Paard & Sport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Paard & Sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 12:45

Ik heb eindelijk mijn startkaart gekregen. Omdat ik een ruiterbewijs heb was ik al lid van de KNHS (recreatievereniging). Nu ben ik dus ook lid van de wedstrijdvereniging. Vraagje: Krijg je Paard&Sport automatisch toegestuurd of moet je daarvoor ook weer ergens lid worden (en dokken neem ik aan).

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:46

Die krijg je automatisch, en om de 2 weken. Maar startlijsten kun je ook op internet vinden hoor: www.startlijsten.nl

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:53

je moet ook wel opgeven dat je lid wilt worden natuurlijk, het kost geloof ik 20,75 per jaar. Je kunt natuurlijk ook gewoon op internet kijken... www.paardensport.nl is er ook een

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:12

ja je moet je opgeven en het kost geld.
Ik werd gelijk al lid bij het opgeven van onze club!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:05

He Patsy, mag ik vragen wat het jou gekost heeft (die startkaart), moest je de volle mep betalen, of de helft omdat je pas halverwege het jaar instapt??

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:08

Patsy schreef:
Ik heb eindelijk mijn startkaart gekregen. Omdat ik een ruiterbewijs heb was ik al lid van de KNHS (recreatievereniging). Nu ben ik dus ook lid van de wedstrijdvereniging. Vraagje: Krijg je Paard&Sport automatisch toegestuurd of moet je daarvoor ook weer ergens lid worden (en dokken neem ik aan).


Ohjee concurentie in aantocht......
Ben je ook lid geworden van Nootdorp, dan krijg je de P&S vanzelf thuisgestuurd en krijg je van de KNHS de rekening van je startkaart/coupons en P&S.....
Gezellie saampies op concours!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:08

Cinzano schreef:
He Patsy, mag ik vragen wat het jou gekost heeft (die startkaart), moest je de volle mep betalen, of de helft omdat je pas halverwege het jaar instapt??


50% ivm halverwege het jaar aangevraagd.
Viv

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:12

Cinzano schreef:
He Patsy, mag ik vragen wat het jou gekost heeft (die startkaart), moest je de volle mep betalen, of de helft omdat je pas halverwege het jaar instapt??


Tuurlijk mag je dat vragen. Hierbij de rekening:
Heffing behandelingskosten 2.50 €
Startkaart paard 2003 31.50 € (de volle mep dus)
Startcoupons 2003 11.50€ (is het dus zo dat als ik in november nieuwe startcoupons aanvraag en er dan dit jaar nog maar een paar van gebruik dat ik voor 2004 weer nieuwe moet aanvragen of kan je de oude nog opmaken?, anders zouden dat wel hele dure wedstrijden worden ...)
Registratiekosten paard 17.00 € (mijn paard was nog niet geregistreerd).

Totaal 62.50€ Een duur grapje dus weer, maar ik heb vorige week donderdag de brieven op de bus gedaan, vandaag was mijn startkaart er al!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:16

Zo snel Patsy Verward Ik heb gisteren mijn startkaart aanvraag naar het KNHS gestuurd... ben benieuwd wanneer ik mijn startkaart ontvang! Ik dacht dat dat minstends een maand zou duren Verward

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:17

Vippie"]
[quote="Patsy schreef:
Ik heb eindelijk mijn startkaart gekregen. Omdat ik een ruiterbewijs heb was ik al lid van de KNHS (recreatievereniging). Nu ben ik dus ook lid van de wedstrijdvereniging. Vraagje: Krijg je Paard&Sport automatisch toegestuurd of moet je daarvoor ook weer ergens lid worden (en dokken neem ik aan).


Ohjee concurentie in aantocht......
Ben je ook lid geworden van Nootdorp, dan krijg je de P&S vanzelf thuisgestuurd en krijg je van de KNHS de rekening van je startkaart/coupons en P&S.....
Gezellie saampies op concours!
[/quote]

Uhm, Viv, eigenlijk wilde ik gewoon voor de lol meedoen... maar we kunnen natuurlijk wel een regel invoeren dat degene met de meeste punten de ander op een ijsje tracteert of zo .... OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:18

Bedankt voor het overzichtje van de kosten, wil namelijk ook binnenkort en startkaart vragen, nu heb ik tenminste een ideetje over wat het me gaat kosten.
Wel snel trouwens, een weekje en hij is al binnen, ideaal

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:21

Vippie schreef:
Ben je ook lid geworden van Nootdorp,


Ben je lid geworden van de Molenkamp???
Zit ik ook aan te denken namelijk.
Hoe regel je dat trouwens als je ergens wilt straten??? Moet je dat zelf regelen of schrijft de molenkamp je in voor wedstrijden???

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:24

Ja, ik ben ook lid geworden van RVNootdorp (niet molenkamp, daar organiseren ze alleen hun wedstrijden.) Ik heb hun ook vorige week alles opgestuurd, maar nog niets (dus ook geen rekening) gekregen. Volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had, kon ik me in gaan schrijven zodra ik de startkaart had, ongeacht of ik van hun al wat ontvangen had of niet. Vippie is er ook lid, die weet vast beter hoe het gaat dan ik, maar volgens mij moet je de organiserende vereniging bellen en vragen waar je je startcoupons naartoe moet sturen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:35

Hoe ben je lid geworden??? Wie heb je gesproken, heb je misschien een telefoonnummer met naam???

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:46

ik ben al vanaf mei lid, maar nog steeds geen p&s ontvangen Boos!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:43

Cinzano"]
[quote="Vippie schreef:
Ben je ook lid geworden van Nootdorp,


Ben je lid geworden van de Molenkamp???
Zit ik ook aan te denken namelijk.
Hoe regel je dat trouwens als je ergens wilt straten??? Moet je dat zelf regelen of schrijft de molenkamp je in voor wedstrijden???
[/quote]

RV Nootdorp en die organiseren hun wedstrijden op de Molenkamp.
www.demolenkamp.nl voor info en telnrs
Ik regel zelf mn wedstrijden, die van RV nootdorp staan nooit in de P&S dus daar moet je even een wedstrijdkalender opvragen, en de rest regel ik via de P&S. FF bellen of er plek is, couponnetjes opsturen en starten maar.
RV Nootdorp is lekker goedkoop omdat ze echt alleen wedtrijden organiseren en geen les geven ofzo. Je betaald dus niet voor dingen waar je geen gebruik van maakt.

Succes!

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:16

Citaat:
Startcoupons 2003 11.50€ (is het dus zo dat als ik in november nieuwe startcoupons aanvraag en er dan dit jaar nog maar een paar van gebruik dat ik voor 2004 weer nieuwe moet aanvragen of kan je de oude nog opmaken?, anders zouden dat wel hele dure wedstrijden worden ...)


Coupons kun je gewoon in 2004 ook gebruiken (gelukkig.. Haha! )
Als je halverwege het jaar zonder coupons dreigt te zitten, kun je ze makkelijk online bijbestellen: http://www.knhs.nl/knhs/bestel01start.asp

Suc6 op je wedstrijden!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:34

carola schreef:
Die krijg je automatisch, en om de 2 weken. Maar startlijsten kun je ook op internet vinden hoor: www.startlijsten.nl


mmmm, ik krijg de paard en sport dus niet automatisch omdat ik dus lid was van het KNHS via het ruiterbewijs. Toen ik eenmaal mijn startkaart had aangevraagd en mijn abonnement had betaald voor de paard en sport kreeg ik hem maar steeds niet

Blijkt dat ik nu als 2e lid ben aangemeld, omdat ik dus al lid was en dan krijg je dus NIET de paard en sport automatisch, ondanks dat je al betaald hebt

Nu moest er dus via mijn vereniging schriftelijk mijn abonnement aangevraagd worden en heb ik hem na 3 maanden nog steeds niet Frusty

Even controleren dus of je hem echt wel gaat krijgen!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:07

napoleon"]
[quote="carola schreef:
Die krijg je automatisch, en om de 2 weken. Maar startlijsten kun je ook op internet vinden hoor: www.startlijsten.nl


mmmm, ik krijg de paard en sport dus niet automatisch omdat ik dus lid was van het KNHS via het ruiterbewijs. Toen ik eenmaal mijn startkaart had aangevraagd en mijn abonnement had betaald voor de paard en sport kreeg ik hem maar steeds niet

Blijkt dat ik nu als 2e lid ben aangemeld, omdat ik dus al lid was en dan krijg je dus NIET de paard en sport automatisch, ondanks dat je al betaald hebt

Nu moest er dus via mijn vereniging schriftelijk mijn abonnement aangevraagd worden en heb ik hem na 3 maanden nog steeds niet Frusty

Even controleren dus of je hem echt wel gaat krijgen!
[/quote]

Misschien ff wat eerder aan de bel trekken bij je rijvereniging?

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:26

wow zo lang Scheve mond
das heeeel erg lang hooor ik zou er ook achter aan gaan.
veeel suc6 !!!!! OK dan!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:46

Vippie schreef:
Misschien ff wat eerder aan de bel trekken bij je rijvereniging?


Mijn bijrijdster is zeer serieus en is het secretariaat van de vereniging die dit soort dingen regelt. Ze heeft al diverse malen een brief geschreven, maar tot op heden heeft het niets uitgehaald Verward

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:47

napoleon"]
[quote="Vippie schreef:
Misschien ff wat eerder aan de bel trekken bij je rijvereniging?


Mijn bijrijdster is zeer serieus en is het secretariaat van de vereniging die dit soort dingen regelt. Ze heeft al diverse malen een brief geschreven, maar tot op heden heeft het niets uitgehaald Verward
[/quote]

Een beller is sneller Haha!