onmogelijke liefde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
troublegirl
Berichten: 103
Geregistreerd: 17-05-03

onmogelijke liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 22:28

Ik zal het proberen kort te vertellen. Dit is trouwens niet mijn echte account maar die van een vriendin die er toch nooit opzit Lachen kwestie van een béétje anoniem te blijven

Vanmiddag teruggekomen na 2,5 week camping. Eerst 2 weken op de ene camping, en daarna nog 4 dagen op een andere. Al met al een erg leuke vakantie, maar jullie raden het al ik ben verliefd. En niet zo'n beetje ook het is echt heel dramatisch.
We zijn met een ander gezin op vakantie geweest die we vorig jaar hebben leren kennen. Allemaal erg leuk en het klikte goed. Door het jaar heen contact gehouden (ze wonen hier redelijk in de buurt) en afgesproken om weer samen op vakantie te gaan.

Nou wordt ik dus met mijn stomme kop verliefd op P. 33 jaar, getrouwd 3 kinderen. Idd de "buurman" (ter info ik ben zelf 19) maar goed het klikte echt super tussen ons. En P heeft relatieproblemen. Zijn vrouw is een beetje lesbisch (denkt ze, ze heeft ook een vriendin) Tussen mij en zijn vrouw klikt het ook super wat het nog extra moeilijk maakt.

P zelf geeft ook wel signalen door dat hij wat meer voor mij voelt dan alleen vriendschap geloof ik. Zo kunnen we de hele avond lekker met de voetjes overelkaar of tegenelkaar zitten (onder de tafel zodat niemand het ziet) we kunnen elkaar leuk plagen wat meestal in een vriendelijk vechtpartijtje eindigd. En vanmorgen liepen we heel close van de wc naar het veldje, en vlak voor we in het zicht kwamen keek ie me heel lief aan en toen gingen we ietsjes minder close lopen. (we kwamen in beeld he)

In ieder geval, zit ik hier nu met een hoop verwarde gevoelens. Aan de ene kant ben ik echt smoorverliefd en wil ik het liefste elke seconde bij hem zijn. Aan de andere kant ben ik ook realistisch, hij is getrouwd heeft 3 kinderen (die ik mezelf niet zie opvoeden) en zijn vrouw wil hem niet kwijt. Het leeftijdsverschil is voor mij niet echt een probleem maar voor onze omgeving waarschijnlijk een grote schok.

Noch mijn ouders, of zijn vrouw hebben als het goed is iets door. Ik weet ook niet zeker of het wederzijds is, soms denk ik van wel, dan weer van niet.

Heeft er heel toevallig iemand iets gelijks meegemaakt of andere mensen adviezen?

--een dag niet gelachen is een dag niet geleefd--


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:33

Yep, een advies wat je waarschijnlijk niet wilt horen....

Afblijven met je tengels, vergeten die hap. Komt hele dikke vette ellende van..... Lijkt nu allemaal heeeeel erg spannend, maar wordt een drama....

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:33

Jeetje dat is niet niks. Het is natuurlijk wel belangrijk om te weten of hij ook zulke gevoelens voor je heeft als jij voor hem. Als jullie het zo goed met mekaar weten te vinden, kunnen jullie dan niet eens samen gezellig afspreken en het eerlijk spelen en er samen over praten. Misschien denkt hij er helemaal anders over en jij loopt daar maar verward te wezen. Ik zou wat meer duidelijkheid in de situatie proberen te krijgen, hetzij op een directe manier en anders op een indirecte manier... .

