buitenrijden.....een drama...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

buitenrijden.....een drama...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 16:17

K'ging vandaag voor de afwisseling maar weer eens naar het duin met me arabje. Ze vind het altijd erg leuk buiten maar maakt zich op de terugweg altijd heet, normaal is dat nog wel handelbaar maar vandaag
Het begin dit keer op de heenweg al, haar grote vriendin reedt het eerste stuk ook mee. Het begon dit keer al bij het spoor, waar ze heel erg aan het klote was. Eenmaal over het spoor schrok ze en sprong ze zowat de weg op Verward eenmaal in het bos ff een rengalopje, dit ging allemaal wel goed, daarna kon ze ook weer rustig stappen met haar grote vriendin erbij. Maar toen zij een andere afslag nam(zij gingen nie naar het duin) werd ze helemaal knettergek. Het was net of ik op de terugweg was, zo gedraagde ze zich, kon geen normaal drafje maken, nie eens normaal stappen. Toen ik weer op de terugweg was werd het allemaal 3x zo erg. Ik had intussen best wel een koppijn van die knol gekregen. Bij de weg oversteken kon ze nie geduldig wachten zodat ze bijna voor een auto sprong. De auto's stopte uiteindelijk wel, en ik had behoorlijk ruzie met haar. Het was maar goed dat ik me zweep was vergeten want op zulke moment ken ik mezelf ook niet inhouden...
Ik heb de hele terugweg moeten stappen(naja stappen Verward ) want het was gewoon nie te doen. Was echt blij om weer thuis te zijn.
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je je knol wel kan wurgen? Bloos! Nou ik dus wel als ze zich zo gedraagt. heb vanaf nu besloten dat ze ook maar geen haver meer krijgt
Zo k'ben het weer ff kwijt, volgende keer hoop ga ik weer een ontspannen buitenritje maken op me andere paard, sol kan het voorlopig ff vergeten Knipoog

Sammie drachtig van Solaris!


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:20

aah vervelend...maar ik kan het wel begrijpen van je paard denk ik, eerst met zijn grote vriendin en dan is die er ineens niet meer, de meeste paarden worden daar erg vervelend van!

Dag lieve mama...


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:26

banketstaaf voorje, ik heb nooit van die dagen dat ik king wel kan wurgen, als king raar doet komt het door mij, omdat een paard altijd degene spiegelt die ernaast staat of die erop zit, ik ga dus altijd eerst te rade bij mezelf en blijf rustig,
ik vind het ook niet gek dat je paard raar gaat doen als zn vriendin ineens wegrijd, een paard is een kuddedier, het is al heel wat als je je paard alleen naar buiten krijgt hoor, maar om dan van hem te vragen of hij weg wilt bij zijn vriendinneje terwijl hij niet op thuisterrein is, das heel moeilijk voor een kuddedier.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:42

Ik denk dat iedereen wel eens een dag heeft dat je je knol wel kan wurgen...
Ik in ieder geval wel maar probeer altijd rustig te blijven zeker als het zo'n heethoofd is..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, DogWords, Kimmej, Vagabondo en 37 bezoekers