Wie gaat er ook vanavond Robbie Williams kijken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Wie gaat er ook vanavond Robbie Williams kijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 16:38

Als alles lukt ga ik vanavond heerlijk kijken naar Robbie Live in Knebsworth. Het word door MSN en SKyradio live via internet uitgezonden.

Ik ben alleen bang dat het allemaal niet gaat werken.. bij mij werken dit soort dingen gewoon nooit..

Had Skyradio gesmst voor de code om het concert te zien, maar krijg geen antwoord!!

En via MSN heb ik nu dus wel contact.. alleen heb er een vaag voorgevoel over.. Hij opent mijn media-player, "Feel" begint en ik krijg een plaatje met "LIVE AT KNEBWORTH tonight at 09.20 cet" maar ipv dat ik een verbinding heb speelt hij het nummer alleen af en dan stopt het...

Zou je dan pas echt om 09.20 kunnen inloggen?? Of heeft iemand toevallig nog een code om via Skyradio te kijken voor me? Want ik krijg dus niks binnen Huilen


Ilia
Berichten: 27
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:11

ik ga ook kijken!!

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:12

yep ik ook!!


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 20:39

Via welke sites kijken jullie? En klopt het dat je nu nog niet kan "inloggen" als je via MSN kijkt? Sky Radio heeft me uiteindelijk geen code gestuurd dus daar kom ik niet in helaas Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Ange1a, Bullebeest, Cerosa, Ghazella, GoogleAdsense, Googlebot, Lalidan, Lalladidoo, lucifertje, Lynn_Nikita, Momo94, Setteli, supervon78, Xayah, xPabloBokt, YandexBot, Zebrastreep en 131 bezoekers