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:36

ik vraag me af of P. wel serieus in jou geinteresseerd is of dat hij alleen op seks of gewoon aandacht uit is. maar ik kan het mis hebben.

als jij dat (alleen seks en/of aandacht) niet wilt, denk ik dat het nodig is dat je de boel wat relativeert, wat natuurlijk moeilijk is als je echt verliefd bent.

succes met de situatie en houd wat geduld, denk dat wat tijd je wel zal helpen.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 30-07-03 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:39

Het is vaak toch meer spanning omdat het eigenlijk niet kan en mag, en ga je dan toch verder, dan hoor je vaak dat het niet lang duurt. Ik zou het niet doen als ik jou was, komen alleen maar meer problemen van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:43

Ik denk nog steeds dat als iemand wat buiten zijn relatie zoekt dat meer zegt over de bestaande relatie dan over hem en jou. (been there...) Zolang hij dat niet heeft opgelost, kan er nooit sprake zijn van een volwaardige relatie met jou.

Dan is er bij jullie ook nog eens sprake van een fors leeftijdsverschil, je bent gewoon op een heel ander "maatschappelijk vlak" zegmaar als hij. Hij heeft een gezin, kinderen, hopelijk een baan. Jij bent nog bezig met school en uitgaan. Vergis je er niet in wat een enorm verschil dat is.

Het voordeel van dat hij wat ouder is, is dat het waarschijnlijk makkelijker is om dingen bespreekbaar te maken. Je kunt hem op die manier dus volgens mij best, wat meer of minder direct, naar zijn bedoelingen vragen. Maar blijf zelf ook eerlijk en relativeer het vooral een beetje.

Hoe dan ook, hij zal zelf, op eigen benen, naar jou toe moeten komen. Zorg ervoor dat je niet een tweede keus wordt, daar ben je veel te goed voor.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:44

Ik ga met Sonja mee, dit kan alleen maar fout gaan.. SP zegt het al, waar is hij dan op uit, als hij al ergens op uit is, en je niet gewoon aardig vindt..
Dus mijn advies Vergeten, hoe moeilijk het ook is..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:50

Zep"]
Ik denk nog steeds dat als iemand wat buiten zijn relatie zoekt dat meer zegt over de bestaande relatie dan over hem en jou. (been there...) Zolang hij dat niet heeft opgelost, kan er nooit sprake zijn van een volwaardige relatie met jou.
[/quote]het ligt er maar net aan waar de topicstarter zelf op uit is natuurlijk. maar als ze echt verliefd is denkt ze wel aan een serieuze relatie, lijkt me. als ze het kan scheiden van elkaar (en daar moet je stevig voor in je schoenen staan) is het misschien een ander verhaal.

[quote="Zep schreef:
Dan is er bij jullie ook nog eens sprake van een fors leeftijdsverschil, je bent gewoon op een heel ander "maatschappelijk vlak" zegmaar als hij.
helemaal mee eens. de spanning zal niet minder zijn, maar een serieuze relatie zal heel andere koek zijn.

Amor Vincit Omnia

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:01

hmmm, om nou gelijk te denken dat P. alleen maar uit is op seks... dat vind ik een beetje voorbarig. Een man van 33 jaar gaat echt niet zo snel zijn relatie en 3 kinderen opgeven voor een potje seks met een 19 jarige... Maar goed, dat is mijn gedachte hierover.

Waar ik wel in mee ga is het verhaal van Zep. Waarschijnlijk ligt hij overhoop met zijn gevoelens voor zijn huidige vriendin en zoekt hij wat afleiding bij jou. Ook al zijn zijn gevoelens voor jou serieus, hij moet eerst zijn huidige relatie onder de loep nemen en hierin beslissingen nemen, voordat hij verder gaat met een ander (bv. jou).

Tis heel moeilijk voor jou, maar mijn advies is: laat het rusten. Zie wat de tijd je brengt. Wie weet zie je het over een poosje wel weer heel anders en sla je jezelf voor de kop als je in een relatie van een ander hebt lopen vroeten...

troublegirl
Berichten: 103
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 23:03

Even een korte toevoeging/reactie

- ik weet zelf niet waar ik op uit ben, weet wel heel zeker dat ik geen relatie wil puur op seks en aandacht, er moet wel echt sprake zijn van liefde en dat gevoel heb ik wel.
- ik weet zeker dat hij absoluut niet op seks uit is, daar is het het type niet voor. bovendien gelegenheden zat maar hij probeerde het niet eens (wilde ik dan toch ook niet hoor)
- verliefd ben ik zeker weten.

