Binky verteld!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Binky verteld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 21:26

Afbeelding

Hallo ik ben Binky, het konijntje van Melissa.
Ik woon hier sinds Noveber ongeveer, want ik was gedumpt over het hek v/d kinderboerderij waar mijn baasje werkt en toen heeft zij me meegenomen!
Sinds gisteren heb ik een nieuw huisje [KH] Mijn konijntje heeft een nieuw hok Haha!
, dat bevalt me wel want nu kan ik de hele dag door huppelen

Er wonen nog meer diertjes bij mij ik zal ze voorstellen:


AfbeeldingNou dit ben ik weer, knap ben ik he Haha! in mijn nieuwe huis!

AfbeeldingVolgens mij is dit ook een soort konijn, ik weet niet maar dan is ze wel erg verwend! ze kauwt trouwens altijd op steentjes ook hier dus

AfbeeldingIs ze weer, ze heet Kissy ofzo, maar ik vind haar onopgevoed, ze vraagt gewoon om eten aan het baasje! maar stiekum is ze toch ook wel lief!

AfbeeldingDit is Kermit de kikker, samen met zijn visgenootjes en nog een kikker, maar die is spoorloos!


AfbeeldingEn dit ben ik nog een keer, want tja, nou heb ik de kans iets op bokt te typen dan moet ik mijzelf even showen!
Dit is dus mijn huisje helemaal!


AfbeeldingEn sinds vandaag zitten deze 2 "rare vogels" bij mij in huis, nouja wel gezellig eigenlijk, ze hebben alleen nog geen naam!

Nou dat was het wel weer, nou ga ik weer lekker rondhuppelen!

Tot nijns!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:29

Ziet er leuk uit hoor, Binky's nieuwe huis!! Haha!

Zal mijn konijn ook wel leuk vinden, maar helaas geen meewerkende vader Tong uitsteken

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:42

ik heb een kooi met 2 verdiepingen voor men nijntjes. maar ze kunnen allen niet van de ene naar de andere want het zijn een manetje en een vrouwtje en ze zijn al te vaak ouders geweest! Haha! gehgeh

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nieknollie en 39 bezoekers