Lipizzaner Jut & Lipizzaner Jul

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 15:51

Oftewel Pliva en Primavera. Beetje zoals Toon en Isard bij Mieke zijn *LOL* Alles hetzelfde doen en geen stap zonder elkaar zetten.
<br>
Pliva links en Primavera rechts (Primavera heeft nog niks door Schijnheilig )<br>[img]../upload/363/pliefpriem1.jpg[/img]<br>
OOOOOOOOOOOOH wortels...ikke oooook? Haha! <br>[img]../upload/363/pliefpriem2.jpg[/img]<br>
Snel even van plek wisselen maar nee Pliva wordt weer voorgetrokken Boos! HEY! <br>[img]../upload/363/pliefpriem3.jpg[/img]<br>
Nou moe!!! Scheve mond\ Snap jij dat nou?
[img]../upload/363/pliefpriem4.jpg[/img]<br>

<i>In werkelijkheid eet Primavera op de laatste foto een wortel maar vond de eigenaar het niet nodig om haar ook naar de paardentandarts te laten gaan toen we de kans kregen, dus dit is het gevolg: je in allerlei bochten wringen om normaal een worteltje te eten Frusty </i>

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-09-10 15:53 ]</font>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:53

oooh wat is Pliva uitgezwaard!!

jeetje, echt weer veranderd!

leuke foto's!!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:03

Gaaaaf, die koppies!!! Het is echt een lekker stel! Lovers Komt Primavera nou alleen te staan, als Pliva naar de manege gaat?
Als jij of Marloes nog belangstelling hebben in foto's van Plief of 1 van de andere Lippizaners; ik heb nog wel een paar.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 16:05

Wat er met Primi gaat gebeuren is nog onduidelijk. Pliva gaat niet eerder naar de manege dan dat Primavera weg is.
Misschien komt Primavera bij Brenna en Sprite te staan komende winter als Liza er tijd voor heeft om haar nog een jaar te leasen.
Piet kan nog steeds geen koper vinden voor Primavera namelijk... Verdrietig dus bokkers, als jullie nog iemand weten!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:15

Kan hij geen koper voor Primavera vinden??? Het is zo'n leuk paardje!!! Lekker te rijden, werklustig en vriendelijk. *even Priem promoten* *LOL*

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:17

Wat een boefjes ....
Echt hartstikke leuke paardjes hoor! Lachen

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 19:15

Leuke foto's hoor! Ik dacht dat Pliva ook al op de manege stond, of was dat maar tijdelijk?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 19:34

Dat was tijdelijk, ze gaat van de winter weer heen.

Geen mensen die interesse hebben in Primavera? Leuk paardje hoor!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 08:38

Wat een gave foto's zeg Cool
DIe laatste vind ik heel grappig om te zien.........ookal is het natuurlijk wel zielig maar de foto is wel heel leuk Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 10:18

Wat een mooi span zeg! Inderdaad net Toon en Isard: voor buitenstaanders niet uit elkaar te houden! *LOL*

Wel heel sneu van die tanden... Boos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 13:28

Ja als je ze een beetje kent zie je direct de verschillen maar mijn moeder bijvoorbeeld kan echt niet zien wie wie is.
Terwijl Pliva groter, breder en witter is, en een kortere voorpluk heeft. Ze is heel anders gebouwd maar ja, toen ik na 2 jaar weer op de manege kwam en alle jonge Lipizzaners wit waren geworden zag ik ook even het verschil niet meer!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:01

jeetje wat zielig dat er geen paardentandarts bijkomt. Dat is toch echt wel nodig. Wel een leuek foto als je het achtergrondverhaal niet erbij hoort.

Het zijn wel mooi paardjes. ook leuke foto's hoor

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 15:37

Misschien dat mijn zus en ik alsnog de tandarts laten komen. De eigenaar wil het niet betalen, het meisje dat hem least ook niet, omdat ze dat de verantwoordelijkheid van de eigenaar vindt. Heeft ze ook gelijk in maar er is haar aangeboden dat iemand anders de helft betaalt maar dat wilde ze niet. Dus het paard is de dupe van allerlei principekwesties.