--een dag niet gelachen is een dag niet geleefd--

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:39

Ik ben bang dat je onder ogen moet zien dat dit een onmogelijke situatie is. Ook al zou er iets ontstaan tussen jullie....de kans dat hij bij zijn vrouw (en dus ook kids) weggaat is minimaal. Geloof me....als er iets zal ontstaan tussen jullie dan is dat voor hem vooral een vlucht uit zijn op dit moment ongelukkige relatie. Ik heb ooit ook "iets" gehad met een getrouwde man(ben ik niet trots op).....en ik kan je vertellen dat het een gebed zonder eind is. Ik was gelukkig niet (echt) verliefd op hem, dat heeft mij een hoop pijn gescheeld. Achteraf heel erg gelukkig, want hij is nog steeds bij zijn vrouw (heeft overigens ook wel met z'n geloof te maken).

Ik denk dat zolang P. geen actie onderneemt, jij gewoon het zo moet laten. Als hij ineens toenadering zoekt moet je er ook echt GOED over nadenken. Ga bij jezelf te rade....is het de spanning die het zo interessant maakt (want dat kan dus heel erg goed) of val je echt op hem als persoon?

Je gevoel kan je aardig voor de gek houden, daar moet je ook rekening mee houden.

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 01:14

Ondangs die aanvulling ga ik, zoals wel vaker, met Zep mee, maar dus ook met de rest.
Aandacht van een ander is altijd leuk, zal ik niet ontkennen. Er zijn diverse mensen wiens aanwezigheid ik zeer waardeer, waar ik op een nette manier ook best intiem mee kan zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik daar dan ook een relatie mee wil, bespaar me. Ik heb een zeer prettige relatie, maar ik ga om een ook weer niet de hele wereld haten.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 04:13

Om alle bovengenoemde redenen: niet doen, afstand nemen (waanzinnig lastig als je verliefd bent)!!
Komt uiteindelijk echt niks moois van, niet tussen jullie en al helemaal niet voor andere betrokkenen (het zal je paps/vent maar wezen...).
(Been there (op dezelfde leeftijd), ook niet trots op. )
(En zo'n paps; nog altijd niet blij mee... )
(Mams en bedrogen meneer verdrietig gestorven.)
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 07:15

Eens met SP. P. is waarschijnlijk door de problemen in zijn relatie sexueel nogal gefrustreerd. Dat klinkt negatief maar dat is het niet. Tenslotte hebben we nou eenmaal allemaal onze behoeftes en gevoelens Vingers aflikken . Alleen kom jij van een ontzettend koude kermis thuis als je erachter komt dat hij zijn gezin niet zal verlaten om jou. Iets wat hij mogelijk wel zal zeggen om je bij zicht te houden maar als puntje bij paaltje komt blijft hij op zijn stek. En daar heb jij niets aan.

Buiten dat, de man is bezet. Laat hem dan eerst maar eens zichzelf loskoppelen en scheiden. Als ie dan nog in je geinteresseerd is kan je er wat mee. En niet intrappen als hij zegt bezig te zijn met scheiden want dat is puur om je om de tuin te leiden.

Verder heb je van iets wat niet van jou is af te blijven. Je bent wel verantwoordelijk voor het kapotmaken van een gezin. Vooral die drie kindjes vind ik dan een issue. Dus afstand nemen en afblijven met je vingers. Laat hem eerst maar eens vrijgezel worden.

Ik heb dit godzijdank niet zelf meegemaakt maar wel zo'n vier/vijf keer in mijn omgeving bij vriendinnen meegemaakt.

