Met Relrite terug naar Utrecht en nieuwe stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Met Relrite terug naar Utrecht en nieuwe stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 15:08

Vandaag moest ik met Relrite ter controle terug naar de Faculteit, waar zij 5 weken geleden is geopereerd aan een cloaca Ach gut .

Dat was wel spannend, er zat namelijk nog een fistel van de darm naar de vagina en de kans was klein dat dat vanzelf dicht zou groeien. Maar de natuur heeft prima zijn werk gedaan en het gaatje was dichtgegroeit (waar een beetje extra zwavel al niet goed voor is Haha! ). De cloaca is dus helemaal weg, de vagina en darmen zijn weer netjes gescheiden en ze mag weer alles doen. Als ik wilde kon ik er zelfs dit jaar nog mee fokken Wow! .

Nou stellen we dat voorlopig nog een paar jaartjes uit, maar het is wel prettig om te horen Knipoog . Waarschijnlijk eind volgend jaar laten we haar nog een keer opereren, want de anus sluit nu nog niet goed af. Daar is ze wel aan geopereerd, maar door het persen (na de operatie) is dat niet helemaal goed gekomen . Ze kan er wel gewoon oud mee worden en heeft er zelf als het goed is weinig tot geen last van, maar het wordt wel aangeraden om er met de tijd iets aan te laten doen.

Ik ben dus weer helemaal happy en ik kijk er al naar uit om met haar aan het werk te gaan. Ze heeft nog een weekje vrij, maar eind volgende week gaat we beginnen met trainen (longeren) ~~}> . Op de terug weg zijn we gelijk naar de nieuwe stal gereden en onze dame staat nu op een gezellige, kleine pensionstal 1,5 km verderop. Ze staat al lekker op de wei met de andere paarden (wel gescheiden met een draadje) en is al heerlijk op haar gemak en vriendjes met een knappe tinkerruin Lovers .

Tot nu toe een goeie dag. Ben helemaal blij, ondanks dat de operatie niet 100% geslaagd is. Het belangrijkste is hersteld en dat is toch zeker geen slecht resultaat OK dan! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:11

ooh mooi dat de operatie 100% is geslaagd .en dat het goed gaat.
veel plezier nog met je paardje groetjes sharona

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:12

Oh, wat fijn om te horen! Lino was ook al erg benieuwd hoe het met haar was.

Met rijden kun je je lol op met haar, ze is heel vlug (wel eerlijk) en een beetje overijverig.
Fijn dat je er zoveel aan gedaan hebt, en echt goed om te horen dat het zo voorspoedig gaat!! Ik kom zeker een keer langs, ben zo benieuwd!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:14

fijn dat de operatie 100% gelukt is ... hopen dat je er over een paar jaar mee kan gaan fokken *LOL*

nog veel plezier met haar *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Marije_jiplover

Berichten: 25303
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:52

Ha Simone
Fijn zeg voor Relrite, en natuurlijk ook voor jou. Ik had het al van Patrick gehoord toen hij gister de trailer terug kwam brengen.
Niet ecth onverstandig om de komende week met die hitte nog even te wachten met trainen, laat haar nog maar lekker een beetje met rust, dat ene weekje zal haar echt niet beter in training brengen, tenslotte. En het is voor jezelf ook wel fijn om met haar te beginnen als het wat koeler is.
Groetjes!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 20:04

Relrite neemt het me ook niet kwalijk dat ik nog een weekje wacht met trainen Haha! . Het enige dat we deze week doen is kennis maken met de bijrijdster en de nieuwe paarden/mensen en 2 of 3 keer 5 tot 10 minuten aan de longe lopen om te kijken hoe ze op mijn stemhulpen reageert en dan natuurlijk niet op het heetst van de dag Stoom uit je oren Haha! .

Ter verduidelijking, de operatie is NIET 100% gelukt , maar ik ben al wel blij met het resultaat Lachen .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:57

OK dan! wat leuk om te horen dat het zo goed gaat, ben blij voor de knappe meid, en voor jou ook...
geef haar een dicke knuffel en hopelijk tot gauw !
xxx KC Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bielsje, ComscoreBot, Marigo, singa, Slmt9, Supertje, xDeena_, ziechriet en 121 bezoekers