vrijheidsdressuurkür

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 22:10

haha, leuk woord voor scrabble ofzo.
Maar, ff to the point.
Van de zomer wil ik toch wat van de VHD laten zien op de wedstrijden van ada. Nu kent honey nog niet verschrikkelijk veel (liggen, buigen, en ben bezig met voetje geven) Hoe flans ik nu iets leuks in elkaar? Kijk, als ik alles wat ze kan ff laat zien, ben ik 5 min. klaar, da's ook niet leuk. Ik wil wel wat tekst en uitleg geven, maarja, wat dan?
En wat kan ik aan het tuig enzo doen, om het een beetje leuk aan te kleden. Niet dat ze veel tuig omheeft, alleen een halster of hoofdstel zonder teugels.
Elk idee is welkom!!!!!!!!!!!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:16

Het lijkt mij hartstikke leuk om juist de verschillende dingen die een Shet kan, in 1 showtje te zien. Want laten we eerlijk zijn; veel mensen denken nog steeds dat een Shet alleen een aaipony is....

Dus ehh.... misschien aan lange teugels (mennen) binnenkomen om te laten zien dat ze dat kan, dan hoofdstel en lange teugels eraf en stukje NH met join-up, dan hoofdstel om en zadel erop en stukje dressuur, gevolgd door klein sprongetje, halthouden, groeten naar publiek, afstijgen en afzadelen en dan nog wat vrijheidsdressuurkunstjes (ook leuk voor scrabble) ?

Groetjes, Sonja

PS Als dit MKZ-gedoe afgelopen is kom ik absoluut Hon een keertje bewonderen hoor!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:26

Leuk zeg! En als het boktweekend toch door kan gaan, geef jij toch ook wel een showtje weg Stef?

Trouwens jij ook he Sonja? Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 22:26

haha, dat is je geraaien dat je een keer komt (voor het weekend natuurlijk, ander hoeft het niet meer)
Kan je lekker opscheppen op het weekend, dat jij honey eerder hebt gezien dan de rest Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:29

Ja hoor Jura, ik rijd haar wel even los, en daarna is het tijd voor jouw koninklijke kont in mijn fauteuil-zadel, toch? Hihi, houden we gewoon een rodeo met Milena. Ga er tenminste wel van uit dat ze tegen die tijd gewoon weer loopt....
Grtz!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 22:30

jura, wil ik wel, ik laat wel het een en ander zien, maar ligt er ff aan hoe honey is. Is een lange reis voor haar, en in heel haar leven heeft ze 2x een trailer van binnen gezien dus.
Maarja, dan reist het zelfde probleem. wat laat ik zien?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:36

Mijn koninklijke kont hahahaha *LOL*

Nou ik vrees dat daar niet veel meer van over is als het weekend is afgelopen!

Stef, je kunt anders ook zaterdag avond wat laten zien, dan is ze al een dagje gewend! Ach, laat gewoon alles zien wat ze kan! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:39

Hoeft toch geen superdeluxe show te zijn Stef? Wij zijn het maar.... Pling

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 11:46

Misschien is zo'n pluim op haar hoofdstel wel leuk, voor de show!! Verder kun je misschien een stukje dressuur, springen en western laten zien?? Succes met je demostratie!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, eestheer, Em_, Lau07, laura22, lina1998, rien10, VosjeN en 45 bezoekers