'Paint' it 'Black'

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:50

Bedenk ook goed dat door die drie kinderen er weinig tijd en mogelijkheden zijn om een èchte relatie te krijgen. Ze zullen er altijd tussen zitten en een verbintenis met de moeder blijven.
Kun je dit aan? Ik zou persoonlijk niet de kinderen van een ander op willen voeden, ik denk dat er dan ook weinig geld en tijd overblijft voor je paardje en uperhaupt voor jezelf.

Mischien vinden jullie mij egoistisch, ik heb echt geen hekel aan kinderen ofzo maar besef goed dat je leven nooit meer onbezorg en van jezelf zult zijn.

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:53

Sluit jezelf hiervoor af. Zorg dat je hem niet meer ziet, en niet meer spreekt. Zoiets als dit kan alleen maar gigantisch fout gaan, en iedereen zal er uiteindelijk ongelukkiger van worden.

Niet doen meid! Als ie nou geen kinderen had, oke, maar ja.... Nu zal jij een heel gezin kapot maken. Doe het alstjeblieft niet en vergeet hem. Op den duur zal hij jou ook vergeten en met z'n vrouw verder gaan (+ gezin).
Als die relatie echt zo slecht is, dan gaat ie wel vreemd met een andere vrouw, maar dan ben jij iig niet verantwoordelijk.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:44

Als zijn relatie echt zo slecht is waarom bestaat die relatie dan nog? Of heeft hij een uitweg nodig, en wat houdt die uitweg dan in?
Ben jij een tijdelijke uitweg of heeft hij jou nodig om weg te komen uit zijn relatie?
Ook in het laatste geval denk ik niet dat je er erg blij mee moet zijn.

Een relatie verbreken is heel erg zwaar, zeker als er kinderen zijn. Ik moet er nu zelf heel erg voor oppassen dat ik mijn vriend daar niet te veel mee belast en die heb ik pas ontmoet toen mijn ex en ik al een tijdje uit elkaar waren. En reken maar dat het bij ons straks ook nog moeilijk gaat worden om iets op te bouwen met de kinderen. Dat maakt het nu al ingewikkeld, laat staan in een eventueel samengesteld gezin.
Jij bent jong, hebt zelf geen kinderen, wil nu zelf geen kinderen, dat maakt het denk ik nog lastiger.

Laat hij eerst maar eens zijn leven zelf opbouwen als hij echt wil scheiden, als hij dat niet kan is dat al tekenend voor zijn karakter.

Verliefd zijn is een raar gevoel, de realiteit is dan ver te zoeken maar die verliefdheid gaat op den duur over en dan zal er een houden van in de plaats moeten komen, ik vraag me af of dat bij jullie wel mogelijk gaat zijn.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:49

De situatie is ook van invloed. Je kent het wel: vakantie, lekker weer, rustig aan, buiten je normale leventje. Kans is dan groot dat je verliefd wordt en de kans is ook heel groot dat dit is op iemand waar je normaal gesproken niet verliefd op zou worden.
Dat gaat voor jou op, maar ook voor hem.
Probeer het te zien als een spannende vakantieflirt en laat het daarbij.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:53

Oei oei oei.....

Tsja ik heb niet veel toe te voegen aan de reacties die al gegeven zijn. Probeer je ervoor af te sluiten, er komt echt alleen maar ellende van en er zijn zat leuke mannen op de wereld die wat minder onmogelijk zijn. Op dit moment denk je waarschijnlijk dat er geen leukere man op de wereld is dan hij, maar je komt er snel genoeg achter dat dat wel zo is (als die kriebeltjes in je buik een beetje weg zijn gezakt Knipoog ).

Misschien maakt het feit dat hij onbereikbaar is hem wel zo spannend...

Neem afstand en stel je open voor andere jongens/mannen, dan komt het vanzelf wel goed.

:D

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:55

Een moeilijke situatie erg naar dat je nu juist verliefd moet worden op een getrouwde man met kinderen. Vrouwen zijn daar wel heel goed in, in onmogelijke liefdes.
Maar hoe ik erover denk:
Ik ken zelf iemand die een relatie had met een getrouwde man met kinderen zelfde verhaal want het huwelijk liep op zijn eind. Hij beloofde haar telkens weer dat hij ging scheiden maar deed dat niet, hij belde haar standaard op dond. Op omdat zijn vrouw dan naar joga was zodat ze niets door kon hebben.
Na een jaar kwam zei erachter dat deze man toch niet ging scheiden en dat hij alleen zijn verdriet en zijn kwakkie bij iemand kwijt moest.
Ik denk zelf dat een man er alles aan blijft doen om bij de vrouw van zijn kinderen te blijven, misschien in eerste instantie niet omdat ie zoveel van haar houd maar vooral voor zijn kinderen.
Meid begin er niet aan ook al belooft hij van alles. verbreek al het contact,want als jullie contact houden is het alleen maar moeilijker.
Leeftijdsverschil hoeft geen enkel probleem te zijn, een vriend en een vriendin van mij zijn al een jaar samen zij net 19 hij 32 en het gaat prima.
Suc6 ermee…….

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:03

carola schreef:
Sluit jezelf hiervoor af. Zorg dat je hem niet meer ziet, en niet meer spreekt. Zoiets als dit kan alleen maar gigantisch fout gaan, en iedereen zal er uiteindelijk ongelukkiger van worden.

Niet doen meid! Als ie nou geen kinderen had, oke, maar ja.... Nu zal jij een heel gezin kapot maken. Doe het alstjeblieft niet en vergeet hem. Op den duur zal hij jou ook vergeten en met z'n vrouw verder gaan (+ gezin).
Als die relatie echt zo slecht is, dan gaat ie wel vreemd met een andere vrouw, maar dan ben jij iig niet verantwoordelijk.


Amen: Carooltje heeft gesproken

Ben het er mee eens.

'Paint' it 'Black'


Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:38

Zep schreef:
Ik denk nog steeds dat als iemand wat buiten zijn relatie zoekt dat meer zegt over de bestaande relatie dan over hem en jou. (been there...) Zolang hij dat niet heeft opgelost, kan er nooit sprake zijn van een volwaardige relatie met jou.


Helemaal mee eens. Laat hij eerst maar eens zijn relatieproblemen oplossen en als hij dan nog geinteresseerd is moet hij nog maar eens bellen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:47

Rotsituatie. Niet aan beginnen inderdaad. Allereerst om de kinderen die hij heeft, die kan je dat niet aandoen in deze situatie.

Op dit moment maak ik een soortgelijke situatie van dichtbij mee en na bijna een jaar is er nog steeds helemaal niks veranderd. Man is nog bij vrouw, vrouw weet van niks, man wil kindertjes niet kwijt en durft daardoor geen beslissingen te nemen. Kortom: hij vreet van twee walletjes. Of hij er trots op is of niet, hij doet het wel. Ik verwacht dan ook dat hij niet degene is die uiteindelijk een beslissing gaat nemen over hoe het verder moet. Hij vindt het wel prima zo.

Wil hij wel voor je gaan dan zal hij zijn relatie moeten stoppen voordat hij met jou in zee gaat, dan kan jij ook zien wat jij hem waard bent.
Geloof zijn mooie praatjes niet, dat hij geen keus heeft, maar zoveel van jou houdt, dat het met zijn vrouw toch al slecht gaat, enz. Als hij werkelijk een rotrelatie heeft en met jou verder wil: laat hem dan maar zien wat hij er voor over heeft.

Bovendien moet je idd voor jezelf bedenken of je dit wel wilt.
Tuurlijk is er die spanning, want het moet stiekem, en bovendien zaten jullie op de camping, in de vakantiesfeer, allebei mooi gebruind waarschijnlijk Knipoog dan word je gewoon sneller verliefd.

