En dat is dan volwassen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

En dat is dan volwassen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 16:49

Boos!
Soms he... Héél soms, dan zou ik willen dat ik assertiever was en mijn grote bek ENORM was en ik ook nog eens écht adrem was en heel goed in grove opmerkingen plaatsen.
Vandaag moest ik even boodschapjes doen, dus ik op het fietsje naar de Appie Hap, voor mij alleen wat dingetjes gehaald (vanaaf ben ik alleen, en ik heb geen auto dus ik ga morgen wel weer fietsen ofzo). Fiets ik terug en wat gebeurt mij? Het is echt niet te geloven dus jullie krijgen een volledig gedetailleerd verslag.
Ik word ingehaald door twee auto's die erg langzaam rijden. Na een paar honderd meter stopt te achterste, draait moeizaam om en rijdt weer verder. Op het moment dat ik m passeer trekt hij net zachtjes op. Open raampje, volwassen vent in z'n eentje erin. En wat roept dat misbaksel naar mij? Iets wat klinkt als 'leuk he?', dat dacht ik met mijn welopgevoede en nietsgewende kaaskop eerst namelijk, maar al snel dacht ik: 'Leuk he? begint niet met een N'.
Van tienerjongetjes kan ik het nog wel hebben, hoewel ik me daar vroeger als 13/14 jarig meisje ook behoorlijk bedreigd door voelde. Maar ok, dat kan ik begrijpen, je leert een nieuw woord en uit balorigheid roep je dat dan naar al het vrouwelijk schoon dat je voorbij gezeild komt. Maar een volwassen vent? Zeker 30, helemaal alleen in zijn auto???
Ik dacht later pas dat hij vast opzoek was naar de h*eren, had ik hem toch wel graag naar het gesticht hier in de buurt willen sturen Schijnheilig, maar goed, dat bedacht ik later pas. Eerst heb ik me er gigantisch het hoofd over gebroken waarom een volwassen vent zoiets zou roepen. En waarom in vredesnaam naar mij? Ik had gewoon een lange broek aan, boodschappen in mijn hand en een vestje. Niks te zien! Ach ja, ik zal het wel nooit weten.
Ik ben vast niks gewend, maar eerlijk is eerlijk, ik dacht wel: als hij me nu maar niet volgt. Ik op m'n fietsie... voordat ik de inrit inging heb ik me er dus van vergewist dat hij niet achter me reed, anders was ik nog een rondje door het dorp gegaan of langs kennissen... Bah, zielig ventje!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:54

jeej! dan ben je ECHT zielig inderdaad! en dan ben je ook nog eens in de 30 ofzo!! raar raar raar...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:10

Sommige mensen zijn en blijven altijd zielig. Het is niet eens kinderachtig te noemen want kinders met gezond verstand denken na Lachen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:47

Ik kan me voorstellen dat je op zulke momenten baalt dat je op dat moment niet een vreselijk goed antwoord kunt bedenken. En idd altijd achteraf pas bedenkt... (klinkt bekent Schijnheilig )

Wat een super triest mannetje..... Boos!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:15

Tigger schreef:
Ik kan me voorstellen dat je op zulke momenten baalt dat je op dat moment niet een vreselijk goed antwoord kunt bedenken. En idd altijd achteraf pas bedenkt... (klinkt bekent Schijnheilig )


Ja idd... Schijnheilig
Echt een vreemd figuur... Scheve mond

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:23

mmm... de mannen van tegenwoordig!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:37

Ik zou me dan helemaal kapot schrikken... En niet weten wat ik moet doen.. Maar gelukkig dat hij je niet volgde! Echt triest hoor...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:28

Blegh, ik heb zo'n hekel aan dat soort lui! En het erge vaak is, is dat je van stomgeslagenheid niks uit kan brengen de eerste seconden of minuten. Je zou ze soms wat Boos!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:41

ik heb t ook gehad toen ik als limburgertje net in de grote stad kwam wonen (den Haag) nadat ik eindelijk met de tram durfde te gaan (vond die dingen doodeng) werd ik op n zondag ook achtervolgd van t ene perron naar t andere, waar dit onderwerp niet werd voorgelegd maar gewoon gevraagd of ik t wou (was 13) ben nog nooit zo bang geweest, en toen de eerstvolgende tram eraan kwam, ben ik gelijk op de bestuurder afgestapt (in tranen) mijn verhaal gedaan en 2 collega controleurs zijn erachter aan gegaan maar de vogel was m gevlogen, die conducteurs hebben mij met de auto naar huis gebracht, was r helemaal doodsbang van geworden, dus ja snap wat je bedoelt!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 11:40

Ik had dat dus in mijn paardrijkleren, compleet met waxjas en een zweepje in mijn hand. Paar koters van mijn leeftijd die toen hetzelfde riepen. Ik heb ze stomverbaasd aangekeken en ik toen zei ik dus: nou liever niet. Nu was ik gewoon echt té verbaasd om zelfs zoiets te zeggen.
Grote stad is geloof ik ook niks voor mij, ik haat OV (trein gaat nog) en zorg altijd dat ik dik aangekleed rondloop. Nooit in spaghetti truitje oid.
Het rare is trouwens dat ik er absoluut geen problemen mee heb als mensen die ik ken rare dingen zeggen en dan heb ik voordat ze uitgesproken zijn al een raar antwoord klaar, maar als ik alleen ben dus echt niet. Nooit niet, in het bos met een idioot met valse Dobermans ben ik nog te lief. Mijn bek is wsch wel groot genoeg, maar niet op het moment dat ik m echt nodig heb...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:36

sommige mensen worden ook echt nooit volwassen he Lips are sealed sommige mensen!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:50

Laui! schreef:
:(
En waarom in vredesnaam naar mij? Ik had gewoon een lange broek aan, boodschappen in mijn hand en een vestje.

Als ik het goed begrijp had je je vestje samen met je boodschappen in de hand. Als je niet nog een t-shirt aan had kan ik wel begrijpen waarom hij zo naar je riep! Tong uitsteken

Ik kan zulke mensen ook niet volgen, hoor, ik denk dat ze heel wat te kort komen om het zo maar eens te zeggen. Ik heb als puber eens gehad dat er 's avonds een volwassen man achter me kwam fietsen die me ineens in mijn achterste kneep. Waar haalt zo iemand het gore lef vandaan om met z'n gore tengels zomaar aan iemand te zitten Boos! .

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:53

Ik heb t ook heel vaak, dat ik eerst het even niet goed versta en later bedenk wat ze nou werkelijk zeiden... Heel irritant omdat je reactie dan alweer te laat is, maar mocht ik wel optijd kunnen reageren werd het vast iets als; "sodemieter lekker een eind op" of " steek je vinger in je reet!", maar zoiets als m naar een gesticht in de buurt sturen, GEWELDIG *LOL* Zal ik zeker doen als ik weer eens zoiets tegenkwam en mijn reactie optijd kan plaatsen Extreme duivel

Ilia
Berichten: 27
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:22

sommige mannen!! Je zou ze het liefst de nek omdraaien!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:37

Ik weet ook nog wel een aantal 'leuke' verhaaltjes...

Vorige week zou ik met een paar meiden uitgaan, de heenweg alleen al was al erg genoeg om linksomkeert te maken. Ik was samen met mijn zus op de fiets en toen we ongeveer op de helft waren zie ik een ventje van een jaar of 16 op ons aflopen of wat voor lopen doorgaat en ik zie wat bewegen, bleek dat dat gozertje een dildo om zich heen had gebonden Verward ''Doortrappen Patries'' zei ik niet te hard tegen mijn zus want die zag niets.

