Springwedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Springwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 17:36

Hoi ik zou eens willen weten wie er hier spring wedstijden rijden. en in welke klasse er word gereden.


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:04

hoi, nou ik rijd naast dressuur en SGW ook springen, das mijn favoriet! vind ik het leukste
ik rijd met mijn E pony in het Z

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:05

ik spring ook Haha!

met marijk mag ik ZZ starten
met roxanne spring ik B
chris springt nu L
en met lucky sprong ik M

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:13

wat ik me nu afvraag is wat jullie hoogste plaats is wat jullie ooit met springen hebben behaald?!?!
ik zelf werd met mijn vorige pony 3e van Nederland in het M
en met Tobias....hmmm gewoon op de Hipiade springen? reserve kampioen NH ofzo, was toen nog in het L

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

XxJade
Berichten: 18
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:09

Ik spring L+8

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:17

als het goed is begin ik volgende week zaterdag voor het eerst in de B (als mijn pony dan niet meer kreupel is iig)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:17

Ik spring niet meer
Maar ik was M springen met Kawa met 3 winstpunten.
Kampioenschappen heb ik niet met hem gesprongen, want op tijd rijden deed ik niet, daar was hij nog veels te jong voor.
Ik ging voor safe om 2x foutloos te zijn.
En dan zit je hier in de regio, in de prijzen, maar nooit hoog genoeg voor plaatsing voor een kampioenschap.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:22

ik spring nu B met twee paarden, en heb met Trammelant M gesprongen (met 10 wp). Ikben diverse malen kringkampioen geweest (B, L, M paarden), en 3e op de NCB kampioenschappen. Ooit was ik echt favoriet voor de NKB titel en beging de stommiteit om in de barrage voor de bel te starten Frusty Frusty

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:55

ik heb altijd veel gesprongen. in alle klasse tot en met het ZZ. nu spring ik alleen thuis nog. vind het niet eerlijk tegenover de paarden om met ze op wedstrijd te gaan. daarvoor rijd ik ze te onregelmatig.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:24

Ik spring ook volgende week voor het eerst in ermelo, B dus Lachen
Ben benieuwd!


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:08

Ik rijd een paard in het L en ga 31 augustus voor het eerst M starten. Heb nu iets van 22 punten in het L, ben gestopt met tellen Knipoog
Misschien komt er binnenkort nog een L/M-paard bij *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:26

k spring met mijn E-pony B!

Live,LOve,'ndLaugh

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:30

met mijn E-pony spring ik B, en heb verder ook nog nooit meer dan B gesprongen maar dat komt dat komt....

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:43

ff off-topic, hoeveel wintspunten moet je hebben om naar een volgende rubriek springen te gaan?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:48

sophie_kurk schreef:
ff off-topic, hoeveel wintspunten moet je hebben om naar een volgende rubriek springen te gaan?


Volgens mij werkt dat hetzelfde als bij de dressuur met 10 mag je en met 15 moet je, of praat ik weer eens onzin Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:21

gomir schreef:
Ik rijd een paard in het L en ga 31 augustus voor het eerst M starten. Heb nu iets van 22 punten in het L, ben gestopt met tellen Knipoog
Misschien komt er binnenkort nog een L/M-paard bij *LOL*


bij 15 moet je klopt dus niet meer... haha

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:13

Je mag in alle klassen met 10 punten over en je moet met 30 punten over

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:29

tnx

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 08:11

ik spring ook, althans ga weer springen, heb nu 2 paardjes van 3 jaar, dus die mogen volgend jaar aan de bak. Hiervoor sprong ik in het Z bij de paarden. Straks dus weer opnieuw gaan beginnen in de B.

cdbke89
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: berchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:10

ik spring niet maar ik wil wel gaan springen, maar klein probje, mijn paard word zowa zot als hij moet springen, hij kan het wel hoor, heel goed zelfs, maar moet eerst ff uitrazen Verward probeer nu elke woensdag te springen, meer mag niet, hij is nog te jong.
Ben weer gevallen en lig trug 2 weken out, als jet mij vraag, elke keer als ik spring, en hij gooit me er weer af, ben ik een weekje out, zo kom ik er natuurlijk nooit Huilen
Jullie zullen wel denken dak nie kan rije ofzo en ni blijf zitte, maar op hem blijf je gwn niet zitte, ff ter verduidelijking Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:21

Citaat:
ff ter verduidelijking

ff ter verduidelijking zou je je bericht met wat normale woorden kunnen schrijven, zodat iedereen het ook snapt Lachen


Edit:
Zie dat je nieuw bent
Welkom op bokt



[AM] De regels op Bokt.nl

Citaat:
7. Let op je taalgebruik. Lappen tekst zonder ook maar één lege regel of teksten die overlopen van de taal- of typefouten worden door veel mensen meteen overgeslagen. MSN-achtig taalgebruik ('boeiuh', 'nix', 'd8', 'me fiets', 'paardjuh' en meer van dat soort fraais) is ook niet toegestaan. Op deze manier blijft Bokt.nl voor iedereen leesbaar
.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:31

hoi
ik doe ook aan springen en ik rij nu in de klasse B nog met mijn D pony maar bij mijn eerste wedsrijd had ik toen wel al 4 winstpunten

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:24

ik ben nu bij de paarden zondag voor het eerst gestart in het b.
met mijn pony heb ik l gesprongen maar daar lag ik meer tussen de balken dan dat we erover gingen. was toch nog wel m startgerechtigd met haar

Love the life that you live, live the life that you love

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:34

Hi Hi Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als Liele: was destijds in een klap bij iedereen bekend!!
Bij de brabantse kampioenschappen in de klasse L maakte mijn paard Hamiras B in de barage een enorme wapper op de laatste hindernis, ik kon me nog net aan haar nek vasthouden om vervolgens na de finishlijn op de grond te vallen. Maar ik was afgevaardigd voor de nederlandse kampioenschappen in Kootwijk!! Daar hotel + stalling geregeld na twee normale 'parcoursen' stond ik op de 8e plaats. In het jachtparcours groet ik de jury zegt; 'starten maar meisje! ' Ik gallopeer aan, een enorm lange lijn naar 1, foutloos tot aan 6 en toen werd ik uitgebeld! Gestart voor de bel! Geloof dat doe ik nooit meer!!
Ennuh, je wordt bekender van goed stom rijden, dan altijd keurige rondjes maken.
Ik heb verschillende paarden in het M met winstpunten gereden, en helaas maar een keer Z gestart. Op het moment ben ik een jong paard aan het klaar maken voor het B.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers