suzanne erg, he met zoveel op 1 stuk!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 21:19

ik heb lucky niet erg lekker kunnen rijden, hopenlijk morgen beter!en, jij?
ga je trouwens naar disco vanavond?



Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:43

Lekker belangrijk zeg, kom op! Ik reageer niet vaak geirriteerd, maar je moet de berichtjes van Nimber en Jacqueline enzo maar eens goed lezen!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 09:15

Wees blij DAT je tenminste nog kunt rijden! Zoveel mensen kunnen dat niet en niemand weet hoe lang het gaat duren. En denk eens aan die boeren die hun bedrijf letterlijk in rook zien opgaan? Nou sorry hoor, maar dan rijd jij maar even NIET lekker op Lucky!

Aan de anderen: sorry dat ik zo giftig reageer, maar dat word ik nou eenmaal van dit soort berichten...

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-25 10:16 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 11:43

Tjongejonge hee, waarom moet er nou meteen zo pissig gereageerd worden zeg, het is hier 'horses' niet!!! Natuurlijk leeft iedereen mee met de boeren en bijvoorbeeld met Kim, maar lijkt me niet dat dat ook in elk berichtje neergezet hoeft te worden, voor het geval men anders denkt dat je alleen aan jezelf denkt, wat een onzin zeg!!!!! Het is hetzelfde als met een erge ziekte als kanker: mijn moeder heeft borstkanker, dat is afschuwelijk, maar ze komt er wel doorheen. Dan hoor je ook altijd verhalen van:" Nou, het valt nog mee, want die en die is doodgegaan..." NATUURLIJK is dat vreselijk, maar maakt dat jouw situatie dan minder vervelend??????? Heel Nederland die een beetje gevoel in zijn donder heeft leeft nu mee met de mensen die nu al gedupeerd zijn. Maar dat neemt niet weg dat je ook heel erg kunt balen om de beperkingen in je eigen situatie!!!!!! En het lijkt me dat je daar ook recht op hebt. Op een klein stukje rijden met zijn 15en is niet te vergelijken met het ontruimen van je bedrijf. Dat ik met Imatador opnieuw naar de veearts mag gaan, omdat hij nu weer slecht loopt omdat ik niet naar de hoefsmid kan vind ik zelfs heel afschuwelijk. En dat Marillion niet naar mijn instructrice kan in mijn vakantie vind ik helemaal niet leuk.
En wat een onzin om dan meteen iemand 'op z'n nummer te zetten', denk toch na voordat je wat doet!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 12:20

O,ja, Monique: ik heb zeker niet lekker gereden, daarom was ik ook zo gauw weer gestopt. Ik word er alleen maar opgefokt van en ik wil niks op Marillion afreageren, vandaar dat ik bij voorbaat maar ben afgestapt. Hij heeft nog even bij Makepeace in stal gestaan, dat vinden ze hardstikke leuk, sukkeltjes. Stonden weer gebroederlijk van het hooi te knabbelen.
Maril was gisteren weer een paar keer gaan liggen, was als de dood dat ie koliek zou hebben, maar hij stond niet opgetrokken ofzo.
Van Imatador baal ik echt. Hij gaat toch weer achteruit en dat komt omdat hij nog niet bij de hoefsmid is geweest. Had 3 weken geleden al gemoeten, meteen na de behandeling bij Rodinde. Dat kon dus niet ivm MKZ en nou gaan we dus langzaam terug naar af. Ik hoop heel erg dat de hoefsmid deze week wel mag komen, want Joost mag weten wanneer Mat weer naar Rodinde vervoerd mag worden. Zij heeft de symptomen toen weggenomen, maar de hoefsmid moet de oorzaak wegnemen en zolang dat dus niet gebeurd komen na verloop van tijd de symptomen weer terug. Bovendien loopt ie heel slecht in de binnenbak.
Voor alles en iedereen hoop ik dat dit gedoe heel gauw over is!

Groetjes Suzanne

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 21:19

sterkte met Imatador, suzanne.
Ik hoop dat de hoefsmid snel komt!
en de andere die gereageerd hebben:
Ik vind t superkut voor de boeren en vreselijk voor de dieren(ik ben nml. een echte dierenfreak!),echt ik vind het heel erg!!MAAR..moet ik dat bij elk berichtje erbij zetten!? en..ik weet wel dat het om iets heel onbenulligs ging maar als ik daar iets over neer wil zetten (voor suus) mag
dat toch wel!!??

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 23:06

Moniquelucky,natuurlijk mag dat wel, het ging mij ook niet om dat zinnetje over het rijden. Het ging mij om de discovraag.

Dat kun je dan beter bij ALgemeen neerzetten

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 07:02

Wat je ook zou kunnen doen is een prive berichtje sturen aan Suzanne, als het een berichtje is dat alleen voor haar bestemd is.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 18:04

ja, jullie hebben gelijk ik had t ook ergens anders neer kunnen zetten, sorry!
maar dat kan ik nu niet meer terugdraaien!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:42

Sorry hoor,

Maar ik ben het wel met manon eens.
Jullie zitten een beetje te zeiken dat je met z'n 10-en in de binnenbak moeten rijden, ik kan helemaal NIKS. Zoals velen. Laat staan dat er kans is dat je bedrijf geruimd wordt. En dan begin je ook nog over de disco......dat vind ik niet normaal.
gewoon een mening, meer niet, ik ga je toch niet uitschelden ofzo, mag ik aub m'n mening geven??

Rieja

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:56

Nou sorry vind deze reactie beetje overdreven van een paar dagen oud, en ze hebben gezegd waarom ze dit zeiden en nog drammmen jullie hier over door. Hebben jullie dat van Bart niet gelezen als het zo erg is dat jullie je irriteren reageer er dan niet op groetjes astrid want kan wel vertellen dat ze het echt niet zo bedoelen en dat ze dat van MKZ ook erg vinden net als iedereen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 19:07

Rieja, dan moet je ook GOED lezen. We hebben het er niet over dat we met zijn 10en in de BINNENBAK rijden, maar op een stukje van 20x20. Doe niet zo vreselijk overtrokken zeg. Hoeveel keer moet je zeggen dat het vreselijk is voor alle betrokkenen???? Het was ook helemaal niet de bedoeling van iemand dat het zo overkwam, maar iedereen heeft zo zijn beperkingen en die zijn voor IEDEREEN NIET LEUK!! Dat mijn paard kreupel gaat lopen doordat de hoefsmid niet kan komen en dat ik niet met hem terug kan naar Rodinde is misschien ook wel zeiken, maar IK slaap er 's nachts niet van! Ik hou er nu gewoon over op, want ik ga me vreselijk ergeren aan dat kort door de bocht gedrag. Manon heeft het over iets heel anders, daar heb ik het dus ook niet over, maar reacties als die van jou en Karin zijn nogal kortzichtig. Het is heel erg dat jij niet kunt rijden, het is net zo vreselijk dat ik mijn paard op dit moment niet van zijn pijn af kan helpen en het is NOG vreselijker dat sommige mensen hun beesten helemaal kwijt raken...maar DAAR zijn we het zo onderhand wel over eens. Die tip van priveberichtjes is heel goed, zijn we van het echte gezeik ook af.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 20:58

Monique,

ik bedoelde het niet als kritiek, gewoon als tip. Niet te zeer aan trekken allemaal.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:15

Het was ook niet op jou gericht Lielle, jij reageert normaal en je tip is ook goed ontvangen..grijnz. Het gaat erom dat het heel vervelend is als je patsboem opeens voor egoist wordt uitgemaakt. Was nog niet eens op mij gericht, maar ik ken Monique en die denkt echt wel aan die dieren. Ik snap dat het voor iedereen een teer punt is, maar het zou handig zijn als er niet direct met de botte bijl op ingehakt wordt zoals sommigen kennelijk makkelijk doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Angelaa2, dalena, Eve_16, Eve_Nie, fohadie, Googlebot, Hicaria, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Plus_en_Min, SdaphneS, Selima, sinnekinne, stoer, Vaiqua, vikawiek, zuperzmoker en 58 bezoekers