Niet op kamp bij Laarbrug gaan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Niet op kamp bij Laarbrug gaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:13

Ik ben zondag naar manege Laarbrug gegaan om daar op ponykamp te gaan. Ik heb daar eerder al een keer gekeken en dacht echt dat het heel leuk zou worden. Ik ben samen met een vriendin zondag die kant op gegaan, maar ben woensdag i.p.v. zaterdag weer terug gekomen.
Ik vond het eten echt heel slecht, en de leiding was gewoon te lui om wat te organiseren, dit was dus echt 1 keer en nooit weer!!!!!!
Ik zou dus ook echt niemand adviseren om daar heen te gaan!


bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:06

zo das ook zonde van je week en dan heb je nog geen eens iets leuk waren de pony's en kinderen wel aardig

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:55

Ow, wat erg dat je week zo verprutst is...
Ik ben zelf ook laatst op ponykamp bij laarbrug geweest, maar ik heb het enorm naar mijn zin gehad? Wie had je als leiding dan? Ik had Manon, Iris en Hanita...jij ook?Wat deden jullie dan allemaal?Moet zeggen dat wij ook neit de hele tijd vermaakt werden, maar da vonden we niet erg... we gingen ook veel rijden en s'avonds veel spelletjes doen??
Hoop van je te horen, waarom eht zo'n domper was!!!
Groetjes,
Ilse
P.s Op wie reed je dan?

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:26

ff vraagje tussedoor... staat het paard Hamilton daar nog? (heb ik jaren terug op gereden)

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:33

vind je het niet wat banketstaaf om die manege zo af te gaan kraken?
dat jíj geen leuke week gehad hebt betekent toch nog niet direct dat een ander het daar ook niet hebben kan

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 00:34

ik had als leiding Iris, Marloes, Lianne en Anita, die laatste 2 waren heel aardig! Maar het is echt niet zo dat ik het dag in dag uit stom vond, maar de meeste tijd had je gewoon niks te doen. Hamelton staat ook nog steeds op die manege jah, en ik reed op BJ die buiten heel fijn reed, maar hij liep nooit mee in de les, en daardoor kende hij niks.
Mischien kan iemand anders het daar wel leuk hebben jah, maar als iemand aan mij zou vragen of ik nog een leuk kamp wist zou ik ze daar echt niet heen sturen!!!!!!!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:40

Bodien schreef:
vind je het niet wat banketstaaflig om die manege zo af te gaan kraken?
dat jíj geen leuke week gehad hebt betekent toch nog niet direct dat een ander het daar ook niet hebben kan


Je hebt helemaal gelijk...
Iedereen doet op zijn eigen manier zijn best.
Kan best zijn dat je een nare ervaring hebt gehad op die manege,
maar op dat nou hier breed uit te meten?

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:25

Ik ben daar een jaar of twaalf geleden een paar keer op ponykamp geweest en heb het er toen erg naar mijn zin gehad. Toen werd er juist erg veel georganiseerd, leuke ritten, veel gesprongen, nachtrit, mennen en meer van dat soort dingen.
Goh dat ik dat na zo'n lange tijd allemaal nog weet. Lachen
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar jouw reactie is inderdaad niet erg netjes. Misschien had je er zelf wat meer van moeten maken. Heb je toen je op de manege was er niets van gezegd. Dan hadden ze er wellicht nog wat aan kunnen doen. Achteraf niet meer.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:51

he jennifer wat banketstaaf voor je dat het dus niet zo leuk was op ponykamp...
denk wel dat joey blij was om je weer te zien..

trouwens de les word zaterdag wat moeilijk maar daar bel ik je nog wel over Schijnheilig
groeten alja

ONDERSCHRIFTLOOS


ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:10

Ik had ook Iris als leiding, de anderen niet, maar wij vonden juist iris allemaal zo leuk!!! Dat over dat er veel werd georganiseerd zoals nachtritten enzo dat was in mijn week ook zo, ik heb daar echt genoten!!!
Ik heb trouwens op alpacino en ruudje gereden...en een keer een buitenrit op bj...Enne...Hamilton staat er ook nog steeds!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers