Naar het kralingse bos geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Naar het kralingse bos geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 18:00

Nadat ik Samier gepoetst had en met hem gewandeld had, stelde ik een stalgenootje voor om samen naar het bos te gaan. Dat vond ze leuk, dus ik Arti gepoetst en gezadeld en op weg...
Het is een uur stappen naar het bos toe dus in tussen waren ze goed ingestapt Knipoog Arti was heel braaf, het paard van mijn stalgenootje is af en toe niet zo'n held dus dan moest Arti heldhaftig voorop Haha!

In het bos aangekomen eerst nog maar een stukje gestapt om te kijken of ze nog braaf zouden zijn...toen in draf, wauw wat is dat gaaf, ze gingen toen al een stuk harder uitzich zelf dan dat ze in de bak gaan en maar briessen Lachen

Nou het ging zo goed en toen kwam er een lang recht pad aan...scheuren!! Haha! Het ging super! Er was ook bijna niemand in het bos en wij waren de enige amazones dus dat was wel lekker!
Ze waren gelukkig beiden erg makkelijk terug te nemen...alleen de laatste keer in galop wilde Arti iets langer door dan ik Schijnheilig dus dan maar even de bosjes ingeparkeert Tong uitsteken Arti had toen opeens weer iets van oja jij bent er ook nog, laat ik maar luisteren Clown

Laatste stuk gestapt en daarna de hele weg weer terug naar stal, pff wat was ik blij dat ik weer op stal was, want ik had pijn in mijn k*nt Haha!

Maar het was wel heel erg leuk en waarschijnlijk gaan we over 2 of 3 weekjes weer

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48347
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:02

gaaf hoor Ineke!! Als Jan een leuke (lees: niet te grote) pony voor me heeft staan ga ik mee... Haha! Tenzij Banjer dan spontaan de trailer oploopt... dan kom ik met haar... Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:18

leuk leuk Lachen

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:45

Tjee das een eind vanaf jullie stal, wel tof Zorro is al moe als ik alleen een rondje van 30 min rijdt........Behalve als ie met een ander is dan issie ineens de snelste

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:48

leuk man !!! ja je kan er echt super rijden he!
nog langs de rotterdamse manege gereden??

leuk om te horen dat het zo goed met je paardjes gaat

tja....

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 21:02

Vera: Kom maar langs, hij heeft wel leuke pony's staan Lachen
Ukkiepuk: ja is zeker een eind weg, maar ach voor de afwisseling is dat onwijs leuk, de pony's vonden het ook geweldig!

Kvika: Ja we zijn nog langs de Rotterdamse manege gereden, de binnenbak was leeg en stond open Schijnheilig toch maar verder gereden Haha! Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:27

vet man!!! echt stoer dat het zo goed ging!!!!
en in het bos rijden met arti is inderdaad geweldig *LOL*

Dag lieve mama...

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:27

He wat gaaf!!
Fijn dat het zo goed ging Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 09:42

Gaaf hoor, leuk bos is dat ook he om te rijden, daar heb je bestwel stukken waar je lekker kan scheuren, hi hi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Hollyleaves, Isab123, lausan, NikkivanOlst, spookyskippy, sterregoud en 133 bezoekers