Proefstage goed afgesloten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Proefstage goed afgesloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 10:50

K moest voor mn stage voor na de vakantie 4 dagen op proef komen, op een spring/handels/trainingsstal in Hoevelaken, 10 minuutjes fietsen. Best, daar heb je mij niet mee. Dinsdag tot en met vrijdag. Donderdag mocht ik eerder weg, want was zelf ook vrij. K had gevraagd want ik zou met Henk en familie naar de Apenheul en naar Berg en Bos gaan. Dinsdag waren we al om 4 uur klaar, beetje drollen weghalen, vegen, paarden op/afzadelen (ze heeft er maar 5 staan en rijdt ze niet altijd allemaal), vegen, enz enz. Woensdagmiddag wedstrijd in Bunschoten, gingen er pas om half 4 heen, ze moest om ong half 6 en om half 8 rijden. Dus dat werd gigalaat. Mocht Saminka uitstappen. Daar had ze groen mee gereden, ging echt super. T beestje was nog nooit eerder op wedstrijd geweest of van t terrein af. Ze was echt superbraaf, ook toen ik erop zat. Lachen We hebben daar n patatje enz gegeten en wat gedronken. Op een gegeven moment zei Andrissa: Haal Lena maar van de wagen en ga er maar vast op. Okee dan dacht ik, k ken dat hele beest niet. T leuke is alleen dat ik vrij klein ben en zij rond de 1.70 is. maar k ben er op gekomen, zonder hulp! Best wel goed van mezelf vind k! FF n beetje ingestapt, terwijl Andrissa t parcours ging verkenne. Daarna moest ze rijden, ging ook goed, foutloos met n snelle tijd. maar t ging op stijl. Boos! We zijn voor de prijsuitreiking weggegaan, omdat t anders heel erg laat zou worden, dus iemand anders zou n eventuele prijs voor haar meenemen. Nog ff Lena uitgestapt. En weer naar huis, paarden wassen ed. Verder niets bijzonders, vrijdag ook weer vroeg klaar, 5 uur. Nou dat was t wel, vond t best leuk! Ze zei dat t goed was gegaan en dat t haar niet tegen was gevallen. *LOL* Ze had verhalen gehoord van mensen uit mn klas die er ook stage hebben gelopen. Verward Verdrietig

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:04

Ik hoop dat je daar je stage mag lopen het klinkt leuk en gezellig.