[AR] Update Timon zijn karretje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Update Timon zijn karretje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 20:48

Hallow! Cool
Omdat Timon een vernieuwde kar krijgt. Is er vandaag weer aan gewerkt.
Er was een bakje onder de wagen gemaakt zodat daar je benen in kunnen...

Afbeelding

Toen had ik Timon ervoor gezet en helaas liep hij met zijn achterbeentjes tegen het bakje aan. Dus vandaag is het bakje schuin gemaakt...

Afbeelding

Nu gaan we hem van de week nog eens schuren en dan komen er 2 boogjes op (ik weet niet hoe dat heet?) waar de broek doorheen komt. En dan nog verven Pling

Het is nog af wachten op mijn tuig. Hij zal woensdag middag al komen want hij was besteld, en nu is ie er nog niet Verward
Maar goed er zit geen hoofdstel bij met oogkleppen maar gewoon zonder, want ik kon kiezen uit 2 tuigen.
Tuig 1 = lederen strengen en hoofdstel met oogkleppen : €180,=
Tuig 2 = touwstrengen en hoofdstel zonder oogkleppen : €133,=
Ik heb maar voor tuig 2 gekozen, omdat ik alles zelf moet betalen en de castratie staat ook nog om de hoek. Dus ik kan altijd later nog een los hoofdstelletje kopen.

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:52

Ik vind het een gaaf karretje!!! snel schilderen en dan foto's van Timon ervoor he!!!! Schijnheilig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:59

Waar die boogjes op komen heet het Lamoen, de bomen of de Burry Lachen

Hopelijk komen zijn achterbeentjes er nu niet meer tegenaan. (heb je het ook geprobeerd in uitgestrekte draf?)

En laat je hem toch castreren?

Dat je geen oogklepen hebt is niet zo erg. een goed beleerd paard is een goed beleerd paard en ook als hij dingen ziet behoort hij door te lopen.
Die touwe strengen vind ik zelf minder mooi maar daar gaat het niet om, toch?

Succes

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 21:05

Pinky_girl"]
Waar die boogjes op komen heet het Lamoen, de bomen of de Burry Lachen
[/quote]

Ik wist wel dat waar de boogjes op komen het lamoen heet alleen ik had geen idee hoe de boogjes zelf heette Haha!

[quote="Pinky_girl"]
Hopelijk komen zijn achterbeentjes er nu niet meer tegenaan. (heb je het ook geprobeerd in uitgestrekte draf?)
[/quote]

Ik moet hem nu weer testen, maar ik denk dat ie nu beter is!

[quote="Pinky_girl"]
En laat je hem toch castreren?
[/quote]

Ja, ik heb er nog eens goed over nagedacht. Alle voordelen en nadelen. maar ik laat hem toch maar castreren.

[quote="Pinky_girl"]
Dat je geen oogklepen hebt is niet zo erg. een goed beleerd paard is een goed beleerd paard en ook als hij dingen ziet behoort hij door te lopen.
Die touwe strengen vind ik zelf minder mooi maar daar gaat het niet om, toch?
[/quote]

Ja, maar ik vind een hoofdstel zonder oogkleppen ook iets minder mooi, en touwe strengen is idd ook iets minder mooi, maar goed ik moet alles uit eigen zak betalen dus ja dan moet je wel eens een keuze maken. Maar ik ben er even goed blij mee. Knipoog

[quote="Pinky_girl schreef:
Succes


Dank je wel Haha!

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:40

Ben benieuwd naar het eindresultaat joh!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:31

Dat voetenbakje lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n strak plan en ziet er nogal gevaarlijk uit voor de benen wanneer er onverhoopt iets gebeurt.
Ik zou mijn voeten liever iets naar voren en hoger ergens tegenaan zetten.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:42

Ik ook, maar dan moet ze denk ik een heel nieuw karretje maken, of deze helemaal verbouwen, ook niet echt een leuk id. Maar verder ziet het er heel leuk uit hoor!!!