Helion en Mickey maken Fly-Drive !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Helion en Mickey maken Fly-Drive !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 16:34

Gisteren kreeg Helion hoog bezoek: Mickey was de gelukkige !
Dit keer zonder haar vriend Laiser, die had ze voor het gemak thuisgelaten Knipoog

Nadat ze Helion grondig bestudeerd had (wat is ie klein en wat is ie lief ), wilde Mickey wel een stukje rijden op My Little Pony.
En omdat Helion de beroerdste niet is, vond ie dat natuurlijk prima.
“Heeeeeeyyy, een ander mensje, daar mag ik vast wel lekker bij sloffen, ik zal het eens fijn rustig aan gaan doen vandaag.”
Nee dus : baasje Oscar had Mickey al gewaarschuwd voor zijn schildpadstand, en moedigde haar aan om meteen een hogere versnelling te kiezen.
En dat was niet tegen dovemansoren gezegd: de grote Pats-Boem-show was van start en terwijl Mickey driftig haar best deed om het kleine monster op tempo te krijgen ~~}> , vond het “slachtoffer” het hoognodig om ook iets van zich te laten horen.
“Ja hoor eens, als zij meteen bij de eerste stap al begint te miepen dat het sneller moet, dan hoef je natuurlijk niet van mij te verwachten dat ik dat allemaal over m’n kant laat gaan. Ik heb ook m’n trots en zal haar eens even laten voelen hoe ver ik m’n kont de lucht in kan gooien”.
En aldus geschiedde Haha!

Na wat gesputter van schimmelkant en wat gemopper van berijderskant hebben ze het uiteindelijk op een accoordje gegooid, wat er best leuk uitzag.
Kijk en huiver Knipoog :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En als afscheid natuurlijk nog even kroelen:

Afbeelding


En ook nog een foto met z’n eigen baasje:

Afbeelding

De rest van het commentaar laat ik graag aan Mickey over, ik denk dat ze vast wel iets te vertellen heeft over bijv. de verschillen tussen het rijden op een groot elegant paard en een paadje uit de compacte middenklasse Haha![img][/img]

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:45

ze zijn zo klein. maar wat ik kan zien zijn ze leuk hoor.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 16:46

sharir schreef:
ze zijn zo klein. maar wat ik kan zien zijn ze leuk hoor.


Er wordt gewerkt aan de grotere foto's
Kom over een kwartiertje nog even terug, dan zal het wel opgelost zijn !

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:49

JE MIST BIJ DIE ENE die slash op het einde [/img] je hebt [img]
,maar leuke foto's, alleen moet je dat even veranderen

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:51

ze zijn alweer groot.. leuke foto's nogmaals *LOL*

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:56

Leuke fotos. idd.
Mooie pony/paar dook.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:00

Zo wat een verschil was dat zeg *LOL*

Hij is echt klein vergeleken met mijn Laisertje Knipoog
En het rijd ook heel anders. Voor mijn gevoel liep Helion echt heel langzaam. Terwijl jij al vond dat hij door liep.
Was trouwens wel eens handig om gewoon op te kunnen stijgen. Ik hoefde me voet nu maar op de helft te doen van waar ik mijn voet normaal moet houden Schijnheilig
Verder lijkt het me als hij helemaal in conditie is helemaal niet zo'n verkeerd paardje. En hij is een stuk lichter in de hand dan Laiser. Die kan zich erg sterk maken.
Maar je voelt wel dat hij anders loopt. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar dat voelt echt anders.
(Wat was Laiser trouwens weer groot, toen ik bij hem kwam *LOL* )

Maar Helion is echt een schat van een paard. Een paardje waar je als baasje blij mee mag zijn hoor Oscar OK dan! .

En ja, als jij tegen mij zegt dat ik hem meteen aan moet pakken als hij niet reageert op mijn been, dan doe ik dat ook net als ik bij mijn eigen paardje. Dus tik als ik geen reactie krijg.
Alleen vond Helion dat minder Haha!

Eigenlijk vond ik het wel mooi dat hij nog even begon te bokken. Daarmee laat hij toch maar even zien dat hij geen sulletjes is.

Ik moet ook zeggen dat het plaatje er nog niet zo slecht uit ziet. Beter dan ik had verwacht Knipoog.

En wat kan hij heerlijk lief kroelen Lovers


Ik kan haast niet wachten tot we de Drunense Duinen onveilig kunnen gaan maken.

Verder heb ik natuurlijk voor Oscar ook een paar mooie pics gemaakt van Helion.
[LK] Help, het wassen van mijn paard is fout gegaan
Laatst bijgewerkt door Mickey op 31-07-03 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:18

Mickey schreef:
Zo wat een verschil was dat zeg *LOL*

Hij is echt klein vergeleken met mijn Laisertje Knipoog
En het rijd ook heel anders. Voor mijn gevoel liep Helion echt heel langzaam. Terwijl jij al vond dat hij door liep.
Was trouwens wel eens handig om gewoon op te kunnen stijgen. Ik hoefde me voet nu maar op de hoeft te doen van waar ik mijn voet normaal moet houden Schijnheilig
Verder lijkt het me als hij helemaal in conditie is helemaal niet zo'n verkeerd paardje. En hij is een stuk lichter in de hand dan Laiser. Die kan zich erg sterk maken.
Maar je voelt wel dat hij anders loopt. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar dat voelt echt anders.
(Wat was Laiser trouwens weer groot, toen ik bij hem kwam *LOL* )


op de hoeft te doen? Zat je met je gedachten nog bij dr voetjes? Haha!

Leuke foto's, en stoer verhaaltje natuurlijk!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:24

oeps "op de helft te doen" moet het zijn Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:15

Om maar even aan te tonen hoe lief Helion is:
Afbeelding
Oscar:"Kom je ook Helion?"

Helion keek trouwens wel even naar het bankje alsof hij zich afvroeg of hij er misschien even heerlijk relaxed op kon gaan liggen Knipoog

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:43

Ohh die Helion... Lovers
Leuke foto's Mickey en Oscar.
En ja inderdaad Helion is een ontzettende scheet!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 23:56

Mickey"]
Zo wat een verschil was dat zeg *LOL*
...........
Maar je voelt wel dat hij anders loopt. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar dat voelt echt anders.
(Wat was Laiser trouwens weer groot, toen ik bij hem kwam *LOL* )
[/quote]

Ik snap helemaal wat je hiermee bedoelt.
Zoals je weet was de voorganger van Helion ook een mega-paard, en wat is dat een verschil zeg..... niet alleen qua hoogte, maar qua "alles".
Mijn vorige paard was ook meer type Laiser (hoogbenig, soepel en vrij vlakke gangen), en als je dan ineens op "de tank" stapt dan weet je niet wat je voelt.
Omdat ie van die grote stappen neemt is het ook net of hij constant onder z'n tempo loopt, daar heb ik ook maanden aan moeten wennen.
Net als aan de houding van zijn hoofd/hals trouwens, juist als je het idee hebt dat ie precies op de loodlijn zit, blijkt dat ie er minstens 10 a 15 cm. achter loopt Verward
En wij zijn niet de enigen met dat gevoel, zelfs enkele "profs" hadden precies hetzelfde; op een of andere manier klopt het gevoel niet met het beeld.
Wel leuk om eens te zien dat jij precies hetzelfde gevoel had.

[quote="Mickey"]
En ja, als jij tegen mij zegt dat ik hem meteen aan moet pakken als hij niet reageert op mijn been, dan doe ik dat ook net als ik bij mijn eigen paardje. Dus tik als ik geen reactie krijg.
Alleen vond Helion dat minder Haha!
Eigenlijk vond ik het wel mooi dat hij nog even begon te bokken. Daarmee laat hij toch maar even zien dat hij geen sulletjes is.
[/quote]

Je hebt volkomen gelijk !
Ik had alleen niet verwacht dat je op een vreemd paard zo daadkrachtig op zou treden, en Helion blijkbaar ook niet Haha!
Maar je hebt prima werk verricht, dat heb ik vanavond tijdens het rijden wel gevoeld

[quote="Mickey schreef:
Ik kan haast niet wachten tot we de Drunense Duinen onveilig kunnen gaan maken.


Ik ook niet, we zijn er bijna klaar voor !

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:37

Oscar"]
Ik had alleen niet verwacht dat je op een vreemd paard zo daadkrachtig op zou treden, en Helion blijkbaar ook niet Haha!
Maar je hebt prima werk verricht, dat heb ik vanavond tijdens het rijden wel gevoeld
[/quote] Mooi.
Dat is voor jou alleen maar fijn als hij zo lekker te rijden was.
(Ik had het vervelend voor je gevonden als hij nu "beledigd" was en je dat even duidelijk wilde laten voelen.

[quote]
[quote="Mickey schreef:
Ik kan haast niet wachten tot we de Drunense Duinen onveilig kunnen gaan maken.


Ik ook niet, we zijn er bijna klaar voor !
[/quote]
Mooi, roep maar wanneer jullie er klaar voor zijn Haha!