Boerendag Rijsbergen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Boerendag Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 16:13

Hey mensen!

Vandaag ben ik samen met mijn ouders en mijn zusje Femke(Amira op bokt) naar de boerendag te Rijsbergen geweest. Het was een boeiende dag met heel veel shows, een braderie, keuringen etc, maar er waren vooral heel veel paarden. Lovers Ik heb zelfs een stel bokkers ontmoet! OK dan! (Foto's van Marianne(Scherps op bokt) komen er binnenkort aan, hehehe...)

Naast de paardenshows waren er ook heel veel andere shows te zien zoals die van tractoren, roofvogels, dansgroepen etc. Wat we van de paarden hebben gezien: een westernkur(western+dressuur), een carrouselgroep met New-Forest pony's(waar dus heel veel bokkers bijzaten!:D),een Fjorden showteam, Appaloosa paarden, Hogeschool dressuur, een voltige groep, een vierspan met welshjes, showteam de black riders, Shetlanders, Belgische trekpaarden...kortom, heel veel dus Tong uitsteken

Het was dus onwijs gaaf, maar wel erg warm... Ziek Maar dat was het wel waard. Wij hebben erg van de dag genoten en ik heb zelfs een klein Shetlandzadeltje op de kop getikt! Daar ben ik wel blij mee. Ik ga 'm helemaal opknappen en 'm dan in gebruik nemen.


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:15

Elke jaar is het altijd stik heet als het boerendag is!

LouB
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:23

Ik was er ook!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:19

Ik was er ook Lachen
maar niet zolang, heb even met linda gepraat en daarna naar hun show gekeken, was heel leuk!