Les op Pasja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Les op Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 21:10

Gister kwam Treffer bij me logeren, ze ging uiteraard ook mee om naar m'n les te kijken en ze had haar digi meegenomen --> foto's Cheese! !

Ik mocht op Pasja, altijd leuk Schijnheilig . De enige pony op de manege waar ik (tot nu toe) vanaf gevallen ben Haha! Clown .
Ze schrikt nogal vaak, vooral als ze zich verveelt, hoewel het nu wel minder is, maar toch Schijnheilig . En als ze schrikt kan ze heeeel hard galopperen.
De buitenbak heel hard uitrennen is ook cool Cool (en dan rent ze terug naar haar stal ofzo, heb ik haar 1x zien doen, als je dan niet bukt ben je je hoofd kwijt Schijnheilig ).
Maar verder is ze heel braaf.

Daniëlle, een vriendin van me, reed ook mee, op Bel (mijn lieveling daar Lovers ) maar ze wilde niet eens ruilen Tong uitsteken ookal vindt ze Bel niet meer (ze vond Pasja nog minder leuk Schijnheilig ) .

Afbeelding
Eerst even poetsen. Ze liet zich zowaar makkelijk vangen Schijnheilig (maar omdat ze de stallen aan het verbouwen zijn staat ze nu in een andere, kleinere box dus is ze ook makkelijker te vangen Tong uitsteken ).

En dan nu de foto's van m'n les:

Draf:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat ik hier met m'n handen doe Verward Stelling vragen ofzo Clown ?

Afbeelding
Even halthouden want m'n beugels zaten toch scheef Tong uitsteken (tss, volgens Treffer zaten ze wel gelijk Knipoog )

Afbeelding
(Weer in draf.) Afwenden..

Afbeelding
En alweer afwenden.

Afbeelding
Nog een keer afwenden Tong uitsteken wel saai zo Schijnheilig .

Afbeelding
Wederom..

Afbeelding
Galopje (mijn hak is hier wel heeel erg Schijnheilig ).

Afbeelding
Volte in galop.

Afbeelding
En weer draven.
Tsja, we hebben sinds kort een piano dus daar moet ik wel hard voor oefenen Clown Tong uitsteken .

Afbeelding
Allemaal op de volte op het midden.

Afbeelding
Nog steeds.

Afbeelding
Paard daarachter is trouwens Bel Lovers Haha! (die geen manen meer heeft ).

Afbeelding
En na de les nog even afspuiten, let niet op mij.
Pasja stond trouwens heel vaak heel lief te kijken op de spuitplaats, maar Treffer maakt uiteraard een foto op het moment dat ze haar oren naar achteren doet Tong uitsteken .

En nog 2 filmpjes:
Galopfilmpje (paard dat er voor galoppeert met het meisje met de gele trui is Bel met Daniëlle die hem af wilde schieten Tong uitsteken ).
Draffilmpje

Pasja was gelukkig wel braaf, ze vond af en toe een paar dingen die in de buurt van de bak stonden heel eng, maar daar schrok ze gelukkig niet van (gewoon van de hoefslag af en er naar kijken).
Ze is er maar één keer vandoor gegaan, waarvan ze schrok, geen idee Verward Maar ze ging iig nogal hard Tong uitsteken .
Wijken ging ook voor geen meter, ze viel eerst heel erg over de buitenschouder weg, toen moest ik een wending om de voorhand maken, dat deed ze weer wel, de keer daarna wijken ging ze steeds stilstaan. Erg leuk Tong uitsteken .

M'n houding is ook prut, zie ik nu wel weer Clown . Of horen hakken opgetrokken en handen plat Schijnheilig ?

Commentaar is uiteraard welkom Lachen .


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:13

Leuke filmpjes en foto's hoor!!!!!! zit er wat arabisch bloed in Pasja of niet!!!???

Live,LOve,'ndLaugh

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 21:21

Ja ze is idd een arabier of deels arabier, denk helemaal.

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:28

ziet er leuk uit! je ziet je eigen fout!!! ligt er op sommige foto's ook goud op de grond???

Like a shooting star


jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:31

Leuke foto's Pasja is heel mooi, wel jammer dat sommige foto's donker zijn maar voor de rest zijn ze leuk.

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:42

Ging wel goed toch? Vond ik wel! En ja idd je hakken goed uitdrukken. Van die afwend foto's in t begin maakte ik alleen maar "rechtuit foto's" dus toen vond ik dat ik wat afwend foto's moest maken. Maar nu zijn t alleen maar afwend foto's. Clown Heb er ook nogal veel verwijderd nl. Maar heel veel mensen op bokt hebben dezelfde fout als jij...

En die afspuit foto, ja ze bewoog heel veel, dus die foto's werden niet goed. Maar ik vind jou er wel heel leuk bijstaan Extreme duivel

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:20

Het ziet er niet slecht uit hoor! Lachen Leuke pony ook.
Het werd zeker steeds donkerder? Schijnheilig

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:23

jammer dat ze zo donker zijn!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:42

das de manegerie, kom ik altijd langs als ik naar mn paardje ga Tong uitsteken
foto's zijn een beetje erg donker maar het is wel een leuke pony! Haha!

Gamble

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:46

idd jammer, dat ze zo donker zijn!!

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:16

Ja echt jammer dat ze donker waren. Maar ze rijd van 8 tot 9, en ik mocht de flits niet aanzetten. Als ik dat wel deed waren het hele leuke actie foto's geworden Extreme duivel , en pasja schrikt al zo snel dus met flits helemaal...

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:58

de filmpjes zijn niet donker. Zoals het eruit ziet lijkt bel me helemaal neit lekker zitten in gallop Haha! leuk hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BingBot en 2 bezoekers