft een eigen kroeg en brouwerij en heeft zelf een bierwagen gebouwd. Wij hadden deze wagen al een keer mogen lenen voor de bokbierdag in Zutphen en nu konden we wat terugdoen voor deze man.

Groom 1: m'n zwager (samen met mijn man, die de dag van z'n leven had ).

Afbeelding

Groom 2: Wim een vriend van ons:

Afbeelding

De bierwagen en het hulpteam, die de aankondigingsborden op de wagen gingen zetten:

Afbeelding

De eerste voorzichtige stappen worden gezet (Rhona wil nog wel eens een stuurloos schip worden, tijdens het oefenen stond ze opeens los op een vluchtheuvel ):

Afbeelding

In de al wat drukkere winkelstraat:


Afbeelding

Rhona (rechts voor de kijkers thuis) heeft een aparte manier van haar voeten neerzetten, nog net een beetje te zien hier:

Afbeelding

Het was flink doorwandelen voor de begeleiders (ik was razende reporter op de fiets )

Afbeelding

Afbeelding

Voor de dames was het erg warm en na een half uurtje was het kwartje ook echt wel op.

Rhona:

Afbeelding

Bonnie:

Afbeelding

De achterkant van de bierwagen:

Afbeelding

En nog een mooi plaatje van de dames:

Afbeelding

Thuisgekomen hebben we ze heerlijk afgespoeld en konden ze rollen. Morgen weer extra werk want dan rijden we een demonstratie in Orvelte en moeten ze er weer tip top uitzien (en het wordt weer zo heet !)

Het was hartstikke leuk en ik ben blij dat de Shire-dames zo braaf waren!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:18

Wat een gave paarden zijn het toch ook. Die laatste foto is echt helemaal toppie hoor. Rechts is Rhona toch? (Nouja, in het echie links, maar op de foto rechts, of zie ik dat fout?)
Wat is die aparte manier van benen neerzetten eigenlijk precies? Dat ze ze gewoon heel hoog optilt en dan echt mooi sierlijk neer zet? Of bedoel je wat anders?
Ik vind het gave foto's en die bierwagen is ook helemaal top! Zou jos(hua) ook wel leuk vinden Tong uitsteken *pestpest*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 20:34

Ja, klopt, Rhona staat voor de kijkers thuis rechts Haha! .

Misschien dat deze foto het duidelijker laat zien wat ik bedoel:

Afbeelding

Ze schept echt met haar voet naar buiten toe, in draf is dit ook een erg mooi gezicht. Helaas schept ze in de bak al het zand tegen haar buik .

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:19

leuke foto's

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:53

Mooie foto's
Die laatste is mooi met zen 2 mooie hoofdjes.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:05

Dat is nou nog eens stoer!!! Wat een gave combinatie: Shires voor een bierwagen is het ultieme span. Cheese!

Komen er nog foto's van de rit die je volgende week gaat maken?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 15:57

imker schreef:
Komen er nog foto's van de rit die je volgende week gaat maken?


Ik neem aan dat je de demonstratie in Orvelte bedoelt? Ben nu net terug (gezellig blijven logeren daar) en heb helaas morgen pas tijd om de foto's erop te zetten, maar ze komen en het was hartstikke leuk.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:07

mooie foto's. Zeg jullie wonen toch niet toevallig net aan die weg die van Ermelo naar Kootwijk loopt? Wij rijden daar wel eens en als je dan het bos inkijkt zie je ook twee van die reuzen staan Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:12

Mooi.....
*zucht*
Het schijnt dat die shire die wij laatst hadden opgehaald (staat verderop ergens bij LK)ook zo geweldig in het tuig is.
Alleen ben IK dat niet (geweldig met tuig)!
Mooie foto's hoor!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:12

Craignethan schreef:
Ja, klopt, Rhona staat voor de kijkers thuis rechts Haha! .

Misschien dat deze foto het duidelijker laat zien wat ik bedoel:

Afbeelding

Ze schept echt met haar voet naar buiten toe, in draf is dit ook een erg mooi gezicht. Helaas schept ze in de bak al het zand tegen haar buik .


Doet een paard bij ons op de manege ook!!
Het schijnt ook een gang te zijn die de peruaanse paso beheerst, de chmpagnewalk geloof ik maar weet niet zeker...

Erg mooi beeld altijd die shires!! Lijkt me zo gaaf om te rijden(of word je helemaal door elkaar geklutst?)
De heineken shires rijden nog wel eens langs mijn school, ook altijd zo leuk om te zien!!

maggieconan

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:26

Wat een mooie paarden zijn dat toch die shire's, echt geweldig.
Vraagje is het karakter ook zo als ze doen voorkomen "van die grote vriendelijk reuzen".
Nou, ik vind ze er geweldig uit zien. OK dan!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 16:32

Fasel schreef:
mooie foto's. Zeg jullie wonen toch niet toevallig net aan die weg die van Ermelo naar Kootwijk loopt? Wij rijden daar wel eens en als je dan het bos inkijkt zie je ook twee van die reuzen staan Haha!


Van Harderwijk naar Apeldoorn en het zijn er 3 !! Haha!

Ze zitten heerlijk, als een leunstoel en over het algemeen hebben ze superkarakters en doen ze hun bijnaam (Gentle Giant) eer aan.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:38

JA bedoel ik! Je slaat van harderwijk af naar de weg richting KNHS. Dan ongeveer een minuut of 3 rijden aan de rechterkant zie je die kastelen staan?

ah mogen we een keerjte komen kijken? En ik kan zeggen proberen maar dat durf ik vast niet Haha!.