Wat wil jij OOIT doen of bereiken met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Wat wil jij OOIT doen of bereiken met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 23:08

Dat vraag ik me wel eens af, of andere bokkers een bepaald iets voor ogen hebben wat ze in hun leven 1 keertje willen doen?

Ik heb een grote droom en ik zweer je dat ik die droom ooit waar ga maken....


Als ik een beetje gesetteld ben dan ga ik naar Amerika (goed voorbereid met een hoop centen op zak Haha!) en daar koop ik een lekker goed betrouwbaar westernpaardje.. Vervolgens vertrek ik vanuit het westen in california en ga via texas richting new york, en ik ben dan van plan daar een paar maandjes over te doen, 4 maanden of zow, of 5 dat moet zeker lukken denk ik... Naderhand als ik nog afstand kan doen van dat beessie.. dan verkoop ik hem of haar weer, anders zet ik hem op een schip naar nederland...

Ik houd gewoon verschrikkelijk veel van het Amerikaanse landschap, het land zelf vind ik eigenlijk niks, en dan met name de regering bush etc... maar de natuur daar is ZOOO MOOI! Daar moet ik gewoon met een paardje doorheen crossen Haha!


Hebben jullie ook een droom of een wens of een doel of whatever?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:12

Ja, ik wil heel graag met mijn haflinger zo'n 3 weken door de natuur in Zweden rijden. Heb geinformeerd, maar zoveel geld heb ik niet op zak. Gaat zeker in de toekomst gebeuren, al ben ik 80!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:59

Quellian schreef:
Ja, ik wil heel graag met mijn haflinger zo'n 3 weken door de natuur in Zweden rijden. Heb geinformeerd, maar zoveel geld heb ik niet op zak. Gaat zeker in de toekomst gebeuren, al ben ik 80!


Mag ik mee? Schijnheilig Nieuw Zeeland is ook cool hoor. Kwijl Wat zou ik daar graag eens zijn.
Nou ja, dat zou ik dus wel eens willen.. Met een knol door nieuw zeeland baggeren. Of er nou paden zijn of niet, ik MOET en ZAL er een keer heen. Haha!

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:14

Mijn droom is zelf ooit eens een paard te bezitten, lekker buitenrijden enzo... Nieuw-Zeeland lijkt mij ook wel wat!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:15

Een Endurance wedstrijd uitrijden Lachen
Hoewel de uitdaging in die prestatie veel meer bij mezelf ligt als bij m'n paardje. Rowan kan nu een klasse 1 lopen, en met wat meer training denk ik ook nog zonder al te veel moeite een 2. Probleem is dat ik tegen de grens van het lichamelijke aanloop... oh, halverwege de kennismakingsklasse ongeveer. M'n knieen en enkels zijn echt bagger, dus voor mij zou klasse 1 al een geweldige overwinning zijn, en verder zal ik waarschijnlijk nooit komen.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:47

Ik ben zo'n schijterd m.b.t. het springen... en Mirkje vindt het onwijs leuk! Mijn droom is dus om ooit mijn verstand op 0 te kunnen zetten en een springparcour uit te kunnen rijden. Waarschijnlijk gaat dit al heel snel gebeuren Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:52

Sjonge wat een vraag.... denk denk denk... Een super mooi merrie veulentje fokken lijkt me wel wat. Heb wel het idee dat ik het meeste al wel uit mijn paard gehaald heb. Kan alleen nog wel eens een SGW gaan starten of me wat meer op de dressuur gaan storten en eindelijk die M eens afmaken.... Met een ander paard misschien weer andere dromen....

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:50

wat een vraag!mijn grootste droom is om een geweldig lief en mooi paard te bezitten,waar ik eens mee in amerika kan gaan rijden waar de paardefluisteraar is gefilmd(jeweetwel,die grote groene velden)

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:22

sow... dat is lastig, er is zoveel wat ik nog wil!!!
ik wil heel graag dat radijs nog 1 veulentje krijgt maar de eigenaar zegt dat daar teveel risicoos aan vastzitten dus dat kan niet maar wat ik wel dolgraag wil is een buitenrit maken met radijs en ik samen, niemand anders!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:24

de ruiterster halen:
in het Z dressuur, Z springen en Z SGW een wp halen in één seizoen met hetzelfde paard.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:01

Met Jaike Z dressuur, en het zal me gaan lukken ook ook al ben ik
nu nog maar L1 startgerechtigd Schijnheilig

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:18

Mijn doel is nog langer niet berijkt..

Wat ik nog allemaal op mijn verlanglijstje heb staan.

paiff en passage(wahhaha)
'Droom lekker verder'

Maar ik wil nog steeds een keer met Ric naar de Zee
en zwemmen met de paarden
een andurance rijden
vakantie veluwe(maar dat staat ieder jaar op mijn lijstje)
of de veluwe trail rijden

een eigen huisje met grond en mijn tinkes van uit het raam zien lopen in de wei of dat hij met zijn hoofd naar buiten hangt ui de stallen?

'ja dat was het wel zo ongeveer op dit moment wat ik zou willen..

Monique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:29

Ik wil ooit Grand Prix rijden. Geen idee of me dat lukt met dit paard (waarbij ik niet zozeer aan de kwaliteiten van het paard twijfel Knipoog )

Het is wel nog niet echt een serieus na te streven doel. Maar meer iets wat zo'n beetje op de achtergrond zweeft.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:34

Ik wil nog zoveel met mijn paard...

