Lovely bedankt.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 17:59

Gisteravond heb ik voor het eerst sinds 4 weken (ongeveer) weer op Tinka gereden. Ik had haar van het land gehaal en in de box gezet, toen was het eerst tijd voor een bakje koffie (hoe bedoel je tijdrekken???), daarna gepoetst en opgezadeld en richting binnenbak....daar vond ik dus veels te veel mensen rijden (wel 3 geloof ik), Dorus en Lovely liepen erbij en die zeiden: dan ga je maar buiten even een rondje erop. Oke, zo gezegd zo gedaan...ik zat er nog niet op of ik wilde er weer af, toen kwam Lovely in actie....onstpannen, kijken waar je heen gaat, en blijven zitten!!!
Goed juf Schijnheilig Richting springbak (gewone buitenbak was binnenmeer geworden) en daar een paar rondjes gereden, en jawel ik kon op een gegeven moment ontspannen!!! Als afsluiting nog een rondje door de binnenbak gestapt en toen zat mijn eerste rit bij mijn nieuwe stal erop.
Zonder lovely had ik er nu nog op moeten stappen, dus nogmaals dank je wel voor die "schop onder mijn kont" want die had ik echt even nodig....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 21:51

mwhihihi, beetje overredingskracht doet wonderen?? het ging toch hartstikke goed?
Van de week gewoon nog eens een stukje rijden, Tinka is hartstikke braaf.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 08:32

haha zie je maar bokthulp is nooit weg. Haha!.

En nu doorzetten dan weet ik zeker dat het helemaal goe dgaat komen Party!! .

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 08:56

Juist ja, doorzetten Clown
Lovely heeft al mijn smoezen al gehoord...het regent, het is te laat, het wordt donker, en ga zo maar door. Ik ben ook echt zo'n vreselijke zeikerd. Paardje is in principe nergens bang voor (goed wel een beetje kijkerig en nieuwsgierig maar dat is ook alles), maar ik vind alles wat nieuw is eng....
Heb altijd het idee dat alle andere mensen alles veeeeel beter kunnen en dat ik niets kan Verward .
Heb nu een supersmoes omdat Tinka nog dag en nacht op het land staat en nu dus met die regen steeds nat is, dan red ik het echt niet om haar 's avonds eerst droog te krijgen, dan te rijden en haar dan weer met licht terug te brengen naar het land (in het donker is het echt niet te doen) Cool .

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 09:03

hahaha nou als je iedere dag Lov ff vragat om te helpen ben je daar zo doorheen Haha! .

Trouwens je bent toch niet van suiker ?? ene een paard mag best een beetje nat zijn als je het zadel erop legt. Gaat tie ook niet dood van Party!! .

En zo kan lov. denk ik ook nog 50 redenen vinden om wel te gaan rijden Schijnheilig .

GO Von Go niet opgeven nu. }>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 09:05

Tja, er zullen altijd mensen zijn die het beter denken te weten of beter denken te kunnen.
Maar wie zat er nou eergisteren op haar paard??? Jijzelf toch?
Het is altijd, voor iedereen even een lastig moment om voor het eerst ergens op je paard te stappen.
Je weet het niet he, ze kunnen zomaar opeens veranderen in bokkende,steigerende, rennende monsters die met ware doodsverachting zullen proberen hun trouwe baasje ernstig voor schut te zetten, tja dat kan natuurlijk??? Tinka niet hoor, die heeft dat niet zo.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 10:28

Tja, met zulke "aanmoedigingen" moet ik nu natuurlijk wel doorzetten!!!
Morgen zit ik weer op mijn vlek!!!! (vandaag niet want dat red ik echt niet qua tijd, neeeh Lov dat is niet een nieuwe voor het smoezenboek Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:03

Nee, vandaag kun je echt niet; maar morgen WEL!!Eerst ff bakkie doen is niet erg hoor.

Prisca heeft gelijk dat ik nog wel 50 redenen kan verzinnen om wel op je paard te gaan zitten, komt vanzelf als je een tijdje niet rijdt.....
Het wordt een echte dressuurtinker hoor, en een springtinker, en een bostinker en een wedstrijdtinker. Enne knuffeltinker, poetstinker, aai tinker, bravetinker, soepeletinker,sporttinker.
Oftewel toptinker.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 11:07

hihi, springtinker! zag je haar zondag naar die hindernis kijken??? Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:09

Mooi dus we moeten nu ff doorgaan Von Verward .

hahah ze gaat nu al dingen verzinnen om het geen smoes te laten lijken Verward Wat doen we daaraan Lov Schijnheilig .

