Goed adres voor westernrijles gezocht!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Goed adres voor westernrijles gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:04

Hallo westernliefhebbers,
Ben nog niet zo thuis op het gebied van westernrijden Verward ,maar wil daar graag verandering in brengen door o.a. westernrijles te nemen.Maar nu komt mijn vraag:wie weet een goed adres in de buurt van Drachten?Goede/slechte ervaringen,tips en suggesties zijn van harte welkom .



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:09

Stuur Sil even een PBtje! Die zit bij jou in de buurt, wereldmeid!

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:09

Welkom Truckster

Een vraag naar goed les in de buurt van Drachten is natuurlijk een schot voor open doel voor diegenen die net terug zijn van het Bokt 30+ kamp Lachen

Stuur eens een PB naar Sil.
Ik kan haar iig aanbevelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:11

*LOL* En als je die tip 2x binnen een minuut krijgt, moet er toch een kern van waarheid in zitten Haha!

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:24

Ja ik verbaas me over de snelheid van de reacties.SUPER!!!Thanks ga Sil even mailen.Heb alleen zelf geen paard,probleempje voor het lessen??
Maar Sugarmiss,wat is het Bokt 30+ kamp?


DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:36

Truckster schreef:
Maar Sugarmiss,wat is het Bokt 30+ kamp?

Een stel oude mutsen Haha! (sorry guys) die in hun jeugd 'iets' te kort gekomen zijn Clown

Als je bij de funktie 'zoeken' boktkamp in typt en bij forums voor WN (western) kiest krijg je alles wat er al over gezegd is.
(ook een mooie oefening voor nieuwe Bokkers om wegwijs te worden Lachen )

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:54

Dat ziet er heel leuk en gezellig uit.Kennen jullie elkaar allemaal via Bokt??Neemt iedereen dan zijn eigen paard mee?Ik las dat degene die dit jaar mee was,volgend jaar voorrang krijgen om mee te gaan en voor degene(zoals ik) die het nog maar net ontdekt hebben?Intekenlijst ofzo???

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:06

Sommigen kende ik al IRL anderen heb ik voor het eerst op het kamp gezien. Niet iedereen had een eigen paard mee, SIL heeft ook hele leuke paardjes om op te rijden.

Hoe het volgend jaar gaat: in principe heeft de eerste jaargang voorrang, maar dat zal tzt wel allemaal weer besproken worden op Bok. .

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 16:47

En is dat alleen voor 30+ ers??Dan moet ik nl nog een paar jaartjes wachten.Zijn er nog meer leuke (bokt)uitjes??Ben nieuw dus ben me nog wat aan t oriënteren.Dus alle info is welkom.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:50

Als je een tijdje meedraait op bokt, kom je de nodige mensen tegen als je naar meetings gaat en zo. Kijk maar op het forum boktmeetings. En niet bang zijn, we bijten niet. Voor iedereen is er een eerste keer dat ze naar een meeting gingen. En je houdt er hele leuke contacten aan over.

Je suis Charlie.

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:52

Nou er waren ook nog een paar 30-'tjes bij Haha!

Gewoon veel lezen op WN dan kom je vanzelf leuke dingen tegen waar we elkaar 'meeten'.

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 17:07

Das waar.De eerste indruk is in ieder geval erg positief,snelle en positieve reacties.Erg leuk.Maar jullie rijden allemaal al heeeel lang western?En hebben een eigen paard tot jullie beschikking??

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:35

Ik heb een eigen merrie, en daar vorig jaar een veulentje van gefokt. En ik ben in '97 overgestapt van dressuur naar western.

Je suis Charlie.

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:28

Hoi Truckster,

In Marum (10 minuten van Drachten), bij natuurgebied Trimunt, zit Westernstable Westerkwartier.
Kijk maar eens op hun site om een idee te krijgen http://www.westernstable.nl of bel 0594-646420
Wij lessen al ruim 11 jaar bij Willem & Diana en zijn DIK tevreden. OK dan! We zijn zelfs 4 jaar geleden met hen mee verhuisd vanuit de Randstad.... Schijnheilig

7 september a.s. is er een Open Dag op WSW, maar je kunt natuurlijk ook gewoon eens bij de lessen komen kijken. Iedere doordeweekse avond zowel beginners als gevorderden lessen.

Wie weet tot kijk!

Groetjes Marion

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:03

Hee bijrijdster Haha! zie ik jou hier ineens verschijnen,gezellie OK dan!
Die westernstable waar Spotless het over heeft daar heeft onze eigen Judibo ook les Haha! OK dan! (Judith met haflinger Donja)

Nienha
Berichten: 33
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:07

En ik rijd daar ook ! Aanradertje!!!

chantallalla
Berichten: 219
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:02

in drachstercompagnie zit er ook een met de naam natural horshe riding ofzo ik weet er nog niet zoveel van

Truckster
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 14:48

Ja daar had ik ook al eens wat over gehoord,die in Drachtstercompagnie.Is er iemand die daar wel meer van af weet?En die me dan ook kan vertellen wat ik kan verwachten van lessen natural horse riding??

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:01

Mijn moeder zei altijd: natuurlijk is naakt en naakt is zonder kleren Lachen

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:15

Truckster schreef:
Ja daar had ik ook al eens wat over gehoord,die in Drachtstercompagnie.Is er iemand die daar wel meer van af weet?En die me dan ook kan vertellen wat ik kan verwachten van lessen natural horse riding??


Vraag maar eens aan Hanneke (van Lightning Star, de draver) bij ons op stal, die rijd daar cq heeft daar gereden. En kijk toe hoe zij traint, en oordeel dan zelf maar.....
Oja, vraag ook maar eens aan Alie wat zij van haar en d'r trainingsmethode vindt.

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:31

Ik ben daar geweest, maar dat is geen officiele westernstal hoor!!! Ze zijn "natural horsemanship" minded... Lits River Range in Boelenslaan gaven ze voorheen ook westernles, weet niet of dat nog draait en hoe de kwaliteit is. Inderdaad het Westerkwartier/Opende en Silver Range in Oosterwolde.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:45

Truckster schreef:
Hallo westernliefhebbers,
Ben nog niet zo thuis op het gebied van westernrijden Verward ,maar wil daar graag verandering in brengen door o.a. westernrijles te nemen.Maar nu komt mijn vraag:wie weet een goed adres in de buurt van Drachten?Goede/slechte ervaringen,tips en suggesties zijn van harte welkom .


en anders is altijd

The Sandy Road Ranch

er nog

in Ee
20 min van Drachten
en paarden genoeg daar

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 50 bezoekers