Ik wil heel graag met hem naar het strand en met hem lekker een weekje op vakantie naar de Veluwe of Drenthe ofzo. Ik wil graag endurance gaan rijden met hem en zou heel graag gaan springen en SGW rijden. Dressuur starten gaat 28 september gebeuren...

Stuk voor stuk wil ik al mijn dromen met mijn paardje laten uitkomen Heb nog niet echt haast want hij is pas 9 jaar dus nog even de tijd Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:43

Zep schreef:
Ik wil ooit Grand Prix rijden. Geen idee of me dat lukt met dit paard (waarbij ik niet zozeer aan de kwaliteiten van het paard twijfel Knipoog )

Het is wel nog niet echt een serieus na te streven doel. Maar meer iets wat zo'n beetje op de achtergrond zweeft.


dat zou ik ook wel willen!!

maar heb dat doel maar even bijgesteld....

ik wil met Quentin Z2+wp worden en dan een goede kur op muziek kunnen gaan rijden....

met een ander(makkelijker qua karakter, talent heeft Q nml wel)paard wil ik daarna proberen of ik nog verder kan komen

maar voorlopig ben ik goed mn best aan het doen om naar de Z1 te mogen gaan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:45

Ik zou met Marca wilen starten, dressuur , springen en uiteindelijk eventing.............maar voorlopig moet ze eerst nog de wagen op........de held!

Nadiene

Berichten: 432
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:24

Ik hou het wat meer haalbaar, ik ben nu M2 + wp, en wil graag de Z1 halen, daarna zie ik wel weer.
ook wil ik nog een keer naar het strand, ik woon niet eens zo ver er vanaf, maar het is er nog nooit van gekomen.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:43

Ik wil graag een nieuw eigen paardje Haha!

En daarmee Z dressuur + wp halen...

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:55

Ik heb zoveel wat ik nog wil doen in mn leven.....

Eerst natuurlijk mijn paardje fijn inrijden, dat staat op nr 1 *LOL*

Ooit eens wil ik naar Amerika gaan (jaja, ik ook) Het landschap bekijken, maar mijn uiteindelijke doel is naar Kentucky en Maryland te gaan, daar waar de renpaarden gefokt worden Lovers Dat lijkt me fantastisch een keer te zien. Maar mijn allergrootste 'Amerika-droom' is het standbeeld en graf van Man o' War (zie avatar) te bezoeken.... Dat wil ik al ZO lang, en dat ga ik doen ook!!!

Verder wil ik ooit een keer een trektocht met mn Leo gaan doen (tja, nu je het zegt... Lotr - nieuw zeeland is wel wat Knipoog )

Als laatste wens tot nu toe, is een prachtig veulen met Leo te fokken, dat wil ik al vanaf ik haar voor het eerst zag... Ze is er echt de merrie voor Lovers

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:07

Peet schreef:
Mijn droom is zelf ooit eens een paard te bezitten, lekker buitenrijden enzo... Nieuw-Zeeland lijkt mij ook wel wat!


Zullen we een Nieuw-Zeeland meeting houden? Haha!

Psst, beetje off topic maar: ik ben over 7 dagen jarig. Rolleyes Dat wist ik helemaal niet... Haha! Ik dacht dat ik nog een maand moest wachten ofzo.

Maar goed, eerst wilde ik ook altijd graag heel hoog in de dressuur komen, maar dat zit er gewoon niet in. Ik houd het nu gewoon bij mennen en endurance. Als ik maar vaak genoeg ga dressuren met de pony die ik nu rijdt, wordt ze gewoon depri. *LOL*

Ik wil naar Nieuw Zeeland!!

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:23

Tja ik heb tot nu toe altijd jonge paarden gereden en tot de L gereden om ze vervolgens weer te verkopen. Ik hoop dat ik met mijn huidige paard in dit tempo door kan gaan en aan het eind van het komende indoorseizoen Z te hebben gestart.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:44

Mijn doel is om een team te vormen met mijn paard en daar allebei gelukkiger van te worden. Wederzijds begrip.

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:18

Weer KUNNEN rijden.


Beetje oneliner

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:39

Tja, er zijn meerdere dingen die ik heel graag zou willen.
Een marathon met Dennis en Floor in het 2span rijden is wel mijn grootste droom. Helaas onhaalbaar waarschijnlijk. Floor verzorg ik niet meer en Dennis is heel bang voor de kar. Misschien ooit 2 zoons van Den voor de kar en daar marathon mee starten lijkt me ook geweldig(moet hij wel eerst zoons krijgen, die heeft hij nog niet, enkel 2 dochters).
Maar makkelijker haalbare dromen van mij zijn een klasse I endurance rit met Dennis uit rijden en met Dennis een dressuur wedstrijden gaan rijden.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:29

Ik wil graag ZZ springen met Zoë worden Lachen We zijn nu M startgerechtigd Ik ga nog niet over nog 1 wedstrijdje. En zover mogelijk SGW en dressuur komen. Dressuur zal wel niet lukken want dat rijd ik zelden. SGW hoop ik L of M te kunnen starten Verward Maar of dat lukt Haha!