*grapje* Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:24

mwah, het is heel simpel hoor, paardje halen, poetsen, opzadelen op gaan zitten.

En bovenal: smoezenboek wegpleuren.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:28

longeren kost net zoveel tijd als rijden ?? Lovers

Euh ik heb hier een papierversnipperaar staan idee Haha! .

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 11:33

Ja....maar longeren doe ik ook niet (foei toch), vlek staat heerlijk dag en nacht in het land met drie vriendinnen (en af en toe een paar koeien die uitgebroken zijn Koe ), dus beweging genoeg....

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:38

Hahah dus moet Lovely je ook longeer les geven Verward .

Met longeren zie je veel vooral eventuele problemen in het lopen (rug, hals en benen). Hiermee kan je ook bepaalde dingen corrigeren.
Maar ik denk dat je dat wel weet Party!! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:56

ja, we gaan ook longeerles geven.
Als het tenminste niet regent, de bak droog is, alles spullen er zijn, er niemand in de bak ernaast rijdt, het licht het doet, het niet te laat is enzovoort.

oliebol, nu doe ik het ook!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:02

hahah wat een belachelijke smoes Lov dat ben ik niet van je gewend Verward

Te koop groot smoezenboek af te halen bij Von en Lovely. Schijnheilig

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:06

Zondag laten we de smoezenboek in de kast, want dan is er als het goed is om 15:00 uur een kleine boktmeeting (dimmelin en moi), en dan wil ik jullie paardjes natuurlijk wel ff zien (het liefst in actie zonder smoezen *LOL* )

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 12:48

Citaat:
Op 2001-09-11 13:06, schreef Pregini:
Zondag laten we de smoezenboek in de kast, want dan is er als het goed is om 15:00 uur een kleine boktmeeting (dimmelin en moi), en dan wil ik jullie paardjes natuurlijk wel ff zien (het liefst in actie zonder smoezen *LOL* )





om 15.00 mij in actie zien....nee hoor dan is het te vroeg (of was het nou te laat?), het regent vast, of misschien waait het wel heel erg, avond ervoor heb ik een verjaardag, dus veels te moe....

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:52

Ik ga voor het eerst met mijn paardje de dijk op rijden om jullie OP de paardjes te zien rijden. Wat ik er wel niet allemaal voor over heb!!! Ik hoop dat ik het overleef, ben bang dat het stort van de regen en veel wind. Zolang ze maar braaf achter Sefja aan loopt vind ik het allang best.
Dus GEEN SMOEZEN!!!!!!!!!!!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 12:57

Citaat:
Dus GEEN SMOEZEN!!!!!!!!!!!!!



Oke, je klinkt overduidelijk!!!!!
Spannend hoor voor het eerst de dijk over! Hoop voor je dat het allemaal een beetje relaxed gaat, en dat er inderdaad geen hoosbuien op jullie neerstorten! We zullen wachten met warme choco...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:08

Leuk idee, maar de enige actie die je van die van mij krijgt te zien is zijn stap, helaas moet nog even van de dokter.

Doe voorzichtig op de dijk, vetrouw op Sefja.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:38

Gaat wel lukken, ga er ook eerst flink moe maken voordat ik naar jullie toekom, zodat ze (hoop ik) rustig is op de dijk. We zullen zien, anders als het echt te gek word loop ik wel naast haar. Maar weer of geen weer, paard of geen paard (tuurlijk wel) komen doe ik. Ben benieuwd.

Ps. ik vertrouw Sefja wel, alleen nu Pregini nog hi hi

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:48

Mooi dat jullie zoveel vertrouwen hebben in Sefja. Laatst ging ik rijden met Linda, de eigenaresse van de andere ijslander Jörp, een scheurmonster van 18, en toen zat er bij Sefja ook geen rem meer op. Ze wilde alleen nog maar hard. Dusse misschien zijn we ietsje eerder....

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:49

Wel rustig aan hoor, heb nog moeite om de rem te vinden op de mijne hi hi. Als ik het maar overleef.................whaaaa......!!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 13:56

Citaat:
Op 2001-09-11 14:48, schreef dimmelim:
Dusse misschien zijn we ietsje eerder....


hihi heb ik weer een smoes waarom ik niet op mijn paard zit...... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers