Vaste voorlezer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Vaste voorlezer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 13:45

Hebben jullie altijd dezelfde voorlezer mee op concous of rekenen jullie er soms ook op dat een toevallig aanwezige clubgenoot (ofiemand anders?) wel even vor wil lezen?


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:30

Meestal neem ik mijn eigen voorlezer mee, maar soms vraag ik op het wedstrijdterrein aan een voorlezer van een ander om mij ook voor te lezen. Dit zijn echter wel uitzonderingen aangezien ik het zelf niet prettig vind... je bent wel afhankelijk van je voorlezer en je weet nooit hoe een vreemd iemand voorleest.
(bijv niet hard genoeg of snel fouten maakt)

Jolandt
Berichten: 210
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Net boven Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:44

Hoi,

Ik heb een aantal verschillende bekenden die af en toe met mij meegaan naar de wedstijd. Als de een niet kan kan vaak de ander wel. Het is wel even een geregel om soms iemand mee te krijgen. Maar dat heb ik toch liever dan dat ik op concour nog iemand moet zoeken. En bovendien is het ook veel gezelliger dat je iemand bij je hebt.

groetjes Jolanda

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:50

Mijn zus komt mij altijd lezen, als ze ten minste niet naar Feyenoord is... Lachen
En anders leest Krista, een vriendin, mij.

En als ik in mijn uppie op wedstrijd ga, en geen van beiden kunnen, dan pluk ik er daar ergens eentje uit zijn/haar stoel en stop ik een proevenboekje in zijn/haar handen... Haha!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:58

Mijn vriend leest voor. Hij weet niet veel van paardrijden, maar hij kan wel een nette M2-proef voorlezen. Ben benieuwd of dat straks ook in de Z gaat lukken...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:30

Mijn vader leest altijd voor. In het begin vroeg ik steeds clubgenoten, maar op een gegeven moment werd ik dat zo zat. Had ik het afgesproken en dan kwam ze niet of te laat. Dan zat ik in de stress. Toen is mijn vader begonnen met oefenen. Nu gaat dat goed. Alhoewel hij vorige keer de verkeerde proef voor zich had liggen.... Boos!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:40

Bij mij lees denise voor en als die niet kan een andere vriendin waarvan ik weet dat ze kan lezen (is ook een kunst appart). Lezers van conculega's vraag ik eigenlijk nooit, die hebben het al druk genoeg met hun eigen ruiter in mijn ogen, hihi.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:43

altijd mijn moeder
heeeel soms iemand anders als het niet uitkomt, maar verder mijn moeder

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:59

bij mij ook mamma..behalve dan als zij er neit is maar dan neem ik altijd iemand mee die ik ken. Ik vind het fijner om voorgelezen te worden door een bekende stem..

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:30

Mijn moeder is vaste voorlezer, handig want kun je thuis de proeven oefenen.

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:42

Mijn mama, al jaren! Zo'n 11 jaar nu.
Als iemand anders mij moet voorlezen, wat in die 11 jaar 2x gebeurd is ofzo, versta ik de helft niet enz.

Als mijn moeder leest hoor ik alleen haar stem. Andere voorlezers die in de buurt staan? Hoor ik niet.
Het is zelfs een keer gebeurd dat tijdens mijn proef ik omgeroepen werd om al naar de volgende ring te gaan. Het was toch meer dan luid en duidelijk te horen. Maar ik heb niets gehoord Haha!

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:05

ik heb meestal verschillende voorlezers, het maakt mij niet zoveel uit Knipoog

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:04

Ik heb nooit een vaste voorleester, de ene keer gaat die mee, de andere keer die. Ik heb een hele wachtlijst met wie allemaal nog een keertje mee wilt Haha!.
1 keer heb ik iemand van het terrein afgeplukt. Is me wel bevallen, maar je weet nooit hoe het de tweede keer uitpakt.

Succes zaterdag en zondag he?! Ik zal L starten, maar kan niet vrij krijgen van mijn werk Boos!

:){

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:19

ik heb mn vader ff geleerd hoe die moest voorlezen (was in begin wl een ramp) maar nu kan ie het en leest me elke keer voor alleen de 1e keer in de m2 las ie verkeerd voor want hij wou ff kijken hoe het ging, erg handig Haha! ma ik lees me proef van te voren ook goed door zodat je al weet wat er komt zodat je precieser kan gaan rijden....

............

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:23

ik lees altijd voor bij een vriendin van mij en ik ga ook ieder weekend mee maar het lijkt me maar nix als er iedere keer iemand anders is


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:47

Mn moeder leest altijd voor Lachen Het lijkt me vervelend om elke wedstrijd een voorlezer te moeten zoeken, je weet nooit vantevoren hoe iemand voorleest als je hem/haar niet kent..

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:06

Mijn moeder leest me ALTIJD voor, nog nooit iemand anders..

Quana
Berichten: 28
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:21

Mijn instructrice is altijd op wedstrijd om ons te helpen, en ook om voor te lezen. Dus zij is zowat mijn vaste lezer. Als zij op dat moment toevallig ook moet rijden, leest er meestal iemand van op stal voor, anders rijd ik ze uit mijn hoofd.

~Natasja is the best 4ever~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:02

Mijn vriend leest meestal voor, of anders een stalgenoot/vriendin van me. Ik zou het niet fijn vinden om op het terrein nog een voorlezer te moeten op snorren naast alle andere stress die je al hebt. Ik moet gewoon kunnen rijden en op mijn lezer kunnen vertrouwen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:16

Meestal neem ik Esther mee, mijn beste vriendin, die leest dan voor. Maar als zij moet werken is er altijd wel iemand op concours wat we kennen die dan even voorleest Lachen

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:06

Ik heb verschillende "groomies" die ombeurten met mij mee gaan. Dat zijn meisjes die bij ons ponyrijden. Zij helpen mij met opzadelen en lezen de proefjes voor. Als de één niet kan, kan de ander wel, dus tot nu toe heb ik nog nooit zonder gezeten.

Sometimes life is a fiets bitch...........

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 01:01

nou ik heb verschillende voorlezers de ene keer me paps en de andere keer mij instructrise en soms weer iemand anderss van stal

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:52

Ik dressuur zelf niet maar als mijn zusje moet dressuren dan lees ik haar altijd voor!!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:30

Ik heb altijd dezelfde lezer, als zij een keer niet kan baal ik ook echt want zij is gewoon de beste lezer, haha.
Nee maar zij leest gewoon goed en duidelijk en ze groomt me ook altijd en een beetje suporten enzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, miereneter en 53 bezoekers