Stomme fout van dokters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Stomme fout van dokters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 19:18

Ik heb een kennis en een broer daarvan (ken ik niet persoonlijk) heeft kanker gehad. Op de een of andere manier hebben ze het weg kunnen halen.

Hij had nog wel medicijnen nodig want het was een zware operatie. Op de een of andere manier hebben de dokters iets verkeerds gedaan. Hij moest 5x 100 mg medicijn hebben. Echt hele zware, maar de dokters hebben hem 5 x 500 mg gegeven. Daaraan is hij alsnog overleden. Boos!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:24

jeetje ongelovelijk... Wat verschrikkelijk zeg! Dat zoiets gebeurt, dat moet toch 10 x gecheckt worden? En de apotheker gaf dat ook gewoon mee?

Pfff... echt triest... Overwin je Kanker, krijg je zoiets...

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 19:35

Hij hoefde het niet mee te nemen van de apotheek. Dat was nog gewoon in het ziekenhuis. Daarom vind ik het juist zo stom. Hij zei tegen de dokters dat hij pijn had, maar ze zeiden dat dat er allemaal bij hoorde. Hij moest in het ziekenhuis blijven totdat hij klaar was met de medicijnen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:38

Jeetje wat erg... dat hoort en mag echt niet gebeuren.
Ook al krijg je desbereffende persoon niet meer mee terug, toch aanklagen die dokters of het ziekenhuis, om te voorkomen dat het nog vaker gebeurd... dit hoort vele malen gecontroleerd te worden door meerdere personen, zeker bij middelen die dodelijk kunnen zijn.

Veel sterkte voor familie en vrienden.