Eerste rijfoto's van Image!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Eerste rijfoto's van Image!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 18:28

Vandaag was papa zo lief om foto's te komen nemen van mijn rijden op Image. We reden dit keer in het weiland, vlakbij een speeltuin en dat vond ie toch interessant! Heb op hem ook nog lang niet altijd het goede knopje voor aan de teugel gevonden, en vandaag ging het ook niet zo lekker, cameravrees ofzo.... Maar goed, wat vinden jullie ervan? Aan de teugel is het dus niet, ja af en toe.... Ze staan ook een btje door elkaar. Commentaar is welkom!

Afbeelding
Inrijden, en goh, wat kijk ik chaggo.... Zit ook btje scheef.


Afbeelding
Voorbeeldje van hoe uit elkaar gevallen Image kan lopen.... Btje onduidelijk.

Afbeelding
Weer tijdens het inrijden, ziet er niet echt netjes uit, i know....

Afbeelding
Zusje reed ook mee op Speedy, oude pony daar, en ik moest ff kijken wat ze nou aan het doen was. *Flits*.....

Afbeelding
Galopje.....

Afbeelding
Ook weer tijdens inrijden, kijk een btje vreemd....

Afbeelding
Kikkerperspectief, btje donker maar vind het wel wat hebben!

Afbeelding
Tijdens halthouden is ie wel netjes aan de teugel! Foto is een btje donker maar vind hem wel mooi!

Afbeelding
En weer niet aan de teugel....

Afbeelding
Mijn zusje (links) en ik (rechts dus) Vind dit errug leuke foto!

Afbeelding
En nog steeds niet aan de teugel....

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:47

leuk hor!!


hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:42

rijden jullie nou op een voetbalveld of zie ik het niet goed/
verder leuk paardje.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 19:46

Het is idd een voetbalveld, het weiland waar Image met Speedy staat grenst daaraan, maar daar kunnen we alleen rijden als er dus niemand voetbalt. De reden daarvoor is dat Image en Speedy liever niet gescheiden worden, ze raken helemaal gestresst als 1 van de 2 weggaat, dus 1 van de 2 uit het land halen heeft geen zin. Dus dan moeten ze of er allebei uit en mee naar stal, of ik moet Image daar ter plekke rijden zodat zn vriendje niet alleen blijft. Nou was m'n zusje ook mee maar de eigenaar zei van ga maar in het land rijden, anders moeten de pony's die nu ff in de bak staan (merrie met veulen) er weer uit enzo, dus doe maar ff daar.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:52

Hele leuke foto's hoor! Wonen jullie in dat hele grote huis (villa) op die foto? Knipoog
Maaar, ietsjes meer je hakken uitdrukken en je schouder naar achteren en je zit bijna helemaal goed! (Niet banketstaaf bedoelt!!)

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 19:59

Image is niet mijn eigen paard, verzorgpaard in Zegveld en ik woon zelf in Woerden. Ze wonen niet in die villa, maar wel in een supermooi huis met een heeeeele mooie tuin! Heb er nog geen foto van, maar maak morgen wel eens een foto, echt supercool!

Enne, bedankt voor de tips, had ook om commentaar gevraagd, want ik weet zelf ook wel dat ik niet perfect rij, maar is altijd handig als mensen die er meer van af weten dan ik hun mening geven.

Ze willen me binnenkort ook lessen laten nemen, echt geweldig! Het is net mn eigen paard!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:12

leuke foto's, !!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Astragirl op 31-07-03 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:13

je zit er goed op, behalve een paar dingetjes, misschien je hakken iets meer uitdrukken, je been 'langer' maken, en je teugels misschien een stukkie korter, zo heb je ook meer invloed op je paard. en erop letten dat armen en teugels altijd 1 lijn moeten vormen. goed aandrijven met je benen en dan wat vragen, spelen met teugels, veel succes nog, daaag OK dan! ps niet overhaasten om aan de teugel te willen, dat komt echt vanzelf als jij en paard voldoende ontspannen!!! dan zal het eens te leuker zijn dan met sloffen en dergelijke te forceren!!!!!!!

milobiya2
Berichten: 267
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:22

Leuke foto's

Orchard Princesse Noble Is The Name Of My Horse..
Ga L2 starten met Me scht..Lachen

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 20:46

Astragirl schreef:
je zit er goed op, behalve een paar dingetjes, misschien je hakken iets meer uitdrukken, je been 'langer' maken, en je teugels misschien een stukkie korter, zo heb je ook meer invloed op je paard. en erop letten dat armen en teugels altijd 1 lijn moeten vormen. goed aandrijven met je benen en dan wat vragen, spelen met teugels, veel succes nog, daaag OK dan! ps niet overhaasten om aan de teugel te willen, dat komt echt vanzelf als jij en paard voldoende ontspannen!!! dan zal het eens te leuker zijn dan met sloffen en dergelijke te forceren!!!!!!!


Das idd wel mijn grootste probleem, ik laat iedere keer die teugels langer worden. En het gaat al steeds beter met aan de teugel lopen, alleen is dat op de foto's niet te zien, in de bak dinsdag ging een stuk beter. Was ook niet van plan om er een hulpteugel of iets dergelijks om te hangen, wel om binnenkort eens lessen te gaan nemen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:52

De foto's zien er leuk uit! Cheese! Wat het commentaar betreft, ben ik het eens met astragirl.


djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:59

Leuke foto's!!!Dat schimmeltje is ook echt een schatje..hie oud isssie?? Wat commentaar betreft..is alles al gezegd..al hang je naar mijn idee iets te ver naar achter. Fijn dat je zoown plezier hebt met je paardje!!!Jullie zijn een leuke combi om te zien iig!!!

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:19

Leuke foto's hoor, leuk paard Lachen

Maar 'aan de teugel' is niet het paard met zijn kop naar beneden laten lopen, dat idee krijg ik bij jou wel.

Het moet van achter uit komen en dan komt het straks vanzelf.
Maar pin je niet vast op dat koppie in de krul Lachen

Het leven is een gebakje!

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:23

Leuk paard!

maar als je je paard echt aan de teugel wil hebben, kun je beter les krijgen. Een goede instructrice helpt je hierbij zeer goed!
Het is idd dat hij van achteren mee moet komen, en niet alleen aan de teugels trekken, en kop omlaag.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:13

waarom "verontschuldig" je jezelf meteen al dat het niet aan de teugel is??? Dat is toch helemaal niet erg? En je teugels wat korter zou inderdaad beter zijn.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 09:24

rijden jullie altijd op het voetbal veld Haha!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:33

manzano schreef:
waarom "verontschuldig" je jezelf meteen al dat het niet aan de teugel is??? Dat is toch helemaal niet erg? En je teugels wat korter zou inderdaad beter zijn.


ja, ik vind het super dat je zo'n fotos zet, zo rijden we allemaal niet op z-niveau!!!!! en dan is het des te leuker om vorderingen te zien!!! daaaaggg Cool

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:49

ach, aan de teugel is helemaal niet het belangrijkste, wel leuk natuurlijk, maar heb eerst je paardje maar lekker goed voor elkaar Knipoog

Leuk paardje, maar je moet wel opletten dat je je hak goed uit blijft drukken! verder ziet het er best netjes uit hoor...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:48

kei leuke foto's! De kikkerperspectief foto heeft inderdaad iets speciaals

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 2 bezoekers

cron