Maar is 'buurman' nog zo leuk als jullie samen thuis zitten, in een huisje-boompje-beestje situatie en hij bijvoorbeeld een keer in de twee weken zijn kinderen een weekend heeft? Knipoog
Sterkte!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:56

Been there en geloof me, na een tijdje als het vuur al wat begint te doven, dan begint de ellende pas.... Verdrietig

Jaloerse ex, als hij dan ook echt gaat scheiden, jaloersie van de kinderen naar jou (jij hebt tenslotte papa van mama afgepakt -> in kinderogen) en jaloersie van jou naar de kinderen (in het ergste geval ziet hij ze niet meer elke dag en al zijn aandacht zal dan naar hun gaan als hij ze wel ziet)

Blijf lekker nog even verliefd, want ik weet, het is een heerlijk gevoel.
Maar laat die liefde langzaam doodbloeden en ga een leuke vent zoeken van je eigen leeftijd Lovers

Succes ermee!

troublegirl
Berichten: 103
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:01

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Ik weet ook eigenlijk wel dat het echt mission impossible is. Ik zie mezelf echt niet over een jaar bijv zijn kinderen opvoeden. Echtniet. Het is alleen zijn persoonlijkheid, gewoon hem hij is gewoon zo ontzettend leuk lief en aardig. Ik kan het moeilijk omschrijven maar ik ben gewoon verliefd Haha!

Wat betreft zijn relatie. Bij hem heb ik niet het gevoel dat ie van twee walletjes wil eten. Hij heeft mij namelijk nooit gezegt dat hij bij z'n vrouw weg wil gaan. Dat heeft ie tegen mijn ouders gezegt (mams briefde dat door, das mooi meegenomen). Hij wil z'n vrouw ook niet kwijt dat weet ik ook wel, hij heeft het er echt heel erg moeilijk mee. Zat zowat te huilen toen ie vertelde dat hij relatieproblemen heeft. Z'n vrouw is dan ook de eerste week een paar dagen naar huis gegaan, en hij de tweede week. In de weekenden waren ze dan wel samen voor de kids enzo. Ik geloof dat de oudste (die van 8) het wel weet. Of, ze hebben haar althans wel iets verteld.
Wat betreft zijn kinderen, zijn het echt schatjes en klikt het super! Ook met z'n vrouw we zijn in principe zowat "vriendinnen".

Op vakantie zelf is er niet echt veel gebeurd hoor. Komt omdat er constant anderen bij waren. Of mijn ouders/broertje of zijn vrouw, en natuurlijk zijn kinderen. We hebben ook niet echt veel echt samen gedaan en samen gepraat over dit onderwerp hebben we helemaal niet. Maar het zijn de kleine dingen die mij het gevoel geven dat hij toch wel íets voor mij voelt. Blikken die ik krijg toegezonden, opmerkingen aandacht enz enz.

In ieder geval ben ik realistisch genoeg om te bedenken dat het nooit wat gaat worden, maar ik mis 'm zo! Verdrietig
Gisteravond nog met hem gechat (ook met z'n vrouw) hij mist "ons" ik ik mis "hun" hoezo we praten in geheimtaal? Nou ja we snappen het beide wel, want zo deden we altijd. Het zal misschien ook inderdaad de spanning zijn die het verliefde gevoel verhoogd. Maar ik ben er zeker van dat ik op hem als persoon val en niet vanwege de situatie.

zucht, iemand insectenverdelger bij zich? (voor de vlinders in mijn buik)

--een dag niet gelachen is een dag niet geleefd--


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _E_, _Lois_, Aeva, beegee, Britta31, delist, Dewii, eestheer, ellen05, Em_, hokke, horssie, IASCrawler, Indy_Mouse_9, Irma77, Lau07, Libra76, Muronia, mylittlejoy, mystery1980, neline11, Rooss_24, Selina, SilvanoN, wexfriend, yvje86 en 182 bezoekers