Wat een pestdag....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:34

Ik kan me het bericht van Sanderijn niet uit m'n kop zetten. Ik maak me zorgen om haar... Ze is mijn nummer 1 favo Bokker, omdat ik het zo ontzettend knap vind dat ze altijd een lief woord voor een ander heeft, en altijd klaarstaat voor een ander, hoe kloterig ze zichzelf ook voelt....
En nou lees je ineens zo'n rotbericht en kun je he-le-maal NIKS doen.... Ik zit te draaien achter m'n bureau en er komt niks meer uit m'n handen. Ik baal zo dat ik niks voor d'r kan doen.......


DanceAngel
Berichten: 66
Geregistreerd: 04-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:40

Wat is er dan met 'r als ik vragen mag? Het zal wel iets ergs zijn dat je er niks aan kan doen...

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:43


Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:44

ja, en laatst nog een superblij berichtje van haar... Ik weet ergens gewoon dat ze het wel gaat redden, want zij heeft ook iets heel erg positiefs over zich...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:55

Tuurlijk gaat ze het redden, onze Sanderijn is een kanjer. Maar als er iemand is die ik dat verdriet NIET gun, dan is zij het wel..... Ik baal er momenteel ontzettend van dat we nu alleen maar het I-net hebben (en zij niet eens, dus echt onbereikbaar) en dat ik haar niet even een knuffel kan geven.....
Zelfs al kom ik haar vanavond op straat tegen, dan herken ik haar niet eens en loop ik gewoon door....
Daar BAAL ik op dit moment echt ontzettend van!!!!! Frusty !

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 17:08

ik begrijp wat je bedoelt Son,
ik maak me ook zorgen om haar. zat bij kim toen ik het hoorde en moest wel ff slikken.
ik weet ook zeker dat ze het gaat redden. en vooral met de liefde van Tinkie.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 17:21

Ja *piep* (censuur) is dat he.... Sommige mensen gaan zoveel voor je betekenen hier........... Eigenlijk heel zot, aan de andere kant heel mooi. Maar nu effe vreselijk irritant, ik wil gewoon effe naar d'r toe nu...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:26

Ja voor mij precies het zelfde gevoel.... Ik zit ook een beetje te ... ehmm... een beetje te... schouderophalen en mijn hoofd te schudden.
Ik ken Sanderijn alleen maar via onze pb-tjes. Zou zo graag wat willen doen voor haar, maar ja....
En dan voel ik me ook weer gek, want je kent elkaar tenslotte helemaal niet echt. Terwijl je toch wel zo'n 4 a 5 keer in de week met elkaar "spreekt".
Dus eigelijk ken je elkaar toch weer wel...
*zucht*


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:30

ik heb haar nu 2 keer ontmoet. ben ook een keer bij Tinkie geweest.
het is echt een hartelijke spontane en lieve meid.
en ze is zo vreselijk gek met Tinkie.
het geeft je gewoon een machteloos gevoel dat je d'r niet kunt helpen. helaas.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 18:38

Same here. We PB-den de laatste tijd regelmatig en ineens was ze hier niet meer. Van Heike hoorde ik dus dat ze door omstandigheden ff geen internet had, en nu vertelt ze vanmorgen zelf hier wat er aan de hand is... Voel me ook zo machteloos dat ik nu niets voor haar kan doen. Ja, misschien een mailtje sturen, maar wie weet hoe lang het duurt voordat ze die leest. Ik heb haar trouwens één keertje ontmoet, op de BBQ bij Suus, en ik vind haar in het echt net zo'n lieve meid als hoe ze hier op Bokt overkomt. Machteloos ja, dat is het woord... Bah.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 20:12

Ze is inderdaad een schat van een meid met een gouden hart.......en zij is inderdaad de laatste die dit verdient Verdrietig
Vind dit ook zo zielig voor haar............ik wou dat we haar op de een of andere manier konden helpen Verdrietig

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 21:29

Ze is idd heel erg lief.
Ik hoorde het nieuws vrijdag al en ik kon er niet overuit was echt helemaal van de kaart net als jullie dus hebben.
Wilde zo graag wat doen voor Sanderijn maar wat????
Ik ga haar zo ff bellen als het goed is komt ze vrijdag bij me slapen en gaat ze toch nog mee naar de boktmeeting zaterdag dan kan half bokt haar opvrolijken!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers