Les met Dennis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Les met Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 21:20

Ik ben afgelopen week uit logeren geweest bij Door. Dennis stond toen bij FlairS op stal.
Ik heb daar ook mijn 1e les gehad met Dennis. Zie hier het resultaat. Dennis was erg braaf maar na 2,5 jaar buiten rijden Bloos! natuurlijk hardstikke stijf.


Afbeelding

Afbeelding

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:28

Lovers

Wat een onwijs lekker ding is het toch.....
Ziet er leuk uit hoor. Vond Den het nog een beetje gezellig daarna??? Haha!

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:38

Ben jij niet te groot voor Dennis? Bloos Schijnheilig

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:41

Zania schreef:
Ben jij niet te groot voor Dennis? Bloos Schijnheilig


Dat ben je al snel als je op een shetlander rijdt Haha!

Zolang je maar niet te zwaar ben is alles ok. Dennis is een sterke en stoere hengst Schijnheilig

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 21:46

Iid. Hij heeft er heel veel lol in, we zijn samen nog lang niet uit geleerd en kleine kindertjes durf ik er niet op te zetten omdat hij in deze tijd van het jaar nog al hengst is(niet zo heel gek met een dekhengst). Dus dan ga je er zelf maar op zitten en heb een heel boel lol.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:47

Hoezo ik trek mijn hakken op Schijnheilig Haha!

Leuke foto's, zijn er niet meer??

Zie ik in die bak daarachter niet 'de onbekende vrouw' op haar paard *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:49

Ziet er goed uit .
Dat jij met die lange manen kan rijden, bij mij is het dan alleen maar trek en pluk werk met die manen Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 21:50

Ja, iid, in die bak daar achter heb je 'de onbekende vrouw' op haar paard.

En ja, iid mij hakken zijn opgetrokken. Hij reageerde niet op die foto dus had ik hem ff aangeraakt met mijn spoortje en daarvoor moet m'n hak een beetje(erg) om hoog.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:54

Wat een leuk gezicht! Gave pony!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:55

is het heel erg dat ik jullie niet volg???? Haha!

Leuke foto's cis! Den ziet er goed uit

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 00:00

nee sorry, hier zie ik het leuke niet van in... Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden zichzelf zo ongeveer voor schut te zetten op een kleine pony...! Ik bedoel, om in te spannen, lange teugel, vrijheiddressuur, OK, maar wat is er leuk aan om zo te "rijden"? Je ziet zelf dat je houding er niet beter op wordt, en hoe kan je zo normale hulpen geven?

Nee sorry, ik vind dit belachelijk....... Verdrietig

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 00:08

Koortje schreef:
:n nee sorry, hier zie ik het leuke niet van in... Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden zichzelf zo ongeveer voor schut te zetten op een kleine pony...! Ik bedoel, om in te spannen, lange teugel, vrijheiddressuur, OK, maar wat is er leuk aan om zo te "rijden"? Je ziet zelf dat je houding er niet beter op wordt, en hoe kan je zo normale hulpen geven?

Nee sorry, ik vind dit belachelijk....... Verdrietig


niet iedereen rijd voor het "plaatje"
en wat maakt het nou uit Verward ze is er niet te zwaar voor, en zij en d'r pony hebben er lol in, wat maakt het dan uit dat het plaatje niet helemaal mooi is???? NIETS!! die pony ziet er nou niet erg ongelukkig uit....pff vind het zo irirtant als mensen iets niet leuk vinden omdat het plaatje er niet leuk uiztiet Boos! ik vind dat LOL voorop moet staan!!!
en waarom voor schut?? omdat we in nederland nou toevallig een of andere norm hebben dat je op een torenhoog paard moet????
kom op niets voor schut! juist mooi dat je laat zien dat je lol heb met je knol OK dan!


vind het leuke foto's en zolang jij lekker lol hebt met je paardje is het goed!!!

Dag lieve mama...


Door
Berichten: 98
Geregistreerd: 15-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 00:13

Citaat:
Koortje schreef:
nee sorry, hier zie ik het leuke niet van in... Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden zichzelf zo ongeveer voor schut te zetten op een kleine pony...! Ik bedoel, om in te spannen, lange teugel, vrijheiddressuur, OK, maar wat is er leuk aan om zo te "rijden"? Je ziet zelf dat je houding er niet beter op wordt, en hoe kan je zo normale hulpen geven?

Nee sorry, ik vind dit belachelijk.......

Citaat:
Waterkippie schreef:

niet iedereen rijd voor het "plaatje"
en wat maakt het nou uit ze is er niet te zwaar voor, en zij en d'r pony hebben er lol in, wat maakt het dan uit dat het plaatje niet helemaal mooi is???? NIETS!! die pony ziet er nou niet erg ongelukkig uit....pff vind het zo irirtant als mensen iets niet leuk vinden omdat het plaatje er niet leuk uiztiet ik vind dat LOL voorop moet staan!!!


vind het leuke foto's en zolang jij lekker lol hebt met je paardje is het goed!!!




