Teen gestoten --> dik, blauw en klopt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Teen gestoten --> dik, blauw en klopt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 18:00

Ik heb net al een kwartier in koud water gezeten met mijn teen. En heb mijn voet nu om hoog, maar nu begint hij als een idioot te kloppen.

Het is net een uurtje geleden bij Dennis gebeurd. Ik ben nog wel met de auto naar huis gereden op een blote voet.

AUWWWWW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:01

Koelen en hoog houden.

En ijsjes eten.
(dat helpt niet maar is wel lekker met dit weer)

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 18:18

Zep schreef:
En ijsjes eten.
(dat helpt niet maar is wel lekker met dit weer)


Ja, iid. Altijd goed. Maar ze komen mijn neus uit nadat ik 3 weken geleden mijn amandelen d'r uit heb laten halen Tong uitsteken .

Ik vertrouw het voor geen cent. Normaal word het na een half uurtje wel ietsje beter als ik hem flink stoot. Maar nu na 2 uur is het nog steeds niet om te harden. M'n moeder heeft net met de huis artsenpost gebeld en ga daar straks toch even heen voor een foto'tje.
Het is wel weer het perfecte moment, morgen ochtend gaan we op vakantie. Daarom kan ik het ook niet te lang afwachten, anders moet er op m'n vakantie adres alsnog wat aan gedaan worden.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:32

Fijn is dat hè! Not!
Dit weekend heb ik ook m'n teen erg hard gestoten, zo hard dat m'n nagel er bijna helemaal af lag, alleen bij de nagelriem zat hij nog vast, erg pijnlijk. Hij scheurde steeds verder in, en is er nu gelukkig af, want ik bleef overal achter haken. Maar fijn voelt het nog steeds niet.

Succes ermee, hopelijk is het over voor je op vakantie gaat.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:35

Ik heb gebruik bij dit soort ongelukjes altijd Traumeel gel. Bij de apotheek heet het EHBO-gel, maar in de paardenwinkel/paardendrogist noemen ze het traumeel, zelfde spul.
Ik vind het echt super werken, je blauwe plek trekt snel weg, en het kloppen verdwijnt, het is ideaal voor jezelf maar dus ook voor je paard (ook voor schaafwondjes e.d.) Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:21

Werd het onmiddelijk (binnen drie minuten) echt blauw? klinkt als een breuk of kneuzing. Inderdaad maar even foto's laten maken als dat kan, want daar moet je niet zo mee rond blijven lopen...

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:45

Ziz is nu in het ziekenhuis om foto's te laten maken. Ze belde net.
Bij de huisartsenpost vertrouwden ze het blijkbaar niet, dus we zullen wel zien.... *zucht, nu wel weer genoeg ziekenhuis van binnen gezien(2 oma's en mn tante)*

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 20:51

Het was onmiddelijk blauw. Maar niet gebroken. Wel zwaar genkeust.
Het klopt nu echt al een idioot en doet echt goed zeer.
Ik moet het maar om hoog houden en koud houden.

Ik zal kijken of ik dat Traumeel kan krijgen morgen. Dat lijkt me perfect spul.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:52

Ik vind het ideaal spul....iemand op stal was gebeten door een paard in haar vinger, het klopte dus hop Traumeel erop..binnen paar minuten was het weg. Ik stoot mijn teen ook nog wel eens Lachen traumeel erop en je voelt de pijn wegtrekken.
Stalgenoot kreeg pas een kopstoot van haar paard, ja hoor rode plek, traumeel erop, volgende dag niets meer gezien!!

Mijn paard heeft 2 jaar geleden een trap gehad tegen zijn knie, dikke knie, flink gesmeert (veearts was ook langsgeweest voor antibiotica kuur) binnen enkele weken liep hij weer goed...toeval of toch de traumeel?? dat blijft een raadsel, maar ik zorg nu wel dat ik altijd een fles traumeel heb!
Succes met je teen!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:17

ik ken dat spul niet, maar veel sterkte ermee! Ach gut

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:18

Ik heb t ook eens gehad op ponykamp, daar deden ze er blauwe klei ofzo op, word ook wel gebruikt bij kneuzingen ed bij paarden. Nou ik kan je vertellen, mijn teen was ook blauwer dan blauw en ontzettend dik, ook zwaar gekneusd, maar 1 middagje dat spul dr op laten inwerken en dan onder lauw water afspoelen en het is meteen een heel stuk minder!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 08:54

Ik ga zo weg op vakantie met m'n pootje om hoog. Het doet nogsteeds enorm zeer. Ik heb er wat Arnifloor op gesmeert, dat schijnt ook te helpen. Maar ik ga ook zeker even op zoek naar die Traumeel.