Nimmerdor Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Nimmerdor Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 12:05

Wie kan mij vertellen of Nimmerdor te Leusden een site heeft?? Organiseren ze ook wedstrijden behalve de kampioenschappen? Ik heb er namelijk 1 x gereden en het is zo´n mooie accomodatie dat ik zou willen weten of en wanneer daar weer gereden wordt.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 16:10

*schop*

Niemand??? Scheve mond

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:06

nee sorry ik weet er niets van

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:24

misschien kun je via de site van de knhs - verenigingen- een link krijgen naar een eventuele site

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:38

ik heb er wel 1 keer geredn en ze waren erg aardig daar en het reed er ook wel fijn, maar verder weet ik het niet of ze een site hebben ofzo...

............

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:07

Wat ik weet hebben ze geen site!!
Maar je kan daar wel aardig rijden hoor, ik heb daar vier keer gereden in het totaal!! Waarvan twee keer een keiharde bodem!! Niet echt fijn!!! Verders is het een goede accomodatie!!!!!

..........................................................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Noor17 en 116 bezoekers