Even later liep ik nog steeds alleen in gezelschap van mijn zus langs een cafeetje waar altijd oude vellen zitten. Voorbuiten stonden 2 mannen ongeveer in de leeftijd van 40 en 50 jaar oud en ze probeerden de banden van een brommer op te blazen met een pomp, aan de pomp zat een slang en daaruitvoort vloeide eerst de opmerking: "Hey lange! Moet je die lange benen zien!" Ik ben maar 1.70m groot, maar goed! Daarna zei hij: "Ik heb een lange slang, dames, sjeeminee, ik heb een hele lange slang!" en dat ging zo maar door net zo lang tot we de straat uit waren (ong. 40 meter was dat nog). Daarna nog heel wat op- of aanmerkingen gehoord maar die konden allemaal nog wel door de beugel totdat we naar huis gingen en er nog een oude maar bovenal lelijke man die heel vervelend begon te doen, hij liep constant achter ons aan en door de groep heen, ik was met 6 meiden en ik kon aan de meeste merken dat ze niet zo gewend waren om lastig gevallen te worden, ze werden allemaal bang en niet zo verwonderlijk ook want hij was ook agressief, hij greep een voorbijganger bij zijn keel en hij riep natuurlijk ook dat wij hoertjes waren en ik hoorde hem bedragen mompelen en daarna spuugde hij 1 van de meiden een keer of 5 in het haar. En meer van dat soort rariteiten dus ik zei al dat iemand de politie moest bellen maar toen maakte iemand de briljante opmerking: "De politie doet toch niks". Wat een instelling zeg! Maar goed, toen we de fietsen pakten ging hij ein-de-lijk weg en randde hij een paar fietsen aan.

Een jong ventje denkt in sommige gevallen dat hij kans maakt maar wat gaat er bij zo'n oud stuk leer wel niet allemaal door zijn hoofd. (Ik denk: Op een ouwe fiets moet je het leren!).

Een maand of 2 geleden reed ik in mijn rijkleding op de fiets naar huis en het zit hem echt in die zweep dat mannen erop kicken, 2 jochies op een scooter vroegen eerst of ik niet met hun met de zweep wilde spelen. Wat dacht je van: "Nee!'' Tja...Wat voor een antwoord verwacht je dan? En daarna reden ze voorbij en kreeg ik een flinke tik op mijn achterste en daarna keerden ze weer om en probeerde ze het nog een keer maar dat mislukte omdat ik ze wegsloeg en met de opmerking: ''Je heb wel een lekkere kont hoor'' reden ze weg. Toen ik thuis kwam stond er gewoon een rood handje op, letterlijk een 'BodyGlove'-handje!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:00

Die vent is totaal in zijn pubertijd blijven hangen idd, 14 jarige jochies maken ook van die opmerkingen. Tja, sommige mannen komen er nooooooiiiit uit Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:38

Whahaha ik las het nu voor de tweede keer, eerste keer had ik het niet afgelezen, maar wat een verhaal zeg.

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:22

Oh ja hoor, smerige mannetjes achter je reet aan. Verschrikkelijk!

Jessica vergeet nog wat te vertellen; er liep ook nog vorige week terwijl we aan het fietsen waren, een man van pak 'm beet 37 jaar te joggen, in z'n uppie nog wel. Niks aan de hand, DENK je. We rijden hem steeds dichterbij tegemoet, toen ging hij ineens heel eng en met grote ogen kijken en toen zei hij met een aardappel-in-de-keel-stem; dag dames!
Hij had een beetje een gebit a la Bonfire en een Blondy Spray-bloempotkapsel. Die blik van die vent, getverdegetver! Volgens mij had de Blondy Spray zijn hersenen aangetast.

Ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan. In de eerste instantie versta je het niet goed, maar 10 meter verder dringt het ineens tot je door en dan ben je al te laat om nog wat terug te zeggen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 09:12

Ik kom wel meer rare tiepjes tegen, en dat terwijl ik niet eens 'in de stad woon', maar in een gehucht vlakbij ('t gat in de Randstad noem ik 't altijd). Gelukkig kom ik ze dan ook niet dagelijks tegen, dan zou ik echt gek worden.
Ik heb ook een keer zo'n vent gehad in het bos. Echt type potloodventer. Zat zijn fiets aan een boom vast te binden met zijn lange jas aan. Zusje en ik (zusje is nu 13) komen langs gestapt (te paard dus) en ik was in een bui dat ik werkelijk waar tegen elke boomtak nog 'Goedemiddag' zei. Dus ook tegen die vent. Hij draait zich om met een grijns. Nou, ik kreeg gelijk kotsneigingen zo vreselijk YUCK. Vervolgens zegt hij dus werkelijk waar de meest rare dingen (gaat het lekker, leuke rit gehad) constant met die grijns op zijn gezicht. Ik dacht echt: als hij mij of m'n zusje van t paard af gaat trekken ga ik zó hard gillen, dat wil je niet weten, 1 tengel naar me wijzen en ik begin! Ik heb hem heel wazig aangekeken, en daarna strak voor me uit gestaard en mijn paard de sporen gegeven. Baalde wel dat die niet even door ging stappen. Ook niet meer omgekeken, want ik durf te wedden dat hij z'n jas openhad... BAH! Wat een griezels lopen er rond zeg...
Overigens kwam ik gister wel weer een malloot tegen, maar dat was nog wel grappig en tegelijkertijd heel zielig. Die was echt de weg kwijt en kwam bij mijn beste weten ook uit 'n gesticht in Utrecht, maar die deed geen vlieg kwaad. Hij was wat opdringerig omdat hij gewoon tegen iedereen aan ging kletsen, maar met een beetje terugkletsen was hij ook weer gelukkig.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:26

Ik zou het wel even bij de politie melden.........misschien doet ie ook nog wel ergere dingen.....het schijnt dat mensen last krijgen van hun hormonen van veel zon

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:34

gijsenkim schreef:
Ik zou het wel even bij de politie melden.........misschien doet ie ook nog wel ergere dingen.....het schijnt dat mensen last krijgen van hun hormonen van veel zon


Dat zou wel kunnen kloppen, vorig jaar op een warme zomerdag was ik bij een oude schoolvriendin op bezoek geweest in Den Haag. Ik was op weg naar huis en zat in de trein tegenover Patries. Op dat ogenblik kwam er een mannetje van een jaar of 35 zenuwachtig de trein in gelopen, hij had kantoorkleding aan, blauwe blouse, grijze broek, nette schoenen en een aktetas, niets 'aan het handje' denk je dan, toen besloot hij op het bankje naast Patries en mij te gaan zitten. Het was een uur of half 6 en dus best druk in de trein. Ik was druk in gesprek totdat ik ineens die man zijn handje wel erg snel zie bewegen en ik zie nog wat rechtovereind staan, en ik kan je 1 ding vertellen, het was niet de euromast! Die man zocht meisjes uit in de trein waar die op kon geilen en ik was de pineut! Ik was eigenlijk niet echt bang te meer omdat er nog zoveel mensen om ons heen zaten. Een meisje achter ons zag het ook en hoorde ik nog Gatdverdamme roepen. Ik zei: ''Gaat ie lekker?'' maar dat was een retorische vraag. Bij het eerstvolgende station liep hij de trein weer uit en Patricia riep nog: Handjes wassen na het ...!

Ik heb hem gelukkig nooit meer gezien!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:50

Oww ik heb zooo´n hekel aan dat soort ventjes Boos!

Hier kun je nergens ff rustig heen zonder dat je een opmerking krijgt...
Vorige week parkeerde er zelfs een joggie zijn fiets voor mn voeten en greep me bij mn arm Boos! Debbie was erbij en die maakte hem gelijk ff duidelijk dat hij me beter los kon laten Tong uitsteken

Vaak zijn het kleine joggies of ouwe mannen, en dan denken ze nog dat ze er iets mee bereiken ook Verward

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 09:32

Een volgende keer zeg je toch wel "G.F.Y.", hè Laui?
En weet je wel hoe hard je met een boodschappentas kunt meppen als dat echt nodig mocht zijn? Afbeelding

Haha!

Ik werd eens 'gepakt' op de roltrap in de ondergrondse in Parijs. Niemand in de buurt. Tot dat moment nooit geweten dat ik zo geweldig tekeer kon gaan in het Frans. Vent schrok zich te pletter en holde weg.
.