Udate over Jumper.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 13:34

Op dit moment ligt hij op de operatie tafel.
Uit foto bleek dat ze middenvoetsbeentje is gebroken, me eigen dierenarts durfde de operatie niet aan dus moet naar een collega van hem ook hier in den haag een hele aardige en lieve man die mij ook gerust kon stellen.

Hij gaat nu het pootje rechtzetten en als hij dan met een echo niets vreemd kan zien, dat een van de banden of zo gescheurd of verrekt is krijgt Jumper een gipsspalk en mag hij vanavond naar huis toe.

als ik zelf meer weet laat ik het jullie weten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paulien op 2001-09-10 13:34 ]</font>


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 14:14

Ach gossie, zo jong en dan al zo'n operatie... Huilen Sneu hoor! wel een voordeel: bij die jonge dieren groeit alles sneller aan dan bij een oudere... Maar ja, als je kon kiezen: liever helemaal niet!

Sterkte hoor met Jumpertje!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 14:16

dat zei die arts ook al, jonge katten hebben een soort vlies om de botten heen en hopelijk is dat behouden gebleven.
want dan geneest het sneller en hoeft er geen pen in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, Annenas, BeFunny, Bloemetje75, Eliana, Evelyne79, Facebook, FransienE, Galeobdolon, GoogleAdsense, IASCrawler, Jatoby, jitskenienke, Lau07, Leedebee, Letje01, LiDi, MerleSimone, petje86, Rije, Saintelette, sas27, Snippergroen, Talindos, Telpeva, xRaisin en 174 bezoekers