En dan is er nog zoiets als.....IEDEREEN IN ZIJN WAARDE LATEN

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 02:00

he meid, jij hebt tenminste geen groot paard nodig om op te vallen....
zolang je niet te zwaar bent is er niets aan de hand..
het staat wel geinig

Geniet nu, het is later dan je denkt

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 02:09

Waterkippie"]
[quote="Koortje schreef:
:n nee sorry, hier zie ik het leuke niet van in... Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden zichzelf zo ongeveer voor schut te zetten op een kleine pony...! Ik bedoel, om in te spannen, lange teugel, vrijheiddressuur, OK, maar wat is er leuk aan om zo te "rijden"? Je ziet zelf dat je houding er niet beter op wordt, en hoe kan je zo normale hulpen geven?

Nee sorry, ik vind dit belachelijk....... Verdrietig


niet iedereen rijd voor het "plaatje"
en wat maakt het nou uit Verward ze is er niet te zwaar voor, en zij en d'r pony hebben er lol in, wat maakt het dan uit dat het plaatje niet helemaal mooi is???? NIETS!! die pony ziet er nou niet erg ongelukkig uit....pff vind het zo irirtant als mensen iets niet leuk vinden omdat het plaatje er niet leuk uiztiet Boos! ik vind dat LOL voorop moet staan!!!
en waarom voor schut?? omdat we in nederland nou toevallig een of andere norm hebben dat je op een torenhoog paard moet????
kom op niets voor schut! juist mooi dat je laat zien dat je lol heb met je knol OK dan!


vind het leuke foto's en zolang jij lekker lol hebt met je paardje is het goed!!!
[/quote]



Helemaal mee eens!
Ik vind het er juist heel leuk uitzien

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:23

Ik vind het juist grappig haha

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 10:34

Voor andere is het niet erg dat ze het niet volgen Knipoog .
Ik mis jullie nu al hoor. Het is hier al weer helemaal saai alleentjes thuis te zijn.

En alle andere opties die genoemt zijn, aanspannen, langeteugelen, vrijheids dresuur enz, doe ik ook met Dennis. Regelmatig zelfs. Maar om alleen dat te doen gaat ook vervelen. Aanspannen doe ik dan niet meer door een ongeluk. En vrijheids dresuur is iets om iedere dag of om de dag 5 of 10 min te doen, dat kan je niet uren trainen.

Waar maak ik me eigenlijk ook weer druk om, schiet ik weer voor niets in de verdediging. Ik heb lol, Dennis heeft lol, wat is dan het probleem.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:50

Heejzz,
Je bent misschien te groot maar je past gewoon bij Dennis!!!!! Jullie zijn net een stelletje!! *LOL*!!!!!!! ECHT GAAF!!!!!!

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:00

Het ziet er misschien leuk uit, maar ik vind het ook een btje zielig...
Waarom rij je een shet met sporen?

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:12

Niet iedereen rijd voor het mooie plaatje nee, en ik vind het er wel grappig uitzien! Koortje, ik denk dat ze er ook zeker niet te zwaar voor is, dus wat maakt zo'n keertje lekker lol hebben met je paardje nou uit? Mensen, laat iedereen toch lekker in zijn waarde!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:23

Ik heb Ciska ruim een week meegemaakt samen met Dennis en ik vind het een heel leuk koppeltje Lovers .Dat ze er op rijdt vind ik alleen maar leuk!Er is niks zielig aan.Ze is misschien wat lang,maar is een lichtgewicht en daar gaat het (vind ik) om.Hoe het plaatje eruit ziet interesseert mij niet.Die twee hebben ontzettend veel lol met elkaar OK dan! (misschien wel meer dan menigeen met zijn of haar paard als ik de verhalen hier op Bokt! zo af en toe volg!) Verward

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 11:24

Oh ja, die spoortjes. Ik had al een beetje verwacht dat daar ook commentaar op zou komen. Die zijn er voor om de hulpen te verfijnen en om in een noodgeval(want het blijft een hengst in een vreemde omgeving) een hele enkele keer te gebruiken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:32

Hey! Mooie foto's! Dennis is echt een vet mooie hengst Kwijl
Ik vind het wel mee vallen, je kan er nog makkelijk op Tong uitsteken

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:02

Ik vind het eigenlijk geen gezicht. Ik bedoel een beetje te groot kan wel maar je voeten kunnen onderhand de grond raken! Maar ja je moet het zelf weten als jij er gelukkig mee bent. Veel plezier ermee dan Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:17

Ik vindt het lef hebben dat je de foto's gewoon hier neer zet.
Je wist immers vantevoren al dat je commentaar zou krijgen.

En Dennis is een droppie om te zien Lovers

Het is wel jammer dat sommige mensen sporen zien als iets waar je doorlopend mee aan het prikken bent.

Ik zal er zelf niet op gaan zitten, schuurt zijn buikkie over de grond als die loopt Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 46 bezoekers