Ik op joep (rijfoto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Ik op joep (rijfoto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 11:32

Hier even een paar foto's van mij op joep. Ik vind m hier wel goed lopen, maar ja wie ben ik? Dus ik wil graag wat commentaar. Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Ik zit wel te ver naar voren dat weet ik, maar het afleren is beetje moeilijk. En mn handen . Nou alle commentaar welkom! *LOL*

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:38

ziet er netjes uit ... en ja net wat jij zegt je zit te ver naar voren + je hebt pianohandjes .... verder ziet het er goed uit *LOL*

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:38

ziet er netjes uit hoor! joep is ook echt super!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:38

Naar mijn mening mag ie nog iets meer naar boven met z'n hals, dat ie hem iets meer gaat dragen. Maar dat is mijn mening, weet niet hoe je hier zelf over denkt, verder vind ik hem wel netjes lopen.

En je houding, je zit inderdaad te ver naar voren, en op de 2e foto heb je je been ook vrij ver naar achteren, maar dat kan een moment opname zijn. En als je wat rechter op zit denk ik dat je handen vanzelf ook wat meer omhoog komen, je hebt nou een beetje pianohandjes. Jullie passen wel heel goed bij elkaar! En je kijkt goed voor je uit!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:11

leuk paard. Hij mag inderdaad wat meer gaan dragen. En let op dat je netjes recht op blijft zitten

silco
Berichten: 130
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: N-B aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:15

leuk beestje!!! Je zit idd te ver naar voren, en dan duw je hem zelf al naar beneden! Dus als je iets naar achter gaat "hangen" dan gaat hij voor ook vanzelf al wat meer gedragen lopen!!

suc6 ermee!!!!!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:54

inderdaad, doordat je te ver naar voren zit en met pianohandjes, duw je hem al naar beneden, als je gewoon rechtop gaat zitten schouders naar achteren, tieten naar voren zoals wij altijd zeggen Haha! en je handen rechtop en iets omhoog( niet zo omlaag drukken) dan gaat hij vanzelf zijn hoofd ook iets hoger doen en dan kan je mooi zijn neus 'eruit' rijden

ik vind het wel een leuk paardje

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:58

danifur schreef:
inderdaad, doordat je te ver naar voren zit en met pianohandjes, duw je hem al naar beneden, als je gewoon rechtop gaat zitten schouders naar achteren, tieten naar voren zoals wij altijd zeggen Haha! en je handen rechtop en iets omhoog( niet zo omlaag drukken) dan gaat hij vanzelf zijn hoofd ook iets hoger doen en dan kan je mooi zijn neus 'eruit' rijden

ik vind het wel een leuk paardje


Niets meer aan toe te voegen Haha! Op de 1e foto vind ik hem wel mooi lopen trouwens Mooi paardje!

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 16:44

Ik zal even goed op mn zit gaan letten. Dat deed ik ook al ,maar ja, alles tegelijk he?

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:19

ja tuurlijk , het is heel moeilijk om op alles tegelijk te letten, maar aan de andere kant wat ik al zei:
al jij gewoon schouders naar achter enz... handen rechtop niet zo naar beneden drukken... dan verbeterd er ook meteen een hoop van je paard, want hij komt ietsje omhoog en jij kan zo mooi zijn neus eruit rijden ...

dus als je op je zit let, los je ook meteen op dat je paard iets te diep loopt

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:35

op die eerste foto ziet het er heel goed uit hoor!! OK dan! op de 2e zit je n beetje naar voren idd Knipoog

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:39

mooi hoor! die eerste ziet er prachtig uit! maar idd, je handen, rechtop ziet er al stuken beter uit denk ik Knipoog

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:06

Je zit wat naar voren op de tweede foto, volgens mij is je buitenteugel ook wat te los, verder wel nette houding (1e foto), benen liggen volgens mij goed, en inderdaad je handen Knipoog

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:07

ik vind het er wel netjes uit zien maar idd je pianohanden,en dat naar voren zitten doe ik ook hoor maar ik probeer het af te leren.
Mooi dekje trouwes

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 17:54

Dankje voor alle best postitieve berichtjes!
Ja mijn houding he!!! Ik ga er echt aan werken!
Niet meer zoveel buitenritjes!!!