Koop aanval in ruitershop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Koop aanval in ruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 20:10

Vandaag ging ik met mams naar de ruitershop. ik ga er zelden heen want het is niet bij de deur. nu waren ze van adres veranderd. 1 huisnummer verschil vreemd dacht ik. vroeger was het zo een klein winkeltje waar ze wel alles hadden maar je moest ongeloofelijk zoeken. nu hebben ze dus het huis naast hun gekocht en dat volledig omgebouwd tot winkel. Jee wat trok ik mijn ogen open toen ik binnekwam.Ze hadden zoveel en alles mooi uitgestals an makkelijk te vinden. Ze hadden zelf stockzadels onderdekentjes voor stockzadels en lamswollen seatsavers voor stockzadels. Ojee dit kon niet goed zijn. ik voelde mijn euro's branden in mijn broekzakken Haha! En ja hoor ik ging oorspronkelijk voor een K&K bit en een cap en ik kwam tuis met een K&K bit, een cap, een onderdekentje voor mijn stockzadel bordeau rood met zwarte wollen rand, lamswollen seatsaver voor mijn stockzadel en vliegenspray met bijhorende roller. Jee ik ben dus echt platzak nu. maar ben wel superblij met mijn nieuwe spulletjes. thuisgekomen meteen naar sweety getrokken en een buitenritje gemaakt om alles te testen. Cap zat prima en lekker ligt je voelt niet dat je em op hebt. Seatsaver zat zalig dekentje staat beeldig en sweety begon meteen op haar lekker zacht K&K bitje te kauwen. Zo nu weet ik meteen weer waarom ik vakantiewerk doe. maar ben echt blij. Wat is het toch moeilijk om naar een ruitershop te gaan en alleen te halen wat je nodih hebt he Knipoog
Quinzy XXX
Sweety (_)(_)

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:22

Veel plezier met je nieuwe spullen.
Het voordeel is wel als je even baalt van werken, dat je al voorlol kan hebben van wat je ervan kan aanschaffen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:32

lekker he af en toe de ruitershop onveilig maken Haha!

Dag lieve mama...

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 22:16

Yep das wel waar nu kan ik morgen weer gaan werken voor de volgende lading. Iemand een ideetje Whahahaha! nee hoor grapje ik weet zo ook wel 1001 dingen Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:18

'k ga zaterdag met 2 vriendinnen naar Divoza Zoetermeer, zal wel net zo'n verhaal worden! Had namelijk 2 hele mooie rijbroeken gezien en ik kan niet kiezen denk ik Haha! ! Dat wordt dus deze maand verder zuinig aan doen want het zal wel weer grof geld gaan kosten Bloos

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:32

Tja, bij zulke acties moet je uitkijken dat je aan het eind van het geld geen stuk maand overhoud. Maar soms is het zooooo leuk!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, Astrid_Brann, fleurtjeuh en 40 bezoekers