subli slobber

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

subli slobber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:17

Kun je subli slobber klaar maken voor de dag erop?

er staat dat je het moet maken met warm water en af moet laten koelen en dan moet geven.
Maar kun je het dan ook laten staan voor de dagerop?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:23

volgensmij wel..
dat is wel echt superspul joh! mijn paard was ziek geweest en dus erg mager en toen heb ik m een tijdje van dat spul gegeven met mineralenmix van subli erdoorheen, hij was in no-time opgeknapt!
ik gaf het wel zorda het afgekoelt was, misschien word het te dik als het lang staat? moet je gewoon ff uitproberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:00

oke thanks
Ik heb het net gehaald
Ben benieuwd of hij het lust, gelukkig zat het in een klein zakje, mooi om uit te proberen Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:04

jah idd.die van mij was err echt dol op, er zit vanalles in!
en die mineralen losten ook goed erin op, met die mineralen vrat ie het ook zo op, mjah pino is dan ook wel eetverslaafd Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:48

Subli slobber Verward

Is dat nieuw ?

Nooit zien liggen Lachen

Rena is wel dol op de kruidenmuesli van Subli Vingers aflikken

Ik vind slobber altijd zo dik en ....tja oud worden als je het wat langer laat staan. Rena heeft wel eens wat over gehad (jaja Haha! ) van haar Havens-slobber , en dan dacht ik ook , dat zal ik de volgende ochtend dan wel weer geven. Maar ik kreeg er geen trek van hoe dat eruit zag na die nacht hoor , dikke donkere kouwe drab ......

Is het de bedoeling soms dat je Kawa's voer voor morgenochtend al klaar maakt zodat iemand anders 'm dat kan geven ?
Anders als je zelf de tijd hebt dan zou ik het liever niet langer dan een paar uurtjes laten staan nadat je er water opgegoten hebt , dan is het nog warm en vers Lachen

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:53

pmarena schreef:
Subli slobber VerwardIs het de bedoeling soms dat je Kawa's voer voor morgenochtend al klaar maakt zodat iemand anders 'm dat kan geven ?
Anders als je zelf de tijd hebt dan zou ik het liever niet langer dan een paar uurtjes laten staan nadat je er water opgegoten hebt , dan is het nog warm en vers Lachen


En vooral met het opkomende warme ( lees hittegolf ) weer lijkt het me wel risicovol, of je zou het ergens koel moeten kunnen weg zetten.
Maar dan moet het eerst wel weer goed afgekoeld zijn voordat je het bijvoorbeeld in een koelkast zou zetten.
Want anders koelt het weer te snel af.

Ik zou het niet zo snel doen of het moet maar voor een paar (1-3)uurtjes zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:08

Citaat:
Is het de bedoeling soms dat je Kawa's voer voor morgenochtend al klaar maakt zodat iemand anders 'm dat kan geven ?
Anders als je zelf de tijd hebt dan zou ik het liever niet langer dan een paar uurtjes laten staan nadat je er water opgegoten hebt , dan is het nog warm en vers

Klopt dat is de bedoeling.
Ik wilde Kawa Primeval bijvoeren, dit voor de banden in zijn knie, kijken of het beter herstel geeft.
Mij lijkt 2x over de dag voeren beter als 1x.
En 1x lukt me zelf wel, maar de 2e keer dus niet, vandaar Lachen

Maar ik zat me ook al zorgen te maken over het warme weer.
En ik heb nog nooit slobber gevoerd, dus wist ook niet hoe die eruit zag, maar het idd een dikke pap zooi, lijkt me de dag erop ook niet zo lekker.
Dus heb ik gister die primeval er maar in 1x onder gedonderd. Haha!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:18

Hihihi *LOL*

En het peerd maar smullen Tong uitsteken